Fitness Seller

Weerwolfspel 591: Revenge of the cutlery

Ola. Kom uit de nachten. Dit weekend niet echt op forum gelezen.. Nu even bijgelezen.. En meteen een klapper, al die hints, ik heb meteen geen idee!

Is gewoon klote als je met zo weinig bent.
Risico is nu erg groot om op iemand te stemmen.
Ikzelf zit aan wauter te denken.
Iemand die mee gaat?

Hoop mensen die gisteren ook niet hebben gestemd volgens mij. zie 1 stem op hill staan gisteren die ik vrij verdachf vind als cult.

Origineel

Wauter

Net als vorig potje speelt erg op de achtergrond. Hij zal vast wel weer een hypotheek aan het regelen zijn of vorken halen bij de ikea..

Wauter

Net als vorig potje speelt erg op de achtergrond. Hij zal vast wel weer een hypotheek aan het regelen zijn of vorken halen bij de ikea..

Que? En erg op de achtergrond spelen? Ik probeer openlijk de hints zo goed mogelijk op te lossen en ben één van de meest actieve mensen (zonder continu onzinnige posts te plaatsen).

Als er iemand op de voorgrond is, is het wel Wauter, houd niet veel steek (inb4 @orgineel zegt dat het weer om te testen was)

Ik ga mee met Lloyd op Orgineel, maar ik hou me aanbevolen mochten er eventuele hints opgelost worden

Die stemmen op mij komen wel erg makkelijk nu.
Wie een beetje het verhaal leest moet toch snappen dat ik aan de goede kant zit.

Vandaar ga ik op spanning tree

Lastige dag, Lloydatoni speelt volgens mij het meest zonder gestaafde argumentatie. Zijn stem gisteren op HillR was loos en waarom hij nu opeens voor orgineel gaat snap ik ook niet. Ik hoop voor 20u nog ff online te geraken moest er opeens iets 100% duidelijk boven komen.

Origineel lijkt mij goed omdat tie gestalkt werd door hillr of kan je als goede ook een slechte stalken?

Terug
Naar boven