AndroidHealthClinic

Weerwolfspel 591: Revenge of the cutlery

• Topic Starter Topic Starter
evil_fork_by_digital_master254-d2xuv3b.jpg

Iemand met een 'broske' dus ...

Yep.

Yessss! Al ben ik in het weekend niet in de gelegenheid zo actief te zijn als door de week

:roflol:

oeps

• Topic Starter Topic Starter
De rollen zijn zonet verdeeld. Als je je rol niet ontvangen hebt, laat dan iets weten! Ik heb besloten om de spion niet te gebruiken in dit spel. Gezien het lage aantal spelers, zou deze te overpowered zijn. Als hij in de eerste ronde voldoende mensen kan meekrijgen, liggen de cults er in no time uit. Lijkt me wel een toffe rol om later ooit in een groter spel te gebruiken.

Openingsverhaal

Nu het vast staat dat er gestemd gaat worden om bewoners uit te schakelen, nemen alle bewoners de tijd om even te bezinnen.
Wie zijn ze, wat is hun rol, wat wordt er van hen verwacht en wat willen ze eigenlijk zelf? Iedereen sluit zich op in zijn eigen
huisje. Niet alleen moeten ze over zichzelf nadenken, ook moeten ze bedenken hoe ze het zullen aanpakken als ze deze wilde
stemrondes willen overleven. Ze zullen aandachtig moeten zijn en alle hints goed beoordelen. Ze zullen moeten letten op het
gedrag van de anderen en daar hun conclusies uit trekken. Het dorp telt weinig bewoners, dus het zou snel gedaan kunnen
zijn. De bewoners besluiten om hun
veilige huizen te verlaten en wat meer
buiten te komen, zodat ze elkaar kunnen
observeren. Plots merkt Orgineel dat er
een getal in de sneeuw staat! 516173828
Wat kan dat betekenen? Wilde theorieën
vliegen in het rond, maar de oplossing
zal nog even op zich laten wachten...
De vorm van dit verhaal is een p**mel

De dag start. Deze stemronde loopt uitzonderlijk tot zondag 20u. Daarna wordt het normale spelritme gevolgd.

Sanca voor burgervader

Terug
Naar boven