XXL Nutrition

Weet iemand of je met 16 en 14 jaar mee mag doen aan YBF

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dusan heeft meegedaan (dat jongetje uit die youtube filmpjes uit een ander topic van hem) maarja als hij er lol in heeft gehad is het goed. Echt serieus was het niet want had een (veel) te hoog bf, geen tanning en stond in een zwembroek.

Dude was je er ook??

Idd, bf van 20. Als ik zijn vader was had ik hem verboden zo op het podium te gaan. Vanuit de zaal geen boegereoep wat dan weer wel sterk was maar dit kon echt niet.

Hetzelfde als meedoen aan een marathon zonder te trainen.

• Topic Starter Topic Starter
hoelang ben je, hoeveel weeg je nu, wat zijn je krachts stats, wat is je bf?
ik weeg 70.5 kg

mn kracht stats zijn 60kg 15keer 70 kg 8 keer 80kg 2keer benchpress mn deadlift nogsteeds 120kg kheb er nie veel aan kunnen oefenen en mn squat 105 kg daar heb ik ook nie meer aangeoefend mn bf weet ik nu nie laatste keer dat ik heb gemeten was 17.8 was en maand geleden ofzo

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

Alsjeblieft vertel me dat je dit niet meent met je "niet naturel"

Zit je aan de roids?
ik zit niet aan roids maar sommige atleten daar wel en ik zag een paar ook het innemen

sorry man, ik zat al te denken waar je kop me zo bekend van voor kwam
ik heb je uit gelachen

EDIT: doe egt wat aan je posing, het zag er niet uit

ik heb wel mn doel voor volgende jaar waneer ik met een wedstrijd meega doen 80 kilo bf 6 procent en dan komt het wel goed

ik weeg 70.5 kg

mn kracht stats zijn 60kg 15keer 70 kg 8 keer 80kg 2keer benchpress mn deadlift nogsteeds 120kg kheb er nie veel aan kunnen oefenen en mn squat 105 kg daar heb ik ook nie meer aangeoefend mn bf weet ik nu nie laatste keer dat ik heb gemeten was 17.8 was en maand geleden ofzo

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

ik zit niet aan roids maar sommige atleten daar wel en ik zag een paar ook het innemen

Manneke, manneke,

Er zijn legio producten in pil en capsulevorm, zo ook producten die niet anabool zijn maar bijvoorbeeld dienen voor een betere pomp(zodat je spieren voller staan) Anabolen op de dag zelf is absoluut onzin en ik weet zeker dat je het niet gezien hebt.

Ik vind dat je jezelf voor lul gezet hebt, leuk als grap of weddenschap maar je zag er gewoon niet uit. je hebt een buikje en niks verraad aan je dat je traint.

Verken de sport eens wat beter, lees je in en werk eraan om er fatsoenlijk uit te gaan zien en voor de dag te komen wat ook veel jongens daar doen zónder spierversterkende middelen.

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

ik heb wel mn doel voor volgende jaar waneer ik met een wedstrijd meega doen 80 kilo bf 6 procent en dan komt het wel goed

Als het je lukt doop ik een koekje in mijn anus, post ik een foto op dbb hiervan en verlaat ik het forum voor eeuwig.

Manneke, manneke,

Er zijn legio producten in pil en capsulevorm, zo ook producten die niet anabool zijn maar bijvoorbeeld dienen voor een betere pomp(zodat je spieren voller staan) Anabolen op de dag zelf is absoluut onzin en ik weet zeker dat je het niet gezien hebt.

Ik vind dat je jezelf voor lul gezet hebt, leuk als grap of weddenschap maar je zag er gewoon niet uit. je hebt een buikje en niks verraad aan je dat je traint.

Verken de sport eens wat beter, lees je in en werk eraan om er fatsoenlijk uit te gaan zien en voor de dag te komen wat ook veel jongens daar doen zónder spierversterkende middelen.

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

Als het je lukt doop ik een koekje in mijn anus, post ik een foto op dbb hiervan en verlaat ik het forum voor eeuwig.

HOPELIJK LEZEN JULLIE ALLEMAAL DIT IK ZIE JE VOLGENDE JAAR IN MEI DAN ZOU IK ZEGGEN EN WEES BEREID OM DIE KOEKJE TE ETEN ZOU IK ZEGGEN sry for caps

You go girl :thumbup:

HOPELIJK LEZEN JULLIE ALLEMAAL DIT IK ZIE JE VOLGENDE JAAR IN MEI DAN ZOU IK ZEGGEN EN WEES BEREID OM DIE KOEKJE TE ETEN ZOU IK ZEGGEN sry for caps

je bedoelt dus mei 2010
ik geloof er geen k*t van man
als dat waar is zit IK op 95kg met een bf van 8 :rolleyes:

ik weeg 70.5 kg

the **** ...

Manneke, manneke,

zelfde geld voor mij @ 85kg? :o:D

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHA

Die kerel was de grootste ecto ooit zonder spieren met ****ing hoog bf op die filmpjes dat die serieus meegedaan heb. LMFAO

Pics pls

pics? :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik weet niet waarom, maar om 1 of ander manier word ik echt geweldadig als ik al die onzin wat jij uitkraamt hier op DBB lees..:rolleyes:

Iemand zou echt al die onzin uit jou debiele kop moeten rammen... :o
Ik geef +1 Karma aan diegene die dit doet en een filmpje ervaan maakt zodat heel DBB er ook van kan genieten..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven