MuscleMeat

Weet iemand of je met 16 en 14 jaar mee mag doen aan YBF

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Je start een topic op met "hoe kan ik gezond 1-2kg afvallen per week" en nu wil je mee doen met de YBF? Als je nog niet weet hoe je ripped voor de dag moet komen lijkt mij de YBF nog niet voor jou. Sowieso dit jaar niet, want je stond ook op 18%?
Als ik jou was zou ik eerst een goede begeleider gaan zoeken, want dat is toch wel een must imo als je wedstrijden wil gaan doen...
Ja ik wist wel hoe ik gezoond opzich kon afvallen maar niet alle manieren en die weet jij ook nie en ik heb al een goede begeleider

Ja ik wist wel hoe ik gezoond opzich kon afvallen maar niet alle manieren en die weet jij ook nie en ik heb al een goede begeleider
:roflol:

Nou ik weet in ieder geval genoeg manieren om op een verantwoorde manier te cutten...

En als je al een begeleider hebt waarom vraag je dan hoe je moet "afvallen"?

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Nou ik weet in ieder geval genoeg manieren om op een verantwoorde manier te cutten...

En als je al een begeleider hebt waarom vraag je dan hoe je moet "afvallen"?
Niemand weet alle manieren dus ook mij begeleider niet omg jonge

Niemand weet alle manieren dus ook mij begeleider niet omg jonge
Gast je snapt er echt ook niks van...net of heb je 1001 manieren nodig om droog te worden. Er is eigenlijks maar 1 manier die er met kop en schouders boven uit steekt. Bijna alle wedstrijd BBers doen het op deze manier. Volgens mij lul je maar wat in het rond wat betreft die begeleider anders had je hier echt niet op het forum gezeten met de vraag hoe je moet "afvallen". Wat in feite betekent "gewicht" verliezen en niet alleen vet:rolleyes:. Vrouwen willen "afvallen". BBers willen cutten wat betekent zoveel mogelijk spiermassa behouden en vet verliezen.

Als je een goede begeleider hebt zul je alleen daar naar moeten luisteren want anders begin je te knoeien en kun je alsnog je hele wedstrijdvoorbereiding in de war schoppen. Een goede begeleider heeft kennis van zaken en kan objectief beoordelen. Wat erg van pas komt de laatste paar weken voor de wedstrijd.

Maar goed...het zal de leeftijd zijn...

wat een k*taap die topicstarter.

Veel te grote mond heb jij jonge!, heb een beetje respect voor de andere leden. Die weten meer als jij, als je niet van die domme vragen gaan stellen dan blijft dit forum een stuk schoner.
Jaffe

hopelijk ga jij mee doen, dan kan je eens goed uitgelachen worden :D zal je wel anders piepen

+++++

Je kan ook voor je vriendjes op je kinderfeestje een posing routine laten zien ik zou maar vast beginnen met oefenen

Shit hij heeft zijn epic filmpjes verwijderd :D Gaste ik zal jullie vertellen

Hij was precies zoals sniper x. Zijn 30Cm armen showen op youtube en zijn beetjes waar je de spieren niet eens kon zien :p hij heb ze verwijderd wel jammer. Maar wat zal je voor lul staan bij de YBF LOl

Ban die kerel toch gewoon , ****ing irritant gastje.

Zou wel ziek lachen zijn moest hij meedoen aan de ybf , zie je tussen die buffe gasten dat gastje staan die hij als avatar heeft :D

Misschien wil hij dezelfde status al SniperX bereiken met al zijn topics/vragen ?:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven