- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Plausibel.. Zou ik op zich in mee kunnen gaan, maar vind je het niet verstandiger om bijvoorbeeld de inactieve marc er uit te stemmen? Ziet er niet naar uit dat die een bijdrage gaat leveren aan het spel, terwijl Wengstertje en mrBrik wel meedoen.. Is het dan niet verstandiger daadwerkelijke hints af te wachten in het avondverhaal en nachtverhaal?
Jammer dat iedereen zo vol meegaat met Wengstertje. Lijkt me nu dat Marc geen slechte rol had. Maar inactief misschien wel beter dat die eruit is. Rip
Ja iets goed denk ik dus waarom woopyDie dinosaurus moet toch iets of iemand voorstellen, niet?
Die dinosaurus moet toch iets of iemand voorstellen, niet?
Lekkere late, loze stem ook @wauter , tactisch niet op de burger stemmen die eruit gaan en slim/laat genoeg gestemd dat het toch niet uitmaakt. Indicatie dat de dikke bankzitters met @wauter (RockofAges, lloyd ,Wauter en Dbrik) de culten zijn?Ik ga voor spanning tree, de tweede persoon die heel snel meeging op een dwaze opmerking van Orgineel. Woopy was de eerste persoon maar ik denk niet dat hij als cult als eerste orgineel zou zwartmaken op die manier.
Btw, de reden dat ik iets minder actief ben is:
-1: ik moest vandaag practica geven aan studenten.
-2: Ik heb een huis gekocht en ik moet nu mijn financiering rond krijgen bij de banken dus veel bezoekjes gepland de komende dagen.

@Spanning Tree
@Woopy
@drbrik
@Wengstertje
@lloydatoni
@orgineel
@Marc100
@HillR
@diaephi
@RockOfAges
@Jacked And Tan
@wauter
@Steensteen
Dit zijn de leden die in de beginpost staan die meedoen, de namen die niet genoemd zijn in het verhaal:
@Wengstertje
@orgineel
De wolf zat niet in het huis. Als dit de hint is, dan is het spel over. Stem deze twee eruit en je hebt sowieso de wolf.