AndroidHealthClinic

Wel of geen rust

Bezoekers in dit topic

Belg 24

Cool Novice
Lid geworden
23 jan 2021
Berichten
109
Waardering
39
Lengte
1m86
Massa
94kg
Vetpercentage
22%
Goedemiddag Ik train nu drie maanden ongeveer 5 keer per week. Ik begin het idee te krijgen dat ik iets vermoeider word constant pijn aan me polsen pijnlijk lichaam.. Nu las ik dat sommige mensen een week rust nemen? Mij vraag is een week rust heeft dat wel zin zullen je spieren dan groeien een week lang? Of is het zonde van je tijd wil me spieren constant aan het groeien hebben.. Dus om de 72 uur train ik contact al me spier groepen verspreid over de week. Alvast bedankt
 
Af en toe rusten is een must, je gaat heus niet al je gains verliezen als je eventjes niet traint.
 
Wie zegt dat je spieren na 72 uur hersteld zijn dan?
Je lichaam geeft blijkbaar aan dat je niet goed hersteld... even rust nemen dan
 
Wie zegt dat je spieren na 72 uur hersteld zijn dan?
Je lichaam geeft blijkbaar aan dat je niet goed hersteld... even rust nemen dan
Jaa las 48 tot 72 uur rust. Maar gister train ik schouder en borst heb spierpijn in me armen en overal. Dus las Sommige nemen een week rust maar vind zonde omdat dan me spieren niet groeien de laatste dagen. Ik slaap genoeg leef gezond..
 
Jaa las 48 tot 72 uur rust. Maar gister train ik schouder en borst heb spierpijn in me armen en overal. Dus las Sommige nemen een week rust maar vind zonde omdat dan me spieren niet groeien de laatste dagen. Ik slaap genoeg leef gezond..
Herstel is afhankelijk van veel factoren..
 
Afhankelijk van hoe ik me voel neem ik elke 4 tot 6 weken minimaal 5 dagen volledige rust. Wat denk je nou echt dat je gaat verliezen door een keertje niet te trainen?
 
Afhankelijk van hoe ik me voel neem ik elke 4 tot 6 weken minimaal 5 dagen volledige rust. Wat denk je nou echt dat je gaat verliezen door een keertje niet te trainen?
Nee maar denk wel dan het verloren tijd is dat ik dan ook niks er bij krijg.. Ik weet is mischien dom zelfde als ik een biertje drink erna gelijk spijt. Dus bedoel maar van in die rust week groeien je spieren dan ook?
 
Nee maar denk wel dan het verloren tijd is dat ik dan ook niks er bij krijg.. Ik weet is mischien dom zelfde als ik een biertje drink erna gelijk spijt. Dus bedoel maar van in die rust week groeien je spieren dan ook?
Heb ik na 12 halve liters ook vaak
 
Nee maar denk wel dan het verloren tijd is dat ik dan ook niks er bij krijg.. Ik weet is mischien dom zelfde als ik een biertje drink erna gelijk spijt. Dus bedoel maar van in die rust week groeien je spieren dan ook?
Waar denk je dat je uiteindelijk beter mee af bent: je weken lang geforceerd kapot trainen en vervolgens met blessures op de bank zitten, of af en toe rust nemen?
Het idee dat je iets fout doet als je niet constant met trainen of perfecte voeding bezig bent, gaat je op den duur gewoon slopen. Uiteindelijk is het een hobby en moet je er geen obsessie van maken.
 
Waar denk je dat je uiteindelijk beter mee af bent: je weken lang geforceerd kapot trainen en vervolgens met blessures op de bank zitten, of af en toe rust nemen?
Het idee dat je iets fout doet als je niet constant met trainen of perfecte voeding bezig bent, gaat je op den duur gewoon slopen. Uiteindelijk is het een hobby en moet je er geen obsessie van maken.
Maar kan je lichaam in die rust week groeien?
 
Ik train altijd zonder per week te tellen, een dag trainen een dag rust een dag trainen dan rust etc, dus om de dag. Dan pak je je rust (voor mij dan) geleidelijk en hoef je geen grote rust pauzes te nemen..
 
Ik train altijd zonder per week te tellen, een dag trainen een dag rust een dag trainen dan rust etc, dus om de dag. Dan pak je je rust (voor mij dan) geleidelijk en hoef je geen grote rust pauzes te nemen..
Is dit nou het eerste zinnigste wat ik op dit forum geplaatst heb???
 
Als het pijn begint te doen gewoon zo lang rusten als nodig is.
 
Heb besloten 3 a 2 dagen niks te trainen. Zodat alles goed kan herstellen
 
Back
Naar boven