- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Origineel lijkt mij goed omdat tie gestalkt werd door hillr of kan je als goede ook een slechte stalken?
Origineel lijkt mij goed omdat tie gestalkt werd door hillr of kan je als goede ook een slechte stalken?
Ga je mee op spanning tree?
Ik wil mijn stem nog altijd aanpassen als iemand met een zeker hint komt of een goeie reden.
5 cults op een hoopje? De laatste paar stemmen gingen opeens wel verdacht hard, je reactie doet blijken dat we het verkeerd voor hebben. Ik ben benieuwd naar het verhaal.

Lijkt me wel dat ik goed zat op orgineel met de rol van hillr en zijn stem op haar. Nooit dat hillr een goederik zou volgen in dit spel met de weinige spelers.5 cults op een hoopje? De laatste paar stemmen gingen opeens wel verdacht hard, je reactie doet blijken dat we het verkeerd voor hebben. Ik ben benieuwd naar het verhaal.
Huh?Lijkt me wel dat ik goed zat op orgineel met de rol van hillr en zijn stem op haar. Nooit dat hillr een goederik zou volgen in dit spel met de weinige spelers.
Ik wacht het verhaal af om 100% zeker te zijn en dat Lloyd niet ermee nog eens aan het rammelen is. Ik ben wel diegene die jou er heeft proberen in te houden want stemmen op jou was simpel geweest moest ik cult zijn.