Fitness Seller

Weerwolfspel 591: Revenge of the cutlery (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jammer maar helaas, succes mannen, dood aan de vork !
 
Ik blijf bij mijn stem van gisteren banshee. Gesterkt door het verhaal dat ik juist zat met een hint, wetende dat orgineel safe is en we met een single wolf/vork zitten zonder cult. Vermoedelijk doordat de burgers twee geheime rollen hadden die iets hadden kunnen forceren.
 
Ik blijf bij mijn stem van gisteren banshee. Gesterkt door het verhaal dat ik juist zat met een hint, wetende dat orgineel safe is en we met een single wolf/vork zitten zonder cult. Vermoedelijk doordat de burgers twee geheime rollen hadden die iets hadden kunnen forceren.


ik wacht nog even de defence af van banshee. aangezien jij ook nog wel eens het tegen overgestelde bent van wat je lijkt :P zoals vorige game.
 
Ik moet toegeven dat ik nog niet echt opgeschoten ben met de hints... Maar herlees mijn posts eens en dan zal je wel zien dat ik het probeer: aangeven om voor de 9 zinnen te gaan ipv voor de volledige tekst zoals Wauter deed, bepaalde andere hints aangeven zoals de Servische zin.
En eerlijk: ik ben newbie in dit spel, ik denk dat ik net iets te opzichtig gespeeld heb om wolf te zijn niet? ;) ik begin me dan ook af te vragen of we niet voor wauter moeten gaan... Hij neemt hier wat de leiding maar het gaat niet echt de goeie kant op me dunkt :roflol: en waarom wilt hij niet zeggen welke tip hij uit het getal haalde?
 
Ik moet toegeven dat ik nog niet echt opgeschoten ben met de hints... Maar herlees mijn posts eens en dan zal je wel zien dat ik het probeer: aangeven om voor de 9 zinnen te gaan ipv voor de volledige tekst zoals Wauter deed, bepaalde andere hints aangeven zoals de Servische zin.
En eerlijk: ik ben newbie in dit spel, ik denk dat ik net iets te opzichtig gespeeld heb om wolf te zijn niet? ;) ik begin me dan ook af te vragen of we niet voor wauter moeten gaan... Hij neemt hier wat de leiding maar het gaat niet echt de goeie kant op me dunkt :roflol: en waarom wilt hij niet zeggen welke tip hij uit het getal haalde?


dat is gewoon zijn manier van spelen maar of hij goed of slecht is is altijd maar de vraag :P
 
Ik moet toegeven dat ik nog niet echt opgeschoten ben met de hints... Maar herlees mijn posts eens en dan zal je wel zien dat ik het probeer: aangeven om voor de 9 zinnen te gaan ipv voor de volledige tekst zoals Wauter deed, bepaalde andere hints aangeven zoals de Servische zin.
En eerlijk: ik ben newbie in dit spel, ik denk dat ik net iets te opzichtig gespeeld heb om wolf te zijn niet? ;) ik begin me dan ook af te vragen of we niet voor wauter moeten gaan... Hij neemt hier wat de leiding maar het gaat niet echt de goeie kant op me dunkt :roflol: en waarom wilt hij niet zeggen welke tip hij uit het getal haalde?

In het begin dacht ik nog dat sanca misschien slecht was omwille van het verhaal maar daarna heb ik hem altijd verdedigd, drbrik heb ik ook geweigerd van op te stemmen en welke rollen hadden ze? Als ik openlijk vertelde dat hints naar bepaalde personen leidde maar ik ze niet openbaar maakte was dat om te laten zien aan de burgers dat ik aan hun kant sta en ik die bepaalde personen wil beschermen. Mijn weigering van op sanca op drbrik te stemmen zou je dan genoeg moeten zeggen. Ik kan toch moeilijk gaan zeggen dat de hint naar persoon X leid als goeie rol?

Je maakt zelf het argument dat je als newbie wolf bent door te opzichtig te spelen. Personen met meer ervaring gaan dan dikwijls op de achtergrond spelen om niet op te vallen, die ervaring heb jij (nog niet).
 
Ik heb inderdaad weinig om me te verdedigen want ik geraak niet uit de hints maar ik heb wel een paar keer geprobeerd de boel gaande te houden en ik ben n paar keer terug naar die getallen gegaan... Als je op mijn stemgedrag let zal je zien dat ik de eerste dag niet gevolgd ben naar Hilr. Gisteren leek het drbik of mij te worden en ik was echt overtuigd van mijn stelling dat er de eerste nacht geen kill was geweest door inactiviteit dus ja...
Indien jij een hint hebt naar een goeie persoon en je bent zelf goed kan ik je verzekeren dat het niet ik maar de andere persoon is... Lees nog eens alles na en let op het verschil in inzet ;) en newbie of niet: als wolf zou ik discreter geweest zijn...
 
In het begin dacht ik nog dat sanca misschien slecht was omwille van het verhaal maar daarna heb ik hem altijd verdedigd, drbrik heb ik ook geweigerd van op te stemmen en welke rollen hadden ze? Als ik openlijk vertelde dat hints naar bepaalde personen leidde maar ik ze niet openbaar maakte was dat om te laten zien aan de burgers dat ik aan hun kant sta en ik die bepaalde personen wil beschermen. Mijn weigering van op sanca op drbrik te stemmen zou je dan genoeg moeten zeggen. Ik kan toch moeilijk gaan zeggen dat de hint naar persoon X leid als goeie rol?

Je maakt zelf het argument dat je als newbie wolf bent door te opzichtig te spelen. Personen met meer ervaring gaan dan dikwijls op de achtergrond spelen om niet op te vallen, die ervaring heb jij (nog niet).


waar is Origineel dan heel dit spel? die is bijna ontzichtbaar geweest tegenover vorige spellen?
 
Op origineel wou ik gisteren stemmen maar aangezien er n grote kans was dat iedereen op mij ging gaan heb ik maar op dbrik gekozen, ook omwille van de eerder aangehaalde reden (eerste nacht)
 
waar is Origineel dan heel dit spel? die is bijna ontzichtbaar geweest tegenover vorige spellen?

Orgineel speelt aan de goeie kant (dit kan je afleiden uit de verhalen). Op hem kun je dus best niet stemmen als je wilt dat de burgers winnen... Banshee is met vrij grote zekerheid de wolf en daarmee is het spel gewonnen.
 
Je maakt n grote fout tenzij je zelf de wolf bent... Nogmaals ik heb geprobeerd alles hier zo goed mogelijk draaiende te houden als je het topic nog eens naleest :) het zou ook raar zijn n nieuwe speler direct de wolf te maken trouwens...
 
Alsik alles naleest geloof ik inderdaad niet in origineel... Wauter heeft het volgens mij net heel goed gespeeld, gisteren ook gewacht tot drbik al veroordeeld was alvorens op mij te stemmen... Vrij zeker dat het wauter is...
 
Ik heb minstens evenveel moeite gedaan om de burgers te helpen (vooral om er een paar te beschermen dan). De rollen worden overigens at random toegewezen dus iedereen maakt evenveel kans om de wolf te zijn.
 
Alsik alles naleest geloof ik inderdaad niet in origineel... Wauter heeft het volgens mij net heel goed gespeeld, gisteren ook gewacht tot drbik al veroordeeld was alvorens op mij te stemmen... Vrij zeker dat het wauter is...

Waarom zou ik in hemelsnaam op drbrik gestemd hebben? Hij was de jager, ik kon toch moeilijk openlijk in het topic zeggen wie de 1ne persoon was die 's nachts burgers kon beschermen?
 
Vorkerig gedrag zeker? Anyway I rest my case, maar de burgers verliezen als ik er uit vlieg geloof me :) ik zou alles nog eens goed nalezen als ik van jullie was...
 
Als je nog twijfelde om op orgineel te stemmen gisteren is je speelkant wel duidelijk.
 
Ik denk dat niemand buiten jou hier er momenteel een touw aan kan vastknopen hoor door de vage tips, ik dus ook niet ;)
 
Wat n frustrend spel is dit :D well played fork...

vanaf nu eet ik met stokjes
 
Back
Naar boven