AndroidHealthClinic

Weet iemand of je met 16 en 14 jaar mee mag doen aan YBF

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is wel zielig om die knul zo af te kraken. Maar waarom is er in godsnaam niet een vader of een moeder, of een begeleider geweest die hem even van zijn wolkje afhaalt?
Ik vind het knap dat je dit durft, maar het is ook wel een beetje een belediging voor andere contesters die jaren keihard hebben gewerkt.

Hebben ze trouwens helemaal geen regels m.b.t. tot het fysiek? een max. bf van 10% ofzo? of weet ik het.

Gewoon een paar jaar keihard knallen, en dan mensen verrassen dat is wat je moet doen ;)

Ik ga de volgende keer meedoen met een bf van 50.

Maar ey. Ik zeg niet dak zelf zo een goed fysiek heb, maar waarom als je zo een fysiek heb en je post filmpjes op DBB en iedereen lacht omdat je beetje nieuwe sniperx bent. Waarom doe je dan mee aan een bodybuilding wedstrijd? Waarom

Maar ey. Ik zeg niet dak zelf zo een goed fysiek heb, maar waarom als je zo een fysiek heb en je post filmpjes op DBB en iedereen lacht omdat je beetje nieuwe sniperx bent. Waarom doe je dan mee aan een bodybuilding wedstrijd? Waarom

Omdat je een mooie beker krijgt en een mooie belt :cool:

oo

Laatst bewerkt:
Inderdaad is het stoer of is het gewoon dom om mee te doen aan een bb wedstrijd als je er helemaal niet klaar voor bent? Stel je voor dat je meedoet aan een marathon en dan naar 5 minuten al afhaakt? heb je dan ook "ballen" omdat je hebt meegedaan?
goede post :thumbs:

Ik vraag me af of je op deze manier 'ballen' wilt hebben, je zet jezelf compleet voor paal. Maargoed, jij denkt er anders over.

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:50 ----------

Ik denk dat ik dan nog meer had moeten lachen. No offence.

Niemand in de zaal moest er om lachen en dat zou ook absoluut niet op zijn plaats zijn geweest imo. Ik zou het zelf alleen zo niet gedaan hebben.

Ik moet eerlijk zeggen nu ik het verhaal erachter weet denk ik er wel iets anders over. Maaike heeft gelijk, zo'n jongen heeft sturing nodig als hij desperaat zoiets wil gaan doen. Nou hopen dat hij volgend jaar goed uit de verf komt.

Ik vond het alleen zo vreemd, kwam binnen bij de ybf en het eerste wat ik zag was een mannetje in zwembroek on stage...

Ik moet eerlijk zeggen nu ik het verhaal erachter weet denk ik er wel iets anders over. Maaike heeft gelijk, zo'n jongen heeft sturing nodig als hij desperaat zoiets wil gaan doen. Nou hopen dat hij volgend jaar goed uit de verf komt.

Ik vond het alleen zo vreemd, kwam binnen bij de ybf en het eerste wat ik zag was een mannetje in zwembroek on stage...

:roflol:...

Het is wel zielig om die knul zo af te kraken. Maar waarom is er in godsnaam niet een vader of een moeder, of een begeleider geweest die hem even van zijn wolkje afhaalt?
Ik vind het knap dat je dit durft, maar het is ook wel een beetje een belediging voor andere contesters die jaren keihard hebben gewerkt.

Hebben ze trouwens helemaal geen regels m.b.t. tot het fysiek? een max. bf van 10% ofzo? of weet ik het.

Gewoon een paar jaar keihard knallen, en dan mensen verrassen dat is wat je moet doen ;)
helemaal mee eens!

@Ryu,
top dat je die jongen steun bied, meen ik echt. Maar kun je nu echt zeggen dat dit een goede actie geweest is?

Slaat natuurlijk nergens op om met zo'n pens wedstrijden te gaan doen... Wist niet eens dat het mogelijk was. Dat er wedstrijdambities zijn is prima natuurlijk, maar begin dan pas als je er klaar voor bent.
Om zonder begeleiding etc een podium op te gaan is belachelijk. Niet eens ff de moeite genomen tanning te nemen. Alsof je bodybuilding als sport te kakken wilt zetten..

Niemand in de zaal moest er om lachen en dat zou ook absoluut niet op zijn plaats zijn geweest imo. Ik zou het zelf alleen zo niet gedaan hebben.

ik weet niet waar jij zat. maar iedereen bij mij op de rij die begon wel te lachen en boe te roepen. je zag bij iedereen zijn mond openvallen. :D

Slaat natuurlijk nergens op om met zo'n pens wedstrijden te gaan doen... Wist niet eens dat het mogelijk was. Dat er wedstrijdambities zijn is prima natuurlijk, maar begin dan pas als je er klaar voor bent.
Om zonder begeleiding etc een podium op te gaan is belachelijk. Niet eens ff de moeite genomen tanning te nemen. Alsof je bodybuilding als sport te kakken wilt zetten..

+1

Dit kan je onder geen beding ook maar een poging tot ambitie noemen. Kijk, zou over een paar jaar ook graag de stoute schoenen aantrekken, maar ik wéét tenminste dat ik vierkant word uitgelachen als ik dat nu zou doen haha

die foto's met dat joch?? is dat die hihuahua??? is ie effectief op zo'n podium gestapt ?? wtf, dan werd er toch keihard met z'n kop gelachen ??

Ik dacht eerst: die is er gewoon in gefotoshopt, maar het is echt waar :eek:

hahahahahahahahahahahahahahahahaha @ topic starter!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven