MuscleMeat

Weerwolfspel 591: Revenge of the cutlery

Lloydatoni om mezelf te beschermen.

Origineel lijkt mij goed omdat tie gestalkt werd door hillr of kan je als goede ook een slechte stalken?

Ik denk dat het "slachtoffer" van de stalker at random gekozen is. Twee cults lijkt me evident niet logisch en een burger/cult tesamen ga je bijna nooit iets hebben qua voordeel. At random het slachtoffer kiezen houd het dan spannend want je weet niet aan welke kant de andere speelt.

Roflol. stelletje cults

Ik wil mijn stem nog altijd aanpassen als iemand met een zeker hint komt of een goeie reden.

Lloydatoni dan maar omdat ik het echt niet weet en toch denk dat Origineel goed is al zou het ook kunnen wat Wauter zegt natuurlijk.

:roflol: stelletje cults bij elkaar. Goede treingains

:roflol: stelletje cults bij elkaar. Goede treingains

5 cults op een hoopje? De laatste paar stemmen gingen opeens wel verdacht hard, je reactie doet blijken dat we het verkeerd voor hebben. Ik ben benieuwd naar het verhaal. Ik zie eigenlijk het nut niet in van banshee om zijn stem te veranderen en drbrik kwam nog met een ninjavote.

5 cults op een hoopje? De laatste paar stemmen gingen opeens wel verdacht hard, je reactie doet blijken dat we het verkeerd voor hebben. Ik ben benieuwd naar het verhaal.
Lijkt me wel dat ik goed zat op orgineel met de rol van hillr en zijn stem op haar. Nooit dat hillr een goederik zou volgen in dit spel met de weinige spelers.

Hmm, ben benieuwd, @Woopy tell us :)

Na het vorige potje vertrouw ik jou echt niet meer:roflol:

Ik wacht het verhaal af om 100% zeker te zijn en dat Lloyd niet ermee nog eens aan het rammelen is. Ik ben wel diegene die jou er heeft proberen in te houden want stemmen op jou was simpel geweest moest ik cult zijn.

Wauter speelt niet als een cult deze ronde. Lijkkt me dat de cults wat inactiever zijn en zo de sterke spelers eruit halen.

Ik wacht het verhaal af om 100% zeker te zijn en dat Lloyd niet ermee nog eens aan het rammelen is. Ik ben wel diegene die jou er heeft proberen in te houden want stemmen op jou was simpel geweest moest ik cult zijn.

Dat kan dus ook tactiek zijn!

• Topic Starter Topic Starter
Dag 2

De tweede stemdag kwam langzaam op gang. Na de foute stemmen op Hillr wou niemand zich verdacht maken door een tweede burger er uit te stemmen. Na wat getreuzel kwam de stemming dan toch op gang. Er werd wat gediscussieerd, maar in hoeverre is dat ook mogelijk in zo'n klein dorp? De appel viel niet ver van de stilstaande klok bij het verdronken kalf, en het was Lloyd die de ondergang moest delven voor een ander en er zelf inviel.
Het dorp verzamelde weer en trok naar het huis van Lloyd. Die ging natuurlijk niet braaf afwachten en was allang de transsyberische trein opgesprongen. De dorpelingen kwamen zo aan bij een leeg huis. Ze keerden het hele huis ondersteboven, maar alles leek normaal. Lloyd was niet de vork, zelfs geen cult. Gelukkig was hij kunnen ontkomen. Zou het misschien een beter idee zijn om eerst onderzoek te doen en dan pas te doden? Er werd unaniem besloten dat dat geen goed idee kon zijn.
Intussen zat Lloyd te relaxen op de trein, tot hij plots kabaal hoorde. Het waren treinrovers te paard! Ze sprongen de trein op en stalen iedereen's juwelen. Lloyd pikte het niet. Eerst uit zijn dorp moeten vluchten en nu bestolen worden van het enige wat hij nog had, namelijk een roze rugzak met daarop een grote pratende dino met baard. Hij besloop één van de rovers en sloeg hem de kop in. Een andere rover zag het gebeuren en greep zijn pistool. Maar toen storte de trein in een ravijn. Iedereen was dood. Jammer.

Lloyd is dood. Hij was burger.

Terug
Naar boven