Fitness Seller

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo

mijn vizier staat paraat

Gezien elke malloot op MMA gestemd heeft kunnen we hier nog niets mee, vraag me ook af op wie Deaphi gaat schieten want dat word ook gewoon een blind schot.

Succes, en lees mn posts nog maar eens terug ;)

Sanca waarom lach je me uit :(

Punjab, punjab….hij wordt gezocht. Eigenlijk realiseert iedereen zich nu pas dat Punjab, sinds hij zich in de Favela liet zien de eerste dag, door niemand meer gezien werd.
Hij wordt gevonden, half uitgemergeld in een steegje. Alle gains zijn kennelijk weggesmolten, alle spieren opgegeten door het inactieve leven. Waarom is hij dan ook niet doorgegaan met drummen? Wat een rotdood heeft die arme Punjab gevonden. Diaephi schopt er eens tegen, en van ellende valt wat eens Punjab was als een hoopje stof in elkaar. Nondeju denkt Diaephi, ben ik met mijn logge lijf nog te traag om mijn geweer daarop te richten ook!

Punjab is dood door inactiviteit: twee maal vergeten te stemmen
Punjab was cult

Dus Diaephi wou Punjab afknallen, maar Punjab was al dood/uitgeschreven?

• Topic Starter Topic Starter
Even voor alle duidelijkheid:

1) Punjab heeft al twee dagen niet gestemd. Hij werd dus automatisch uitgeschreven.

Zijn rol was:
cult

2) Diaephi wou zijn geweer richten op Punjab. Toeval, maar die ging dus al zowiezo dood. Alles schuift voor hem dus één dag op. Hij krijgt morgen weer een dag om te beslissen, morgenavond (woensdag 4 juni) wil ik een naam, donderdagavond 5 juni zal de kill worden uitgevoerd, tenzij hij eruit gestemd wordt.

Gaar spel van MMA...

Morgenochtend het verhaal lezen, nu slapen. Waarschijnlijk blijf ik nog wel even bij Lloydatoni.

Ja sorry hoor :o
Afgelopen dagen nogal druk geweest en steeds als ik wilde gaan stemmen was het alweer 21u geweest.

Excuus mede cults :o

Haha cults gaan lekker :)

Dan is er dus volgens mij nog één cult, een leugenaar en de wolf in het spel, moet wel te winnen zijn. Veel informatie over de wolf hebben we wel jammer genoeg nog niet. Dan klopt het vorige verhaal wel dat de cults op dit moment eigenlijk nog niets gedaan hebben, kan je ze moeilijk pinpointen ook.

Opnieuw die dubbele rol van Sanca...
Sanca lijkt me niet de leugenaar. Dan zou de hint met de dubbele rol zo goed als opgelost zijn en hadden ze die er vandaag echt niet nog een keer in gezet, zeker niet aangezien de cults niet zo erg goed gaan.

Dubbele rol kan ook naar iets anders verwijzen eventueel.

Oke dus de jager heeft niet gestemd de eerste avond... Verder nog even goed lezen:)

Ja man sorry man was er 1e avond niet helemaal bij :p

Zeg je nu dat jij de jager bent? :o

Dan is er dus volgens mij nog één cult, een leugenaar en de wolf in het spel, moet wel te winnen zijn. Veel informatie over de wolf hebben we wel jammer genoeg nog niet. Dan klopt het vorige verhaal wel dat de cults op dit moment eigenlijk nog niets gedaan hebben, kan je ze moeilijk pinpointen ook.

Veel coördinatie zal er bij hen dan wel niet inzitten, dus dan gaan ze veel moeite hebben om stemmingen tegen te werken. Als we de tips wat bruikbaar zijn, dan wordt dit geen al te moeilijk spelletje ;).

Daffy de cult jager :)

Terug
Naar boven