- Waardering
- 909
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
misschien dat ik de enigste ben in de +140 kg klasse, krijg ik een prijs!![]()
, dan sta je dus naast hem !REUS was enige in de Extreme klasse, dan sta je dus naast hem !

Dus 'Reus" was diegene waartegen tijdens de pre-judging gezegd werd:
Bij deze heb je alvast gewonnen, maar omdat het anders niet eerlijk is voor de rest sta je alleen in een klasse!![]()
misschien dat ik de enigste ben in de +140 kg klasse, krijg ik een prijs!![]()

!!!! Als die kerel nu normaal zou typen ipv te typen met een IQ van 80, zou ik wat meer respect opbrengen.
+1 gaan we wel samen in harders plaza staan poseren in een slip
Wat is dit voor grap? Jij wil helemaal geen respect opbrengen. We hebben volkstammen gehad die nog veel slechter waren, maar daar bleef iedereen koest.
Je wil gewoon in je dbb ''vrienden'' groepje horen met het bashen van deze jongen.
Wat is dit voor grap? Jij wil helemaal geen respect opbrengen. We hebben volkstammen gehad die nog veel slechter waren, maar daar bleef iedereen koest.
Je wil gewoon in je dbb ''vrienden'' groepje horen met het bashen van deze jongen.
Wat ben jij voor drol? Als je andere topics had gezien die hij gemaakt heeft had je er wel anders naar gekeken. Verkapte 'ik-ben-een-superheld-want-ik-bescherm-een-achterlijke-mong**l post. Hij zet zichzelf voorschut en heeft het niet door, ook is zijn IQ niet hoger dan dat van een schommel.