Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerste wat opvalt is de dubbelrol van Sanca. Zal wel een foutje zijn, maar weet je nooit zeker.
En uiteraard de slotzin, maar daar kan ik nog geen wijs uit.
.
Ja precies, dat valt mij dus ook al op... De naam van Sanca komt maar liefst 4 keer in het stuk voor en dan ook nog in een dubbelrol. Er zijn blijkbaar 2 sanca's, maar dat kan helemaal niet... Het kan natuurlijk dat het een foutje in het verhaal is, maar dan had Jorgyboy het al lang al aangepast, aangezien hij na het verhaal nog gepost heeft en het dus al lang al opgevallen had moeten zijn. Mocht dit dus echt geen fout zijn, dan kan het er op wijzen dat 1 van de 2 Sanca's de echte Sanca niet is, en dus een oplichter/leugenaar is: De leugenaar.
Wil de echte Sanca opstaan?
Diaephi is toch een slap aftreksel van Sanca.Vind ik nog best goed gevonden. Maar lijkt me sterk dat de naam van een toch wel vrij belangrijke rol aan de slechte kant meteen zo vaak genoemd wordt? Als het inderdaad is zoals je het zegt, is de leugenaar iemand die Sanca immiteert, dus niet Sanca zelf.
Diaephi is toch een slap aftreksel van Sanca.
Baard, maar dan niet echt. Strongman, maar dan niet echt. Belg, maar dan niet echt.

Baard, maar dan niet echt. Strongman, maar dan niet echt. Belg, maar dan niet echt.

Typische cult post, Stefanovich.
Vind de verhalen best lastig, hoop termen en namen van spelers er in.
Zal best over nagedacht zijn, zal eens kijken of ik iets mee kan maar mijn hoofd begint tot nu toe elke keer te spinnen.
Wel motivatie om die grijze massa in me kop weer eens te laten werken.

Speel jij mee? Ik zie je niet staan in de deelnemerslijst...

Ja precies, dat valt mij dus ook al op... De naam van Sanca komt maar liefst 4 keer in het stuk voor en dan ook nog in een dubbelrol. Er zijn blijkbaar 2 sanca's, maar dat kan helemaal niet... Het kan natuurlijk dat het een foutje in het verhaal is, maar dan had Jorgyboy het al lang al aangepast, aangezien hij na het verhaal nog gepost heeft en het dus al lang al opgevallen had moeten zijn. Mocht dit dus echt geen fout zijn, dan kan het er op wijzen dat 1 van de 2 Sanca's de echte Sanca niet is, en dus een oplichter/leugenaar is: De leugenaar.
Wil de echte Sanca opstaan?