- Waardering
- 8.812
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

edit: Owja, en best lame van Stefanovich dat die probeerde vals te spelenNiet erg sportief kerel...
IK? Come onoei oei oeiiiii... het is wel duidelijk wie er een probleempje heeft!
adelaar is nu ook duidelijk!
zit alleen nog even met die water-hints
Hahahah
Hoop wel dat het even goedgezet wordt want die karma ging namelijk over deze post:
Citaat:
Origineel gepost door Lm7790 Bekijk Post:
ook best lekker idd
Waarop ik citeerde:
Can confirm
http://forum.dutchbodybuilding.com/...he-deadly-duo-367915/index18.html#post8564868
Excuus Stefanovich: wij zagen een karmapost over zaken die je wel wilde weten die we anders geïnterpreteerd hadden.
Ik heb de spoiler weggehaald.
Degene die een screen van de karma wil zegt het maar... Hoop dat Woopy ze woorden ook terugneemt.Dankjewel NickDegene die een screen van de karma wil zegt het maar... Hoop dat Woopy ze woorden ook terugneemt.
Dankjewel NickDegene die een screen van de karma wil zegt het maar... Hoop dat Woopy ze woorden ook terugneemt.

Ik lig in bad, en ben aan het proberen om via me neus water in me mond te krijgen. Maar dit faalt gewoon grandioos

OowOk, niets gebeurd
Vond het idd al een beetje vreemd aangezien Stefan nu ook geen nieuwe speler is ofzo.

Nick? ach wat schattig, is dat mijn nieuwe koosnaampje?
Ah rechtgezet, stond op het punt om voor te stellen Stefanovich dan maar gelijk weg te stemmen. Maar nu natuurlijk niet meer.
Al kunnen we het natuurlijk nog steeds doen.![]()
de hint van gisteren 'de naam is een voorteken' leek imo naar Penose te linken..
Ik zoek zelf ook nog wel even verder.
Op welke manier?
Ik heb Penose in mijn lijstje als mogelijke leugenaar staan, maar ik kan zo meteen niet meer terugvinden waarom ik dat zo opgeschreven hebIk zoek zelf ook nog wel even verder.
Verder is me iets opgevallen in een verhaal dat misschien naar een slechte rol kan verwijzen, maar ik heb van diezelfde persoon ook een vermoeden dat het de transseksueelis, dus daar moet ik ook nog maar even op verder zoeken...
edit: even de posts van Penose teruggelezen. Ik snap niet echt waarom ik mijn vermoeden van leugenaar had. Er is nogal weinig reden toe![]()
Als mijn latijn me niet in de steek laat heeft nomen est omen betekenis: de naam is een voorteken. Aangezien Penose boefje betekent, vind ik hem op dit moment vrij verdacht.
fabula acta est (het spel is afgelopen) zou ook kunnen, maar zie niet echt een verband.
nou... geen slecht plan. 'secrets' wordt duidelijk aan Stefanovich gelinkt.
otoh, de hint van gisteren 'de naam is een voorteken' leek imo naar Penose te linken..
keuzes, keuzes..
Op welke manier?
Ik heb Penose in mijn lijstje als mogelijke leugenaar staan, maar ik kan zo meteen niet meer terugvinden waarom ik dat zo opgeschreven hebIk zoek zelf ook nog wel even verder.
Verder is me iets opgevallen in een verhaal dat misschien naar een slechte rol kan verwijzen, maar ik heb van diezelfde persoon ook een vermoeden dat het de transseksueelis, dus daar moet ik ook nog maar even op verder zoeken...
edit: even de posts van Penose teruggelezen. Ik snap niet echt waarom ik mijn vermoeden van leugenaar had. Er is nogal weinig reden toe![]()