MuscleMeat

Weet iemand of je met 16 en 14 jaar mee mag doen aan YBF

Status
Niet open voor verdere reacties.
oooh, als ik dit zo zie kan ik ook wel meedoen;)

Ik ga me NU nog aanmelden om een wedstrijd mee te draaien :eek:

misschien dat ik de enigste ben in de +140 kg klasse, krijg ik een prijs!:)

Dus 'Reus" was diegene waartegen tijdens de pre-judging gezegd werd:

Bij deze heb je alvast gewonnen, maar omdat het anders niet eerlijk is voor de rest sta je alleen in een klasse!???

Ik kan het gewoon niet geloven, dan heb je wel gefaald in je (korte) leven.:roflol:

Dus 'Reus" was diegene waartegen tijdens de pre-judging gezegd werd:

Bij deze heb je alvast gewonnen, maar omdat het anders niet eerlijk is voor de rest sta je alleen in een klasse!???

geen idee hoe het precies gegaan is, maar hij stond alleen in de klasse Extreme, op het podium werden Heren Extreme en Heren Superbody samengevoegd, dus REUS deed gewoon zijn stukje, met hun quaterturns, verplichte poses enz mee

goed topic!:popcorn:

pff, what een joke, moet je echt retarded zijn om op dat pordium te staan met zo een fysiek, is idd zoals meedoen aan een marathon zonder enige training

Wat een helden. Lekker losgaan op een 14-jarige. Ik zie het jullie gewoon uitlokken bij de eerste reactie. Vervolgens kan men zo doordrammen dat de topicstarter uit de slof schiet, met als gevolg dat hij ineens de boeman is.

En dan de reacties op zijn foto's. Ik begreep dat deze jongen al zeer veel kilo's had verloren en dat is al meer dan een puike prestatie.

:thumbs:

@Hihuha

Als je nog advies nodig hebt dan mag je mij gerust p.men. Training, supplementen, tanning en poseren, tis er allemaal voor je.

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

:roflol: !!!!

Dit geld wel voor meer members met flauwe reacties.

Als die kerel nu normaal zou typen ipv te typen met een IQ van 80, zou ik wat meer respect opbrengen.

Als die kerel nu normaal zou typen ipv te typen met een IQ van 80, zou ik wat meer respect opbrengen.

Wat is dit voor grap? Jij wil helemaal geen respect opbrengen. We hebben volkstammen gehad die nog veel slechter waren, maar daar bleef iedereen koest.

Je wil gewoon in je dbb ''vrienden'' groepje horen met het bashen van deze jongen.

Wat is dit voor grap? Jij wil helemaal geen respect opbrengen. We hebben volkstammen gehad die nog veel slechter waren, maar daar bleef iedereen koest.

Je wil gewoon in je dbb ''vrienden'' groepje horen met het bashen van deze jongen.

Wat ben jij voor drol? Als je andere topics had gezien die hij gemaakt heeft had je er wel anders naar gekeken. Verkapte 'ik-ben-een-superheld-want-ik-bescherm-een-achterlijke-mong**l post. Hij zet zichzelf voorschut en heeft het niet door, ook is zijn IQ niet hoger dan dat van een schommel.

Sfeertje hierzo..:thumbs:

Is dat zo? Jij mag al die pagina's omspitten, voor zover ik weet heb ik hier nog niet gereageerd. Ik ben al gehele tijd aan het zoeken om foto's van deze jongen zodat ik even zelf een mening kan vormen. Helaas vind ik deze niet, zodat ik het moet doen met een jongen die domme dingen typt en zich niet op een normale manier kan uitdrukken.

Wat ben jij voor drol? Als je andere topics had gezien die hij gemaakt heeft had je er wel anders naar gekeken. Verkapte 'ik-ben-een-superheld-want-ik-bescherm-een-achterlijke-mong**l post. Hij zet zichzelf voorschut en heeft het niet door, ook is zijn IQ niet hoger dan dat van een schommel.

Heb jij wel eens onstage gestaan?

Btw, het klopt dat ik een superheld ben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven