MuscleMeat

Weerwolfspel 591: Revenge of the cutlery

Woopy goed kennende kunnen de cijfers gewoon at random gekozen zijn.

:roflol:

Dat verhaal hahahah.

Als je dat nummer bij afbeeldingen zoekt kom je op een badoo profiel?
Iemand een fanatiek badoor?

Anywayyyy... Moeten we nu eigenlijk een burgemeester verkiezen of iemand wegstemmen? Still confused in mn eerste spel...

• Topic Starter Topic Starter
De bedoeling is iemand er uit te stemmen :)

Waarom wil je zo graag een burgemeester ? Ik zeg Wauter voor burgemeester en zijn stem telt niet mee, hij wilt het net iets té graag :D
Wel verdacht dat wauter zo graag een burgermeester wilt zijn en wederom op zichzelf stemt en je weet wat vorige keer zijn rol was...

Dat viel me ook al op ! Wauter voor burgemeester maar zijn stemmen tellen dan niet :D

Waarom wil je zo graag een burgemeester ? Ik zeg Wauter voor burgemeester en zijn stem telt niet mee, hij wilt het net iets té graag :D

Leek me wel leuk. De eerste speeldag is altijd saai (en zeker tijdens het weekend) en dat lijkt nu wel uit te komen. Ik zit al een half-uurtje op die cijfercode te zwoegen maar ik raak er maar niet uit.

Wel verdacht dat wauter zo graag een burgermeester wilt zijn en wederom op zichzelf stemt en je weet wat vorige keer zijn rol was...

Als je naar mijn posts zou kijken in dat spel zou je zien dat ik één post gemaakt heb waarin ik op mezelf heb gestemd en geen enkele om mensen te overtuigen. Echt veel moeite om burgemeester te worden heb ik dan ook niet echt gedaan... Als je in een spel zit met zo weinig spelers als dit ga je ook veel beter op in de massa dan zelf proberen dingen te forceren en je daarbij op de voorgrond plaatsen.

Ik nomineer @Banshee voor piemelslet in het volgende verhaal

Terug
Naar boven