XXL Nutrition

Weerwolfspel 591: Revenge of the cutlery

Nog iemand die iets uit die cijfercode heeft weten te halen? Ik heb flink zitten zoeken maar nog steeds niks wijzer

Ik ga voor de inactieveling

@hillr

Ik heb ook niets anders kunnen vinden dan een Stefan van Badoo uit Duitsland, een datum: 11 mei 1986 en iets pools.

Dacht misschien letters van het alfabet ( e a f a g c h b h ) maar is ook niets van te maken. Dan nog evt via de cijfers 1-9 van je tel en de letters die erbij horen, maar het cijfer 1 heeft geen letters..

• Topic Starter Topic Starter
Niet vergeten stemmen voor 20u :)

Laatst bewerkt:
Dat was vorig potje ook al zo'n goeie tactiek, zonder aanleiding op iemand stemmen, culttrein zal er zo wel aankomen Hillr

Ga nu niet lijk een kip zonder kop op mekaar zitten stemmen, speelt alleen maar in het voordeel van de cults.

Ik wilde alleen maar wat actie brengen in het spel :roflol: (alla @orgineel )

Mijn stem wijzigt nog gewoon hoor :p

Dat is vaak mijn beginstrategie :p

Ga nu niet lijk een kip zonder kop op mekaar zitten stemmen, speelt alleen maar in het voordeel van de cults.

De beste optie is een hint oplossen. Je kan toch ook wel verstaan dat als burgers onder mekaar op mekaar zitten te stemmen zonder enige reden de cults gewoon vlot in de massa zonder goeie reden kunnen meestemmen?

Helemaal waar. Ik heb al een poging gewaagd maar het is niet echt gelukt @ hints. Verder echt geen idee op wie te stemmen, denk dat het even afwachten is waar de rest mee komt.

Openingsverhaal

Nu het vast staat dat er gestemd gaat worden om bewoners uit te schakelen, nemen alle bewoners de tijd om even te bezinnen.
Wie zijn ze, wat is hun rol, wat wordt er van hen verwacht en wat willen ze eigenlijk zelf?
Iedereen sluit zich op in zijn eigen huisje.
Niet alleen moeten ze over zichzelf nadenken, ook moeten ze bedenken hoe ze het zullen aanpakken als ze deze wilde stemrondes willen overleven.
Ze zullen aandachtig moeten zijn en alle hints goed beoordelen.
Ze zullen moeten letten op het gedrag van de anderen en daar hun conclusies uit trekken.
Het dorp telt weinig bewoners, dus het zou snel gedaan kunnen zijn.
De bewoners besluiten om hun veilige huizen te verlaten en wat meer buiten te komen, zodat ze elkaar kunnen observeren.
Plots merkt Orgineel dat er een getal in de sneeuw staat!
516173828
Wat kan dat betekenen?
Wilde theorieën vliegen in het rond, maar de oplossing zal nog even op zich laten wachten...
De vorm van dit verhaal is een p**mel

Maar eens ff op tafel gooien waar ik zit op te zoeken. Misschien mis ik iets met dat ik er al een tijdje op zit te denken. Ik heb voor de gemakkelijkheid de zinnen ff volledig onder mekaar gezet.

Mijn idee was dat de code staat voor een aantal letters die dan samen een hint vormen.

- Eerste mogelijkheid was eerste cijfer de zin en tweede cijfer de letter in die zin. Dan krijg je: Z,Z,T, L (met als laatste letter zin 8 letter 28 om het te doen kloppen). Lijkt me niet echt een oplossing.

- Dan dacht ik aan eerste cijfer zin, tweede cijfer woord en derde cijfer letter. Dan kom je op: L,S,S

- Dan gewoon de letter die overeenkomt met het cijfer in de eerste zin. T,N,V,N,A,H,S,U,S: vans hunts ?

- Andere combinatie van cijfers die naar letter wijst 51/61/73/82/8: E,N,O,J,S

- Dan de zelfde mogelijkheid als de eerste maar dan met spaties inbegrepen: Z,Z,T,N

Ik geef het ff op op dit moment. Ik ga nu gaan sporten, misschien schiet er me nog iets binnen dan.

Maar eens ff op tafel gooien waar ik zit op te zoeken. Misschien mis ik iets met dat ik er al een tijdje op zit te denken. Ik heb voor de gemakkelijkheid de zinnen ff volledig onder mekaar gezet.

Mijn idee was dat de code staat voor een aantal letters die dan samen een hint vormen.

- Eerste mogelijkheid was eerste cijfer de zin en tweede cijfer de letter in die zin. Dan krijg je: Z,Z,T, L (met als laatste letter zin 8 letter 28 om het te doen kloppen). Lijkt me niet echt een oplossing.

- Dan dacht ik aan eerste cijfer zin, tweede cijfer woord en derde cijfer letter. Dan kom je op: L,S,S

- Dan gewoon de letter die overeenkomt met het cijfer in de eerste zin. T,N,V,N,A,H,S,U,S: vans hunts ?

- Dan de zelfde mogelijkheid als de eerste maar dan met spaties inbegrepen: Z,Z,T,N

Ik geef het ff op op dit moment. Ik ga nu gaan sporten, misschien schiet er me nog iets binnen dan.

En in de week was je er nog van overtuigd dat de cijfers er random instonden :o

Ik ga voor nu met HillR mee op HillR want ik zou het anders niet weten.

Wooow :D

En in de week was je er nog van overtuigd dat de cijfers er random instonden :o

Ik ga voor nu met HillR mee op HillR want ik zou het anders niet weten.

Maar waarom ga je met spanning mee en niet met mij mee? "Omdat je het anders niet zou weten?" Hebben we hier onze eerste cult?

Wel erg makkelijk zo, Terwijl ik juist al aangaf dat mn stem nergens op sloeg en alleen was om wat gang te brengen in het spel, beetje raar om dan alsnog op mij mee te gaan :roflol:

Maar waarom ga je met spanning mee en niet met mij mee? "Omdat je het anders niet zou weten?" Hebben we hier onze eerste cult?

Wel erg makkelijk zo, Terwijl ik juist al aangaf dat mn stem nergens op sloeg en alleen was om wat gang te brengen in het spel, beetje raar om dan alsnog op mij mee te gaan :roflol:

Huh, ik las dat je op jezelf stemde omdat inactief, dat volg ik, ik snap niet waar je het haalt dat ik Spanning volg ?!

Terug
Naar boven