Fitness Seller

Weerwolfspel 591: Revenge of the cutlery

Alsik alles naleest geloof ik inderdaad niet in origineel... Wauter heeft het volgens mij net heel goed gespeeld, gisteren ook gewacht tot drbik al veroordeeld was alvorens op mij te stemmen... Vrij zeker dat het wauter is...
Wil best nog switchen. Vertrouw wauter niet. Overtuig me!

Wil best nog switchen. Vertrouw wauter niet. Overtuig me!

Moet ik je nu nog altijd overtuigen? Ik heb doelbewust nooit op je willen stemmen omdat ik wist dat je aan de goede kant speelde. Paar pagina's terug zei je nog dat ik anders speelde dan het vorige spel toen ik cult was (en dat doe ik nu ook) en je overtuigd was. Het feit dat Banshee nog altijd twijfelde gisteren om tussen jou en drbrik te stemmen zou je genoeg moeten vertellen.

Moet ik je nu nog altijd overtuigen? Ik heb doelbewust nooit op je willen stemmen omdat ik wist dat je aan de goede kant speelde. Paar pagina's terug zei je nog dat ik anders speelde dan het vorige spel toen ik cult was (en dat doe ik nu ook) en je overtuigd was. Het feit dat Banshee nog altijd twijfelde gisteren om tussen jou en drbrik te stemmen zou je genoeg moeten vertellen.

:roflol:

Het feit dat Banshee nog altijd twijfelde gisteren om tussen jou en drbrik te stemmen zou je genoeg moeten vertellen.
Ik twijfel gewoon omdat ik geen enkel aanknopingspunt meer heb lol :) ik haal voorlopig weinig uit de tips...

20u, benieuwd nu maar ik vrees ervoor :eyes:

• Topic Starter Topic Starter
Orgineel en Banshee er uit, correct? Sorry, lange dag gehad...

Neenee alleen origineel :angstig:

Terug
Naar boven