MuscleMeat

Weet iemand of je met 16 en 14 jaar mee mag doen aan YBF

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is dit voor grap? Jij wil helemaal geen respect opbrengen. We hebben volkstammen gehad die nog veel slechter waren, maar daar bleef iedereen koest.

Je wil gewoon in je dbb ''vrienden'' groepje horen met het bashen van deze jongen.

Lmfao heb je die andere topics van dei kerel niet gelezen. Was in 1 dag 25 pagina's ofzo

Vind de reacties ook maar triest.

Heb jij wel eens onstage gestaan?

Btw, het klopt dat ik een superheld ben.

Nee, gelukkig weet ik van mezelf dat ik daar niet klaar voor ben, en niet voor lul wil staan. Het is gewoon triest, deze jongen heeft een geestelijke beperking en jij zit heb een beetje moed in te praten.:)

Heb jij wel eens onstage gestaan?

Btw, het klopt dat ik een superheld ben.

Hmm. Ik vind niet dat je jouw 20 kg extra spieren mag gebruiken om je mening naar voren te duwen. Als ik het fout heb, sorry dan. Soit ehm, evengoede dbb-vrienden hé :)

Het is toch focking triest als je iemand met een geestelijke beperking gaat bashen omdat ie een geestelijke beperking heeft? Net zoals mensen pesten die een lelijk hoofd hebben bijvoorbeeld waar je meestal gewoon mee geboren bent.

Het is toch focking triest als je iemand met een geestelijke beperking gaat bashen omdat ie een geestelijke beperking heeft? Net zoals mensen pesten die een lelijk hoofd hebben bijvoorbeeld waar je meestal gewoon mee geboren bent.

Sorry, ik was niet duidelijk. Het lijkt of hij een geestelijke berperking heeft, of hij heeft gewoon het IQ van een schommel. Zoals ik al eerder vermelde.

Sorry, ik was niet duidelijk. Het lijkt of hij een geestelijke berperking heeft, of hij heeft gewoon het IQ van een schommel. Zoals ik al eerder vermelde.

Ja maarja ik heb eerder medelijden met hem dan. Toch ik hem op het podium zag komen dacht ik niet van: whaahaaaaa wat een mong**l dikkeeeéeee, eerder van: Hey jongentje waarom doe je dit? Maar misschien ligt het aan mij, ben ik te lief.

Ja maarja ik heb eerder medelijden met hem dan. Toch ik hem op het podium zag komen dacht ik niet van: whaahaaaaa wat een mong**l dikkeeeéeee, eerder van: Hey jongentje waarom doe je dit? Maar misschien ligt het aan mij, ben ik te lief.

Dat denk ik ook, ieder zo zijn mening he.

Nee, gelukkig weet ik van mezelf dat ik daar niet klaar voor ben, en niet voor lul wil staan. Het is gewoon triest, deze jongen heeft een geestelijke beperking en jij zit heb een beetje moed in te praten.:)

En ik vind dat zoiets moet kunnen. Ik had op mijn eerste wedstrijd de oudste bbers van NL, welke een gast optreden kwam geven. Hij is helaas dit jaar overleden, maar my god het dak ging eraf toen deze onstage kwam. Zag die er uberhaupt nog uit als een R. Coleman? No way, maar like he give a shit. Als deze jongen echt een geestelijke beperking heeft, wat maakt jou de persoon om hem te zeggen wat hij wel en niet mag doen. Hij gaf zelf al aan dat hij wist dat hij niet in de top 3 zou komen. Hij mag dan nog niet 100% wedstrijdklaar zijn, maar ballen heeft hij wel. :D

Hmm. Ik vind niet dat je jouw 20 kg extra spieren mag gebruiken om je mening naar voren te duwen. Als ik het fout heb, sorry dan. Soit ehm, evengoede dbb-vrienden hé :)

Iedereen is mijn vriend hier. Ik vind dat iedereen gewoon 1 2 3 moet nadenken wat voor een effect dit soort reacties hebben op een 14-jarige. Toen ik hier kwam was ik ook 15/16. En ik trok mij zeer veel aan van de oudere en natuurlijk meer gespierde members.

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

zijn er nog meer pics?

En ik vind dat zoiets moet kunnen. Ik had op mijn eerste wedstrijd de oudste bbers van NL, welke een gast optreden kwam geven. Hij is helaas dit jaar overleden, maar my god het dak ging eraf toen deze onstage kwam. Zag die er uberhaupt nog uit als een R. Coleman? No way, maar like he give a shit. Als deze jongen echt een geestelijke beperking heeft, wat maakt jou de persoon om hem te zeggen wat hij wel en niet mag doen. Hij gaf zelf al aan dat hij wist dat hij niet in de top 3 zou komen. Hij mag dan nog niet 100% wedstrijdklaar zijn, maar ballen heeft hij wel. :D

Iedereen is mijn vriend hier. Ik vind dat iedereen gewoon 1 2 3 moet nadenken wat voor een effect dit soort reacties hebben op een 14-jarige. Toen ik hier kwam was ik ook 15/16. En ik trok mij zeer veel aan van de oudere en natuurlijk meer gespierde members.

Ik vraag me af of je op deze manier 'ballen' wilt hebben, je zet jezelf compleet voor paal. Maargoed, jij denkt er anders over.

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:50 ----------

Oke dan, maar misschien dacht je er anders over als je erbij was gisteren en hem had zien opkomen.

Ik denk dat ik dan nog meer had moeten lachen. No offence.

Ik vraag me af of je op deze manier 'ballen' wilt hebben, je zet jezelf compleet voor paal. Maargoed, jij denkt er anders over.
Inderdaad is het stoer of is het gewoon dom om mee te doen aan een bb wedstrijd als je er helemaal niet klaar voor bent? Stel je voor dat je meedoet aan een marathon en dan naar 5 minuten al afhaakt? heb je dan ook "ballen" omdat je hebt meegedaan?

Heb nog wat foto's van je held.

28i9tmf.jpg

a5l4c7.jpg

9t391j.jpg

Omfg no tan + ze posing!:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Wat een helden. Lekker losgaan op een 14-jarige. Ik zie het jullie gewoon uitlokken bij de eerste reactie. Vervolgens kan men zo doordrammen dat de topicstarter uit de slof schiet, met als gevolg dat hij ineens de boeman is.

En dan de reacties op zijn foto's. Ik begreep dat deze jongen al zeer veel kilo's had verloren en dat is al meer dan een puike prestatie.

:thumbs:

@Hihuha

Als je nog advies nodig hebt dan mag je mij gerust p.men. Training, supplementen, tanning en poseren, tis er allemaal voor je.

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

:roflol: !!!!

Dit geld wel voor meer members met flauwe reacties.
DAnbkje Ryu je bent tenminste aardig ik zal zeker wel naar je toe komen als ik een vraag heb ik zie dat jij veel ervarin hebt en dat je discipline ook hebt dat bevalt me wel thnx man

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven