N0PAINN0GAIN
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'klik, klik, boom en je leven is over schatje'

Yo manKerel get a ****ing life man ow8 dat kan niet want de enige wat jij kan doen is voor je pc zitten en domme comments zetten om je zelf beter te laten klinken

Als je met 14 jaar meemag doen dan wel ja maar iik ben niet van plan om de top 3 te worden ofzo hoor ik wil gewoon voor de lol winnen is natuurlijk leuker maar er zitten mensen daar ook die een stuk langer trainen dus ik word wss 1 van de laatste maar dat boeit me niet het lijkt me alsnog leuk
nee het was echt nie serieus en ja ik ben 6de geworden maar twee weken voor d wedstrijd had ik longenonsteking dus was nog erger uit shape maar volgende jaar ga ik wel serieuz doen en wil ik dan welw innen maar helaas was het ook nie natural en ja mn vriend zou meegaan maar hij had zn inschrifformulier te laat verzonden die vuile h**r maja die gasten die eraan meededen waren echt goed hoor en ik heb een paar aardige mensen ontmoet en het wa een leuke ervaring volgende jaar aleen beter doenen echt ff ervoor gaan.
nee het was echt nie serieus en ja ik ben 6de geworden maar twee weken voor d wedstrijd had ik longenonsteking dus was nog erger uit shape maar volgende jaar ga ik wel serieuz doen en wil ik dan welw innen maar helaas was het ook nie natural en ja mn vriend zou meegaan maar hij had zn inschrifformulier te laat verzonden die vuile h**r maja die gasten die eraan meededen waren echt goed hoor en ik heb een paar aardige mensen ontmoet en het wa een leuke ervaring volgende jaar aleen beter doenen echt ff ervoor gaan.