AndroidHealthClinic

weider pro 2000

Bezoekers in dit topic

Wat een gay ding.

Dit heb je nodig, meer niet:

[Link niet meer beschikbaar]


Kniebuigen,deadliften, bankdrukken etc. allemaal massabouwers die je hiermee
kunt doen.

meer heb je nog niet nodig.

**** de legcurlshit en peckdeck weet ik wat.
 
Arnold deed dat enkel voor de foto's ;-)

Hij had ook een hoop gay-fans he...
 
Als afwisseling is zo'n peckdeck best leuk, maar een wekelijkse gewoonte zou ik er niet van maken.
Maar als je zegt dat je ervaring met peckdeck machine's positief zijn, dan kan je hem kopen... zou alleen geen sportschool kwaliteit verwachten als ik jou was ;)
 
wissel sowieso mijn oefening veel af.. het is dus geen routine werk.. vind het gewoon een fijne oefening waarmee ik in mijn ervaring veel sterkerder van geworden ben dus vandaar:)
 
wissel sowieso mijn oefening veel af.. het is dus geen routine werk.. vind het gewoon een fijne oefening waarmee ik in mijn ervaring veel sterkerder van geworden ben dus vandaar:)


als je gewoon thuis traint en niet (behoorlijk) gespierd wilt woorden dan is dat oke om met aparaten te trainen,
maar wil je echt massa bouwen dan zou je gewoon in de sportshool inshrijven, daar kan je alle spieren trainen in plaats van een beetje borst beetje armen.
ik vindt apparaten zoiezo niks maar jadat is mijn mening
 
Mwa gelijk hebben ze wel, toen ik 60kg bankdrukte deed ik daar al makkelijk 10+ herhaling met full stock (100 kg). Dus vandaar dat ik het je zowiezo al afraad.

Als je percee een peck deck wilt, ze zijn ook verkrijgmaar waar je gewoon schijven op kun bij plaatsen. Het is een oefenin die ik vroeger ook vaak deed, en ik gainde ook, wel langszaam dan. Dus helemaal nutteloos is ie niet, wel totaal nutteloos als hij maar tot 100 gaat.
 
Who gives a **** dat deze gast straks met een gay chest en een nog gayere butterfly machine thuis zit...I don't care.

Als hij het lekker vindt om daarop peckdeck te doen moet hij dat vooral doen.

Dit vond google op marktplaats trouwens:
Multistation Weider Pro 2000

Een high pulley, de butterfly, de arm press, de leg curl en een low pulley. in deze homegym is alles geïntegreerd om een complete training mogelijk te maken.
De Weider Pro 2000 is een professioneel en compact station dat van alle hedendaagse gemakken is voorzien. Wilt u vandaag uw benen trainen, maar gaat u morgen weer voor de ontwikkeling van uw armspieren? Dan gaat u vandaag voor de leg curl en kunt u morgen kiezen uit de butterfly en de arm press. Met de butterfly zorgt u bovendien voor een stevige rugpartij. Een ideale en complete fitnessmogelijkheid voor thuis!
Specificaties:
- maximaal gewicht high pulley: 78 kg
- maximaal gewicht butterfly: 51 kg
- maximaal gewicht arm press: 98 kg
- maximaal gewicht leg curl: 142 kg
- maximaal gewicht low pulley: 85 kg
- totaal gewichten: 62 kg- butterfly station: comfortabel beklede, horizontale butterfly arms
- leg curl: bekleed, 4-foam station isoleert quads en hamstrings voor een juiste uitvoering van leg extensions en leg curls
- enkel- en handstrap om het meeste uit uw pulleys te halen
- arm press om uw borst- en armspieren te trainen
- high pulley en lat tower met stang: richt uw oefening volledig op uw rug door middel van verschillende handposities op de stang
- Safety Shield: verzekert veilige werking van uw gewichtenstack
- maximaal gebruikersgewicht: 135 kg
- gewicht: 100 kg
- afmeting gemonteerd (L x B x H) 120 x 100 x 201
 
Is er een reden waarom dat woordje butterfly in gay roze is? ;-)

ik word sterker van butterfly omfg waar gaan we naartoe???
 
wat is nou de reden dat jullie dit zo afkraken.. het enige wat ik vroeg was of iemand ervaring had met dit apparaat.. en ik heb geen enkele keer om een of andere kk knuppel gevraagd die zijn commentaar hier op geeft of wel.. mij een beetje belachelijk lopen maken.. jullie zijn echt cool he.. stelletje stumperts
 
zonde geld koop liever extra schijven of een losse pully de rest is allemaal zonde geld...

als je eigenwijs wilt doen en later spijt hebt moet je hem vooral kopen.
 
Sorry voor het uitlachen hoor.
was echt niet de bedoeling. maar je bleef maar volhouden dat het een topapparaat was en dat je er super op vooruit gaat enz... dus kopen die handel zou ik zeggen, je gaat er (toch de eerste drie weken) geen spijt van krijgen...
 
Is er een reden waarom dat woordje butterfly in gay roze is? ;-)

ik word sterker van butterfly omfg waar gaan we naartoe???
dat was het zoek criteria. "butterfly"
 
Back
Naar boven