XXL Nutrition

Weerwolfgame: De Boze Super moderator

Jammer dat iedereen zo vol meegaat met Wengstertje. Lijkt me nu dat Marc geen slechte rol had. Maar inactief misschien wel beter dat die eruit is. Rip

Agreed hoor, maar @Marc100 geeft verder ook geen argumenten en gaat er niet verder op in ofzo.. Dan weet ik ook niet goed wat ik er mee moet..

Plausibel.. Zou ik op zich in mee kunnen gaan, maar vind je het niet verstandiger om bijvoorbeeld de inactieve marc er uit te stemmen? Ziet er niet naar uit dat die een bijdrage gaat leveren aan het spel, terwijl Wengstertje en mrBrik wel meedoen.. Is het dan niet verstandiger daadwerkelijke hints af te wachten in het avondverhaal en nachtverhaal?

Ik ben nog het topic aan het doorlezen maar ik ben geen voorstander van een inactieveling eruit te stemmen want de kans is veel groter dat het een burger is. Enige reden waarom ik zou stemmen op een inactieveling is dat je er toch niets aan gaat hebben of kunnen afleiden tijdens het spel.

Ik ga voor spanning tree, de tweede persoon die heel snel meeging op een dwaze opmerking van Orgineel. Woopy was de eerste persoon maar ik denk niet dat hij als cult als eerste orgineel zou zwartmaken op die manier.

Btw, de reden dat ik iets minder actief ben is:

-1: ik moest vandaag practica geven aan studenten.
-2: Ik heb een huis gekocht en ik moet nu mijn financiering rond krijgen bij de banken dus veel bezoekjes gepland de komende dagen.

• Topic Starter Topic Starter
Dag 2 avondverhaal

Vandaag zit iedereen lekker te chillen omdat rustdag als plots de bel gaat. Wilt iemand eens gaan opendoen roept Diaephi, ik ben nog helemaal gaar van het CrossFitcamp met Jacked&tan en marc van afgelopen weekend. Niemand kijkt op. HillR en Woopy zijn druk bezig met het eten te preppen, Spanning tree en Steensteen kijken toe want zij vinden dat het ook eens tijd wordt dat ze zelf leren koken. Ding dong ! De bel gaat opnieuw, wil er nu eindelijk eens iemand gaan opendoen ?! RockofAges, lloyd ,Wauter en Dbrik willen niet omdat ze gewoon te dik en te lui zijn, wij zullen zeker een beetje cardio gaan doen om die deur open te doen, as if, lol. Ding dong, de bel gaat opnieuw. Gvd, luie honden roept Marc, ik zal dan wel de deur gaan opendoen.
"Groooaaaar'' roept de grote boze pratende dino met baard, "ik ben de grote boze pratende dino met baard, ik ga je meenemen naar de grot van mij en de boze super moderator met baard en daarna ga ik je lekker oppeuzelen. En het leukste van al, ik kom er ongestraft mee weg omdat niemand je zal missen. Groooaaaar"

bearded_dinosaur_wearing_cords_by_crashingwave.jpg

Marc100 is dood, hij was 1 van de leden

De wolf mag vanaf nu de kill voor vannacht doorgeven
De jager mag de beschermeling voor vannacht doorgeven

Op inactievelingen stemmen komt meestal niet uit voor de burgers... Wetende dat marc burger was is de kans groter dat er een cult zit tussen de mensen die op hem stemden dan op de andere genomineerden.

Jammer dat iedereen zo vol meegaat met Wengstertje. Lijkt me nu dat Marc geen slechte rol had. Maar inactief misschien wel beter dat die eruit is. Rip

Toch wel de ervaring dat dit soort posts vaak erop wijzen dat iemand slecht is.
Lees de eerder potjes er maar op na de meest actieve leden zijn vaak het slechtst

bearded_dinosaur_wearing_cords_by_crashingwave.jpg

Zullen dit de zoekwoorden zijn van sanca?

Ik ga voor spanning tree, de tweede persoon die heel snel meeging op een dwaze opmerking van Orgineel. Woopy was de eerste persoon maar ik denk niet dat hij als cult als eerste orgineel zou zwartmaken op die manier.

Btw, de reden dat ik iets minder actief ben is:

-1: ik moest vandaag practica geven aan studenten.
-2: Ik heb een huis gekocht en ik moet nu mijn financiering rond krijgen bij de banken dus veel bezoekjes gepland de komende dagen.
Lekkere late, loze stem ook @wauter , tactisch niet op de burger stemmen die eruit gaan en slim/laat genoeg gestemd dat het toch niet uitmaakt. Indicatie dat de dikke bankzitters met @wauter (RockofAges, lloyd ,Wauter en Dbrik) de culten zijn?

offtopic: Gefeliciteerd met je huis bro :D

Lekkere late, loze stem ook @wauter , tactisch niet op de burger stemmen die eruit gaan en slim/laat genoeg gestemd dat het toch niet uitmaakt. Indicatie dat de dikke bankzitters met @wauter (RockofAges, lloyd ,Wauter en Dbrik) de culten zijn?

offtopic: Gefeliciteerd met je huis bro :D

Ik heb toch verteld waarom ik deze namiddag niet online was? Werk en prive zijn nu net iets belangrijker dan wolfgames. Als ik cult zou ik toch gewoon mee op marc gegaan zijn? Ik heb verschillende keren gezegd dat op inactievelingen stemmen geen goed idee is (al ruim voor marc in de picture kwam) en bijna niemand volgt me... Nu het duidelijk is dat hij burger was ben ik dan opeens verdacht?

Terug
Naar boven