AndroidHealthClinic

Weerwolfspel 591: Revenge of the cutlery

Maar waarom ga je met spanning mee en niet met mij mee? "Omdat je het anders niet zou weten?" Hebben we hier onze eerste cult?

Wel erg makkelijk zo, Terwijl ik juist al aangaf dat mn stem nergens op sloeg en alleen was om wat gang te brengen in het spel, beetje raar om dan alsnog op mij mee te gaan :roflol:

Huh, ik las dat je op jezelf stemde omdat inactief, dat volg ik, ik snap niet waar je het haalt dat ik Spanning volg ?!

Ohh, :roflol: misread, je gaat met mij mee op mijzelf.. Ik was alweer een stap verder aangezien ik een (loze) stem op spanning had uitgebracht en daarna las ik je post maar mistte de HillR in die zin

----
Even voor de duidelijkheid, mocht het niet clear zijn, mijn stem op mezelf was natuurlijk een grapje richting de vorige game waarbij ik de eerste stemming naar een inactieveling leidde, en omdat ik zelf nog niet in de gelegenheid was geweest om te posten de afgelopen dagen... Nu ben ik uiteraard niet meer inactief :kiss:

Ohh, :roflol: misread, je gaat met mij mee op mijzelf.. Ik was alweer een stap verder aangezien ik een (loze) stem op spanning had uitgebracht en daarna las ik je post maar mistte de HillR in die zin

----
Even voor de duidelijkheid, mocht het niet clear zijn, mijn stem op mezelf was natuurlijk een grapje richting de vorige game waarbij ik de eerste stemming naar een inactieveling leidde, en omdat ik zelf nog niet in de gelegenheid was geweest om te posten de afgelopen dagen... Nu ben ik uiteraard niet meer inactief :kiss:

Ik heb je nochtans 2x vermeld erin :P

Beetje lame ook om cult te roepen omdat ik zeg dat ik het anders niet weet, is toch logisch als er geen duidelijke hints zijn ontrafeld, ik stel voor dat iedereen op z'n eigen stemt anders, dan is niemand dood op de 1ste dag ...

----
:roflol: denk dat iedereen het wel door heeft.
ik verander straks me stem echt nog wel naar spanning of sanca

Beetje lame ook om cult te roepen omdat ik zeg dat ik het anders niet weet, is toch logisch als er geen duidelijke hints zijn ontrafeld, ik stel voor dat iedereen op z'n eigen stemt anders, dan is niemand dood op de 1ste dag ...

Ja goed idee. En jij om 19.59 je stem veranderen. Vieze cult

Ik ga voor nu met Sanca mee op Zwarte Piet want ik zou het anders niet weten.

Laatst bewerkt:
Hahaha :roflol:

Ik vond het wel grappig

Van bijna geen activiteit naar een rondje stemmen op jezelf... Raar verloop van een stemronde.

Best apart dat je HillR meevolgt op zichzelf.

Iedereen op zichzelf stemmen is trouwens geen oplossing.

oh wacht het is al begonnen

niks maandag 7 november :mad:

HillR

Iedereen gaat wel heel vlot mee op HillR, beetje te makkelijk.

Terug
Naar boven