wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry...de cults leken, behalve Fabula, wat inactief te zijn deze game. Hmz doet me denken...heb volgens mij nog niet alle hints uitgelegd...
Cults zijn in het algemeen altijd wel wat minder actief dan burgers. Je hoeft je immers alleen maar smooth in de stemming op de burgers in te mengen.

Kijk, als je enkel als Adam hebt meegespeeld (boks RockofAges: Adam als allereerste rol) zijn dat soort zaken al een eye-opener
Maarre: Goldberg was er rap uit, Punjab, door twee keer niet te stemmen snel daarna....Waren alleen fabula en Jimbooo nog over....
Ik vind het knap dat er zo lang geduurd heeft in ieder geval.

wauter heeft het al over de volgende game die hij wil organiseren.
Is dat een hint??

). Oplosbare hints naar cults zijn vaak minder leuk, omdat je dan een saaie stemming krijgt waarbij alle cults meegaan en je erna dus weer van 0 begint, maar zo'n hints waren er niet.
Deal!
Wauter = Limburgs WATERschapsbedrijf.Super bedankt voor t spelletje! Heb er veel plezier aan gehad!
Super, dat is 't belangrijkst!
Staat de water hint ergens uitgelegd?
En de hint die ik van Jorgy kreeg? ("Geen majoor, geen eerste luitenant.")

Bedankt voor het organiseren. Ik moet zeggen dat ik het een van de best georganiseerde spelletjes tot nu toe vond, en dat meen ik!
Langs een kant vond ik het nog niet slecht dat er vrij veel oplosbare hints naar goede rollen in zaten. Het maakt het voor de wolf natuurlijk makkelijker, maar de jager kan daar ook op inspelen (zolang die er is natuurlijk, sorry Lloyd). Oplosbare hints naar cults zijn vaak minder leuk, omdat je dan een saaie stemming krijgt waarbij alle cults meegaan en je erna dus weer van 0 begint, maar zo'n hints waren er niet.
En zo heb je als speler ook nog eens iets aan de vaak erg moeilijke hints![]()

Fijn dat mijn onderdanen er in geslaagd zijn het kwaad te verslaan!
Tijd geleden dat ik er zo vroeg uit ging volgens mij. Daarna wel redelijk blijven volgen. Hints waren inderdaad goed, niet te makkelijk maar wel te doen.
Duo-organisatie is goed te doen blijkbaar. Maar twee organisatoren moeten eigenlijk gewoon gelijk twee games achter elkaar organiseren. Ze hebben immers maar half werk.![]()

Nicky en ik willen wel een game doen, maar moet er eerst nog eentje tussenkomen die iemand anders doet, dan kunnen wij nog een beetje leren, en zelf ook spelen natuurlijk![]()

Ik ben intussen ook aan een weerwolf-site begonnen trouwens. Is nog lang niet af, maar gaat wel iets moois worden. Hoop dat het wat in de smaak zal vallen. Screenshots volgen van zodra er zijn![]()
Dankzij je post van check tremendes.
Heerlijke game ondanks dat ik er door drukte niet volledig voor kon gaan.
Thanks aan de spelleiders, echt goed georganiseerd! Mooie verhalen ook.
Thanks voor het organiseren Nicky en JorgyMooie verhalen, dat maakt het wel echt leuk!
Thnx beiden!
.Het was een erg leuk spelletje, bedankt Jorgy en Nicky!
Beetje jammer dat twee cults er meteen uit lagen, en Jimbooo niet zo actief was. Aangezien er niet echt samenwerking was tussen de cults, was het vrij moeilijk om goed van mijn rol gebruik te kunnen maken. Ik hield me dus vooral bezig met weinig aandacht te vestigen op Tremendes en Jimbooo door andere mensen verdacht te proberen maken, waardoor ik natuurlijk wel actief moest spelen.
Ik moet zeggen dat ik het wel balen vond toen ik er uit werd gestemd door zowel Tremendes als Jimbooo (vooral omdat de laatste amper actief was).
Was jij er niet uitgeweest was de stemming gisteren vrij moeilijk geweest.