XXL Nutrition

Weinig honger tijdens winstrol kuur

Je drinkt 8liter water en je vraagt waar het aan ligt ? Als je 8liter water zou drinken zou je dus voor en na elke maaltijd drinken?

Dit is echt veel en veel te veel , je maag zit constant vol met water,,

• Topic Starter Topic Starter
Je drinkt 8liter water en je vraagt waar het aan ligt ? Als je 8liter water zou drinken zou je dus voor en na elke maaltijd drinken?

Dit is echt veel en veel te veel , je maag zit constant vol met water,,

Het is een ruwe schatting, maar ik drink idd heel de dag door.
Toen ik gister moest overgeven zat me maag vol met water, ik ga dus proberen wat minder te drinken ja!

ik had vandaag het zelfde aan de hand vandaag, zit nu in mn eerste week

Ik had t zelfde gewoon doorzetten na 2e week komt t wel goed.
M'n maag had ff nodig om tewennen k kreeg bijna geen hap door m'n keel.

Succes ermee.

Ik had t zelfde gewoon doorzetten na 2e week komt t wel goed.
M'n maag had ff nodig om tewennen k kreeg bijna geen hap door m'n keel.

Succes ermee.

Bedankt voor deze reactie!
Dit dacht ik inderdaad al maar kon er helemaal niks over vinden en er was dus blijkbaar niemand die hetzelfde probleem had.
Gelukkig ben ik niet de enige, ik zet me er wel doorheen.
Bedankt!

Alsnog minder gaan drinken. 6 liter is al echt behoorlijk veel ;)

2 liter melk op een dag?

GOMAD ftw!

Benefits of GOMAD. GOMAD stands for Gallon Of Milk A Day. GOMAD is a weight gain method that has been going around since years. Some benefits of drinking 1 US gallon (4 liters) of whole milk daily:
  • Weight Gain. 25lbs weight gain during the 1st month is common on GOMAD. Read the GOMAD success stories, especially Bluestreak's.
  • Strength Gain. The protein & fat content in whole milk helps muscle & strength gains. The weight gain also helps strength gains.
  • Easy. Liquid food is easier to get in than solid food and digests faster. Milk also needs zero preparation and is easy to take with you.
  • Cheap. 1 gallon whole milk contains 2400kcal, 200g carbs, 120g fat, 120g protein and lots of vitamins & minerals for a relative low price.
  • Natural. Some say that GOMAD works even better than steroids with beginners who want to gain weight fast.
  • Permanent Gains. GOMAD teaches you to get more calories in, the key to weight gain. You'll never be skinny again.
Bron: http://stronglifts.com/gomad-milk-squats-gallon-gain-weight/

GOMAD ftw!

Benefits of GOMAD. GOMAD stands for Gallon Of Milk A Day. GOMAD is a weight gain method that has been going around since years. Some benefits of drinking 1 US gallon (4 liters) of whole milk daily:
  • Weight Gain. 25lbs weight gain during the 1st month is common on GOMAD. Read the GOMAD success stories, especially Bluestreak's.
  • Strength Gain. The protein & fat content in whole milk helps muscle & strength gains. The weight gain also helps strength gains.
  • Easy. Liquid food is easier to get in than solid food and digests faster. Milk also needs zero preparation and is easy to take with you.
  • Cheap. 1 gallon whole milk contains 2400kcal, 200g carbs, 120g fat, 120g protein and lots of vitamins & minerals for a relative low price.
  • Natural. Some say that GOMAD works even better than steroids with beginners who want to gain weight fast.
  • Permanent Gains. GOMAD teaches you to get more calories in, the key to weight gain. You'll never be skinny again.
Bron: http://stronglifts.com/gomad-milk-squats-gallon-gain-weight/

Ja leuk voor een natural ecto, maar tijdens een kuur is het misschien beter om verzadigde vetten te mijden.

Voor de geïnteresseerden/mensen die bij dit topic komen via de zoekfunctie:

Eetlust is sinds gister weer helemaal terug, ik hou me weer aan me voedingsschema.
Ook weer begonnen met de omega 3 en glucosamine.

Conclusie: waarschijnlijk moest mijn maag wennen aan de winstrol en was hierdoor de eetlust tijdelijk verminderd. Wees dus gerust als je hetzelfde probleem hebt!

8 liter en geen honger LOL

8 liter veeeeeeeels te overdreven.
Ik snap dat je dan geen honger meer hebt.

3 liter water/vocht is al cker genoeg.

Is misschien wat overdreven, maar dit dronk ik ook al voor ik begon met winstrol.
Hier lag het dus zeker niet aan!

Als je zoveel drinkt zit je zo erg vol dat je geen honger meer hebt.

8 liter lol.. 3 liter is echt meer als genoeg per dag, hoef je echt niet over te gaan. Maag zal de hele dag al gevoelig staan door al dat water, daar dan nog wat chemische rommel opgooien en kotseee

Van elke dag 8 liter ga je dood man. Dat zijn 32 glazen per dag.

Kan je beter naast een rivier wonen meteen.

Ja en dan liefst een rivier dichtbij een begraafplaats.

Je drinkt 8 liter water per dag en je kotst alleen maar water uit

Ik denk dat het aan al dat water ligt

Terug
Naar boven