AndroidHealthClinic

Weet iemand of je met 16 en 14 jaar mee mag doen aan YBF

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahaha t word echt steeds gekker hier

Kerel, CORRECTIE: knul, zolang jouw ego groter is dan je speirballen zou ik het denken aan wedstrijden nog even uitstellen ;)

Laatst bewerkt:
HE brada daar ben je weer swa, heb je nog die chickies gehosselt ofnieeaa..?
Jij bnet zeker wel goed voor een bb wedstrijd brada, zowieso top 3 jewaitet... Beestuhh fysiek voor 14 jaar ouwe... Kan je die filmpjes nog eens erop zetten bradaa, kan iedereen zien dat je niet lult bro maar dat je een beest bent swa.

Peace out...

Wat is dat tegenwoordig toch met die 14 jarige kids...

Hij heeft nog meegedaan ook! Gedurft hoor maar ik weet niet of het zo'n goed idee was ;)

Als je met 14 jaar meemag doen dan wel ja maar iik ben niet van plan om de top 3 te worden ofzo hoor ik wil gewoon voor de lol winnen is natuurlijk leuker maar er zitten mensen daar ook die een stuk langer trainen dus ik word wss 1 van de laatste maar dat boeit me niet het lijkt me alsnog leuk

was toch voor een vriend right?

Dusan heeft meegedaan (dat jongetje uit die youtube filmpjes uit een ander topic van hem) maarja als hij er lol in heeft gehad is het goed. Echt serieus was het niet want had een (veel) te hoog bf, geen tanning en stond in een zwembroek.

:p serieus? pics?

ik zou het niet durven in ieder geval

Maar hij heeft wel een mooie beker en belt gekregen :) pics zijn nog niet online, is net afgelopen.

Die kerel is geniaal!xD
ik moet zeggen,
er zijn hier op et forum in de gallerij foto's, van een jongen van 75 KG @ 185 die ook mee gedaan heeft, in de junioren athletic klasse.
Ik denk dat ik er nu ook beter uit zie als die kerel toen, dus wat dat betreft, .. [Link niet meer beschikbaar]

J/K, moet nog wat gebeuren voordat ik op de ybf sta.

Wtf waar blijven die foto's van de new upcoming mr olympia dan?

ja waar is swarzenegger naartoe ?

Gevonden, wat een beest:rolleyes:
[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
nee het was echt nie serieus en ja ik ben 6de geworden maar twee weken voor d wedstrijd had ik longenonsteking dus was nog erger uit shape maar volgende jaar ga ik wel serieuz doen en wil ik dan welw innen maar helaas was het ook nie natural en ja mn vriend zou meegaan maar hij had zn inschrifformulier te laat verzonden die vuile h**r maja die gasten die eraan meededen waren echt goed hoor en ik heb een paar aardige mensen ontmoet en het wa een leuke ervaring volgende jaar aleen beter doenen echt ff ervoor gaan.

nee het was echt nie serieus en ja ik ben 6de geworden maar twee weken voor d wedstrijd had ik longenonsteking dus was nog erger uit shape maar volgende jaar ga ik wel serieuz doen en wil ik dan welw innen maar helaas was het ook nie natural en ja mn vriend zou meegaan maar hij had zn inschrifformulier te laat verzonden die vuile h**r maja die gasten die eraan meededen waren echt goed hoor en ik heb een paar aardige mensen ontmoet en het wa een leuke ervaring volgende jaar aleen beter doenen echt ff ervoor gaan.

hoelang ben je, hoeveel weeg je nu, wat zijn je krachts stats, wat is je bf?

Alsjeblieft vertel me dat je dit niet meent met je "niet naturel"

Zit je aan de roids?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven