Fitness Seller

Weerwolfspel 591: Revenge of the cutlery

Bezoekers in dit topic

Need moar peoples!

Tagt iemand wat mensen uit vorige spelletjes? :p (die uit het laatste spel van Sanca heb ik zelf al getagd)
 
Need moar peoples!

Tagt iemand wat mensen uit vorige spelletjes? :p (die uit het laatste spel van Sanca heb ik zelf al getagd)


1. RockOfAges
2. diaephi
3. Sanca Saxon
4. wauter
5. Shadow Project
6. hoxyz
7. Ot92
8. Spanning Tree
9. Jack 3D
10. wovano
11. Henri108
12. lloydatoni
13. Nicky!
14. HighonX
15. Theyoungone
16. drbrik
17. HillR
18. fred22
19. Krimlo
20. Penose:)
21. Wengstertje
22. Stefanovich
23. Pleurklaat
gewoon overal een @ voorgezet te lui om de mensen er uit te halen die er al in zitten sorry
 
Ik kreeg een app'je
 
Down
 
We need more peoples!
 
Beetje jammer.
Maarja, maandag sowieso beginnen! Alles is klaar en er is al een voorlopige rolverdeling (in geval er niemand meer bij komt).
 
Tussenverhaal

De dag van de eerste stemming nadert en de spanning stijgt. De bewoners van het dorp houden elkaar constant in de gaten. Bestek wordt gedumpt met hopen en de stapel vorken wordt door iedereen gemeden. Mensen eten vanaf nu met hun handen, maar dat valt niet mee aangezien sommige bewoners piemels in plaats van vingers aan hun handen hebben.
Een of andere rebel probeert zichzelf veilig te stellen door te dreigen. Hij wil iedereen die op hem stemt de mond snoeren. Dit lijkt echter een omgekeerd effect te hebben. Zijn woorden zijn nog maar koud, of de eerste stemmen op hem komen al aan per telegram. Zelfs de verteller brengt zijn stem uit!
Bij Odin's baard, zal Sanca deze tendens nog kunnen omkeren, of is hij een vogel voor de kat (in het steegje)?
 
Haha hardop lachen bij alley cat.
 
Back
Naar boven