AndroidHealthClinic

weinig tot geen kracht in armen

sjax

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
83kg
Hai,

Val gelijk maar met de deur in huis. Ik ben pas geleden bij een obstacle run geweest. Dit vond ik ontzettend tof, maar de monkey bars was echt niets :mad:. Ik ben er eigenlijk gelijk vanaf gevallen. Nu is mijn vraag hoe kan ik dit het beste trainen, om sterker te worden in mijn onderarmen zodat ik dat obstakel wel kan doen. Dit was echt niets. Ik heb al in mijn omgeving gekeken of ik geen klimrek ofzo kon vinden waar ik aan kan gaan hangen, maar niet echt dicht in de buurt. Hoe kan ik dit het beste oplossen?

Ik train 3 a 4x in de week maar mijn onderarmen worden niet echt goed getraind. Doe aan Boks, bootcamp, hardlopen, zwemmen en dan geen vrijzwemmen natuurlijk ;).

Van zwemmen krijg je wel flink gespierde onderarmen toch?

Maar grip ga je alleen trainen, door grip te trainen. Een pull-up bar thuis hangen?

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

Beetje afvallen helpt trouwens ook. Ik merk het echt met pull-ups als ik een kg lichter of zwaarder ben.

En hoe veel kan je met deadliften vasthouden zonder mixed grip?

Heb je het idee dat het ook echt door kracht in je onderarmen komt? Je kan daar wat isolatie voor doen zoals reverse wrist curls.

Even voor de duidelijkheid, doe je nou ook aan krachttraining of niet?

Terug
Naar boven