XXL Nutrition

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo

Benieuwd naar het vervolgverhaal!

Vervolgverhaal 4

De drummers komen bij elkaar. Als salut naar Punjab, spelen ze een dodenmars. Met in hun achterhoofd wat Punjab is overkomen, geven ze alles wat ze hebben. Mooie generale repetitie is dat ook voor de sambaparade, welke elk moment op toch staat. Maar eerst moet er nog ontladen worden, want verdriet drink en neuk je weg tenslotte. En in brazilië gaat het er heet aan toe: wederom is er een trio bij de waterafvoer. Een spannende combinatie is het wel, dat moet gezegd worden. Naast dit trio is er ook nog een tweetal op zijn Hoody’s aan het knuffelen. Schattig hoor.

Als de hormonen weer wat tot rust komen kruipt iedereen angstig zijn of andermans bedje in, in afwachting wat gaat komen. In sommige krotjes worden de laatste wijzigingen in danspas of drumwerk doorgenomen. Onder de blote hemel waart Diaephi rond. Op wie kan hij nu stemmen, bij wie sluit hij zich aan? Hij struint langs de huisjes op zoek naar aanwijzingen. Er speelt een hoop hier in Rockinha.

Als sniper heeft hij natuurlijk oog voor details. In een ooghoek ziet hij Imba, LM, Sanca en Woopy van verboden middelen genieten. Bloeddoorlopen oogjes, half gescheurde kleding, Diaephi weet wel hoe laat het is. Hij loopt verder, de nacht zorgt ervoor dat de activiteiten harder zijn. De lucht betrekt, hij hoort gescheld, getier, een geslagen vrouw rent ervandoor, althans zo lijkt het. Diaephy kan haar stem niet thuisbrengen.

Even verderop zitten Alley Cat, Penose en Origineel Diaephi knoopt een praatje met hen aan. Ze keuvelen over de verkiezingen. Het woord op straat is dat de verkiezing gaat tussen Wauter, Tremendes, FabulaActaEst en Lloydatoni. Ze praten over de achtergrond: zijn ze wel echte Kolibrie’s. Zit er nog te veel Adelaar in het bloed? De rivaliteit tussen beide kampen mag dan geminderd zijn omdat het één kamp geworden is, en ook binnen de twee voormalige kampen intern één en ander niet helemaal lekker zat, het blijft altijd leuke kost om over te speculeren. Wie danst er het best en wie ziet er het appetijtelijkst uit. Allen zijn het er over eens: Lloydatoni delft op alle onderdelen het onderspit. Hij wordt niet als serieuze kanshebben gezien. Hoe kan het dan dat hij toch meedingt naar de “prijs”?

Het groepje valt uit elkaar als Stefanovich langs komt lopen. Hij heeft luide muziek opstaan op zijn ghettoblaster en sjokt dominant de favela door. Vreemd type is het ook die Stefanovich, niet zo gek dat hij nergens aansluiting bij vindt. De volgende muziek draait: Omdat het al nacht is komt er een krijsende vrouwmens aan, met haar bezem. Ze probeert Stefanovich eerst weg te jagen met de bezem, maar Stefanovich is zelfs natuurlijk geen dun bezemsteeltje. De vrouw neemt steviger maatregelen en als stefanovich voor haar uit loopt, trekt ze vliegensvlug die lelijke broek naar beneden en ragt de bezemsteel zo *floeps* het kleine rugby-aarsje van Stefanovich in. Stefanovich krijst als een viswijs als die bezemsteel zo diep naar binnen wordt gedrukt, hij laat de ghettoblaster vallen, trekt de bezemsteel rap uit zijn achterwerk, en maakt zich er met samengeknepen billen en zijn broek op zijn enkels vandoor. Laat dat een waarschuwing zijn, gilt de dame haar nog na.

Diaephi sjokt nog steeds met zijn gammele oude-mannelijf door de krottenwijk. Hij grinnikt om Stefanovich die al rennend zijn boek ophijst als hij met het schaamrood op de kaken langsloopt. Plots wordt het hem zwart voor ogen. Later zal iedereen zien hoe Diaephi tegen een vuilbak aanligt. Een klein gelig onderbroekje hangt nog half om zijn lid. De achterkant is bloeddoorlopen, de arme drommel heeft het te verduren gehad. Op zijn spekjes zijn roze pailletjes op zijn blote huid genaaid. Ze volgen de welvingen van zijn borst, accentueren deze als ware. Hij is in ieder geval op deze manier nog heel even een muze geweest voor iemand.

Diaephi is dood
Hij was de sniper....obvious

Stemmen kan weer tot vanavond 21.00 uur

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: LM
Laatst bewerkt:
Kort spel voor Diaephi :p

Ik weet niet helemaal wat de volgende stap moet zijn. Uit het verhaal van gisterenavond leid ik af dat we voorlopig de verkeerde mensen verdenken. Mensen die tot nu toe (enkele) verdenkingen gekregen hebben en er nog niet uit zijn, zijn IMBA, Wauter en Lloydatoni.

Ik heb nog enkele mensen opgeschreven die ik verdacht vond, maar daar moet ik even wat argumenten voor gaan vinden eerst :o

Laatst bewerkt:
oei oei oeiiiii... het is wel duidelijk wie er een probleempje heeft!
adelaar is nu ook duidelijk!
zit alleen nog even met die water-hints

oei oei oeiiiii... het is wel duidelijk wie er een probleempje heeft!
adelaar is nu ook duidelijk!
zit alleen nog even met die water-hints

Ik denk dat die verwijzen naar de persoon waar het koppel naartoe gegaan is, maar zelfs als we dat oplossen, weten we er imo weinig mee...

Excuus Stefanovich: wij zagen een karmapost over zaken die je wel wilde weten die we anders geïnterpreteerd hadden.
Ik heb de spoiler weggehaald.

Dankjewel Nick :) Degene die een screen van de karma wil zegt het maar... Hoop dat Woopy ze woorden ook terugneemt.

Oow :o Ok, niets gebeurd :) Vond het idd al een beetje vreemd aangezien Stefan nu ook geen nieuwe speler is ofzo.

• Like
Waarderingen: LM
Ah rechtgezet, stond op het punt om voor te stellen Stefanovich dan maar gelijk weg te stemmen. Maar nu natuurlijk niet meer.

Al kunnen we het natuurlijk nog steeds doen. :cool:

Ah rechtgezet, stond op het punt om voor te stellen Stefanovich dan maar gelijk weg te stemmen. Maar nu natuurlijk niet meer.

Al kunnen we het natuurlijk nog steeds doen. :cool:

nou... geen slecht plan. 'secrets' wordt duidelijk aan Stefanovich gelinkt.
otoh, de hint van gisteren 'de naam is een voorteken' leek imo naar Penose te linken..

keuzes, keuzes..

Zo dus stefanovich is de wolf en lm is een cult..

de hint van gisteren 'de naam is een voorteken' leek imo naar Penose te linken..

Op welke manier?
Ik heb Penose in mijn lijstje als mogelijke leugenaar staan, maar ik kan zo meteen niet meer terugvinden waarom ik dat zo opgeschreven heb :o Ik zoek zelf ook nog wel even verder.

Verder is me iets opgevallen in een verhaal dat misschien naar een slechte rol kan verwijzen, maar ik heb van diezelfde persoon ook een vermoeden dat het de transseksueelis, dus daar moet ik ook nog maar even op verder zoeken...

edit: even de posts van Penose teruggelezen. Ik snap niet echt waarom ik mijn vermoeden van leugenaar had. Er is nogal weinig reden toe :o

Op welke manier?
Ik heb Penose in mijn lijstje als mogelijke leugenaar staan, maar ik kan zo meteen niet meer terugvinden waarom ik dat zo opgeschreven heb :o Ik zoek zelf ook nog wel even verder.

Verder is me iets opgevallen in een verhaal dat misschien naar een slechte rol kan verwijzen, maar ik heb van diezelfde persoon ook een vermoeden dat het de transseksueelis, dus daar moet ik ook nog maar even op verder zoeken...

edit: even de posts van Penose teruggelezen. Ik snap niet echt waarom ik mijn vermoeden van leugenaar had. Er is nogal weinig reden toe :o

omdat dit:
Als mijn latijn me niet in de steek laat heeft nomen est omen betekenis: de naam is een voorteken. Aangezien Penose boefje betekent, vind ik hem op dit moment vrij verdacht.

fabula acta est (het spel is afgelopen) zou ook kunnen, maar zie niet echt een verband.

nou... geen slecht plan. 'secrets' wordt duidelijk aan Stefanovich gelinkt.
otoh, de hint van gisteren 'de naam is een voorteken' leek imo naar Penose te linken..

keuzes, keuzes..

Op welke manier?

Ja dit zei ik gisteren ook, is de enige hint die voor mezelf duidelijk is. Weet alleen niet of het speciaal een slechte rol moet zijn. Iemand die daar zekerheid over kan vinden?
Mooi dat Diaephi eruit is zeker nu blijkt dat hij de cults wilde steunen daarnaast kan hij maar zo een ander per ongeluk voor z'n kop geschoten hebben met die paar schiet uurtjes die hij heeft gehad. Die jongens richten op de bad guys en schieten het argeloos voorbij lopende oude vrouwtje achter de rollator af..

Terug
Naar boven