MuscleMeat

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo

Hmm, het zou kunnen. Het zijn alleszins de enige 2 namen waar een betekenis achter zit.

Ik vind het wel erg goed gevonden. Dat "nomen est omen" is sowieso een hint en het zijn inderdaad de twee duidelijkste namen met een betekenis.

Als het om Fabula gaat slaat het alleen ergens op als hij de wolf is. Maar daar zal echt nog niet zo'n duidelijke hint naar staan. Naar een cult kan wel natuurlijk.

In het verhaal van gisteravond staat nog dit over MMA: "Hij wist kennelijk te veel hints te ontcijferen, of zou het dat niet zijn?"

Ik weet nu niet of ik dit moet interpreteren als dat hij het wel of niet bij het goede eind had. Hij verdacht alleszins RockOfAges, die ik ook al es noemde en die qua activiteit wel in het profiel past van slechte rol. Niet helemaal inactief, maar wel heel erg op de achtergrond.

Stom dat de jager diaephi niet had beschermd deze nacht. Maar kennelijk is er nu een cult uit? Dus lijkt me Weer helemaal mooi.

Ik vind het wel erg goed gevonden. Dat "nomen est omen" is sowieso een hint en het zijn inderdaad de twee duidelijkste namen met een betekenis.

Als het om Fabula gaat slaat het alleen ergens op als hij de wolf is. Maar daar zal echt nog niet zo'n duidelijke hint naar staan. Naar een cult kan wel natuurlijk.

Wat is de link tussen "Het verhaal is ten einde" en het al dan niet zijn van een cult? Buiten dat het ook een Latijnse spreuk is, heeft mijn DBB-naam weinig betekenis in dit spel. Tenzij ik wolf zou zijn (waardoor mijn dood het spel beëindigt), maar dat zou wel een heel erg eenvoudige en veel te vroege hint zijn.

Als je cult bent en eruit gaat is het verhaal toch niet "ten einde". Dus in dat geval zou de verwijzing niet echt kloppen.

Dan waren we het toch al eens?

Ik zei al dat de hint eigenlijk alleen naar jou kon verwijzen als je de wolf bent.

Verkeerde post gequote :p. Ik wou eigenlijk reageren op de post van Woopy vlak boven die van jou, en jouw argument dus bevestigen.

Verkeerde post gequote :p. Ik wou eigenlijk reageren op de post van Woopy vlak boven die van jou, en jouw argument dus bevestigen.

"Het zou kunnen" is ook amper een beschuldiging te noemen :p Als de keuze zou gaan tussen jou en Penose op basis van die oplossing, ga ik ook sowieso voor Penose.

"Het zou kunnen" is ook amper een beschuldiging te noemen :p Als de keuze zou gaan tussen jou en Penose op basis van die oplossing, ga ik ook sowieso voor Penose.

jep idd. denk dat penose de sigaar is vandaag. ga niet meer zomaar op basis van iemands gedrag of vage hints die nergens naar leiden op iemand stemmen.

Vervolgverhaal 4

De drummers komen bij elkaar. Als salut naar Punjab, spelen ze een dodenmars. Met in hun achterhoofd wat Punjab is overkomen, geven ze alles wat ze hebben. Mooie generale repetitie is dat ook voor de sambaparade, welke elk moment op toch staat. Maar eerst moet er nog ontladen worden, want verdriet drink en neuk je weg tenslotte. En in brazilië gaat het er heet aan toe: wederom is er een trio bij de waterafvoer. Een spannende combinatie is het wel, dat moet gezegd worden. Naast dit trio is er ook nog een tweetal op zijn Hoody’s aan het knuffelen. Schattig hoor.

Weer die waterafvoer die voorkomt, lijkt me dat de spelleiders de hint herhalen aangezien er nog niets mee gebeurd is. Als ik de tekst goed begrijp is het ook niet de wolf aangezien die wat verder voor diaephi gaat.

Het groepje valt uit elkaar als Stefanovich langs komt lopen. Hij heeft luide muziek opstaan op zijn ghettoblaster en sjokt dominant de favela door. Vreemd type is het ook die Stefanovich, niet zo gek dat hij nergens aansluiting bij vindt. De volgende muziek draait: Omdat het al nacht is komt er een krijsende vrouwmens aan, met haar bezem. Ze probeert Stefanovich eerst weg te jagen met de bezem, maar Stefanovich is zelfs natuurlijk geen dun bezemsteeltje. De vrouw neemt steviger maatregelen en als stefanovich voor haar uit loopt, trekt ze vliegensvlug die lelijke broek naar beneden en ragt de bezemsteel zo *floeps* het kleine rugby-aarsje van Stefanovich in. Stefanovich krijst als een viswijs als die bezemsteel zo diep naar binnen wordt gedrukt, hij laat de ghettoblaster vallen, trekt de bezemsteel rap uit zijn achterwerk, en maakt zich er met samengeknepen billen en zijn broek op zijn enkels vandoor. Laat dat een waarschuwing zijn, gilt de dame haar nog na.

Dit lijkt me duidelijk, hebben we positief antwoord moet de juiste persoon hier maar mee naar buiten komen.

Stom dat de jager diaephi niet had beschermd deze nacht. Maar kennelijk is er nu een cult uit? Dus lijkt me Weer helemaal mooi.

waarom? iedereen weet dat diaephi een achterbakse corrupte politie agent is

---------- Toegevoegd om 09:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:24 ----------

In het verhaal van gisteravond staat nog dit over MMA: "Hij wist kennelijk te veel hints te ontcijferen, of zou het dat niet zijn?"

Ik weet nu niet of ik dit moet interpreteren als dat hij het wel of niet bij het goede eind had. Hij verdacht alleszins RockOfAges, die ik ook al es noemde en die qua activiteit wel in het profiel past van slechte rol. Niet helemaal inactief, maar wel heel erg op de achtergrond.

houdt er wel rekening mee dat dit mijn eerste spel is en ik daarom misschien niet helemaal met mijn neus vooraan sta ;)

houdt er wel rekening mee dat dit mijn eerste spel is en ik daarom misschien niet helemaal met mijn neus vooraan sta ;)

nou.. vind ik niet echt een goed argument.. dit is mijn tweede spel en in mijn eerste regelde ik de boel prima bij elkaar met sanca en alley cat.

• Topic Starter Topic Starter
Gadverdamme, doe ik zo hard men best om Diaephi een rol te geven die de game NOG leuker zou maken en iedereen wat extra denkwerk zou geven, krijg je dit :roflol:

probeerde te zeggen dat je best wat actiever mag zijn ...
dit semi-'kijk mij eens nonchalant een spelletje spelen' wekt eerder vragen op

nja, gister was ik vrij snel met het verdenken van mmajunkie en dat bleek een burger te zijn dus dacht dat ik nu mss beter eerst even de kat uit de boom kon kijken..

Rock stemde als eerste op MMA geloof ik (dat riep MMA in ieder geval zelf).

Lijkt me niet dat een cult zo vroeg zou stemmen. Zeker niet op een vreemd spelende en toch al verdachte burger.

Rock stemde als eerste op MMA geloof ik (dat riep MMA in ieder geval zelf).

Lijkt me niet dat een cult zo vroeg zou stemmen. Zeker niet op een vreemd spelende en toch al verdachte burger.

Lijkt me inderdaad nogal risicovol gedrag. De cults hoefden gisteren geen initiatief te nemen maar konden gewoon rustig mee stemmen op MMA.

Mijn stem gaat voorlopig naar Penose. Zowel nomen est omen als zijn niet al te actief gedrag kunnen wijzen op het cult zijn. Hij nam gisteren bij de stemming ook geen risico's, en ging gewoon rustig mee nadat er genoeg stemmen op MMA waren. Ook bij de stemming op de cult Goldberg stemde hij pas toen het zeker was dat Goldberg er uit ging gaan, en de andere cults niet meer in staat zouden zijn om hem te redden.

Terug
Naar boven