MuscleMeat

Welcome to my bulking struggles.

Bezoekers in dit topic

Ongelooflijk hoeveel carbs haha, ik zou moddervet worden.
Ja, ongelooflijk he, voor een natty die 35 kg lichter is en geen extra cardio doet! Ik ben dus niet zo'n jankende ecto die in werkelijkheid gewoon te weinig eet. Mijn metabolisme is op (tot nu toe) onverklaarbare wijze echt sky high...
 
succes!
 
Ja, ongelooflijk he, voor een natty die 35 kg lichter is en geen extra cardio doet! Ik ben dus niet zo'n jankende ecto die in werkelijkheid gewoon te weinig eet. Mijn metabolisme is op (tot nu toe) onverklaarbare wijze echt sky high...
Hahaha dat is wat ik dacht, jij zegt het gewoon hoe het zit en klaar. Gewoon vreten geblazen maat.

Ik kan zo gauw niet vinden wat maar Dexter Jackson heeft ook een belachelijk snel metabolisme en die pakt daar een aantal dingen voor om dat wat langzamer te maken (geen AAS), moet je maar is opzoeken. Als ik het tegenkom post ik het.
 
Meer eten, minder trainen.
 
In! Ik ga hier jaloers volgen hoeveel jij mag (of moet) vreten :D
Beetje metabolisme ruilen? Dat van mij is veeeeel te traag :mad:
 
Heb net mijn voedingsschema bijgesteld naar onderhoud, zit op de helft van jouw koolhydraten:o ik zou het oprecht niet wegkrijgen zoveel carbs als jij eet.
 
Heb net mijn voedingsschema bijgesteld naar onderhoud, zit op de helft van jouw koolhydraten:o ik zou het oprecht niet wegkrijgen zoveel carbs als jij eet.
Mijn topictitel is dus niet overdreven. :rolleyes:
Net nog even drie banaantjes naar binnen gewerkt en ik zit weer op 4000 vandaag :)
 
Mijn topictitel is dus niet overdreven. :rolleyes:
Nee absoluut niet!

Bij mij zit ook het probleem dat ik een hekel heb aan eten, dat vind ik het hele vervelende van de sport. Ik heb dan het geluk dat ik zonder al te veel carbs groei maar toch. 300gr carbs vind ik al lastig weg te krijgen.
 
Waarom niet wat meer vet en minder carbs? Een zak noten brengt je cals snel omhoog. :)

Succes met je bulk!
 
Waarom niet wat meer vet en minder carbs? Een zak noten brengt je cals snel omhoog. :)
Ik probeer me aan de regel '1g/kg vet, 2-2,5g/kg eiwit, de rest KH' te houden, die hier op DBB voor iedereen wordt aangeraden.
 
Met vetten en koolhydraten kun je best een beetje spelen hoor. Dat luistert niet zo nauw. Zeker als je moeite hebt met zoveel carbs, kunnen extra vetten een oplossing zijn.

Vergeet ook niet dat we hobbyisten zijn. Het moet wel leuk blijven. En iedere dag met tegenzin alles naar binnen moeten proppen, is gewoon niet leuk.
 
Met vetten en koolhydraten kun je best een beetje spelen hoor. Dat luistert niet zo nauw.
Is het niet zo dat als je vetrijk eet in een bulk, je minder spieren en meer vet aankomt?
 
Is het niet zo dat als je vetrijk eet in een bulk, je minder spieren en meer vet aankomt?
Nee. Een kcal overschot brengt vet met zich mee. Ik pak zelf ook wat hoger in vetten (veelal in de vorm van chocomel en noten).
In een bulk liggen de verhoudingen gewoon vaak net even wat anders. Sommigen eten 4* hun lichaamsgewicht in grammen aan vet. Het is ook maar net hoe jouw lichaam er op reageert en wat je prettig vind :)
 
Nee. Een kcal overschot brengt vet met zich mee. Ik pak zelf ook wat hoger in vetten (veelal in de vorm van chocomel en noten).
In een bulk liggen de verhoudingen gewoon vaak net even wat anders. Sommigen eten 4* hun lichaamsgewicht in grammen aan vet. Het is ook maar net hoe jouw lichaam er op reageert en wat je prettig vind :)
Ik voel me op m'n best op high carb, low fat. Op z'n tijd vind ik vette vis, wat nootjes of (volle) Griekse yoghurt wel lekker, maar altijd met mate. Het nadeel van een groot volume aan voeding op high carb neem ik dan maar op de koop toe.
 
Ik voel me op m'n best op high carb, low fat. Op z'n tijd vind ik vette vis, wat nootjes of (volle) Griekse yoghurt wel lekker, maar altijd met mate. Het nadeel van een groot volume aan voeding op high carb neem ik dan maar op de koop toe.
Jij moet het ook niet andersom hebben als ectomorph, voor jouw zijn carbs belangrijker dan vetten om te groeien.
 
Jij moet het ook niet andersom hebben als ectomorph, voor jouw zijn carbs belangrijker dan vetten om te groeien.
Komt misschien ook door mijn verleden als duursporter, daarbij zijn carbs ook nummer 1. Zeker als je heel veel uren per week traint, zoals ik deed. Ik zat toen, alhoewel ik het nooit heb bijgehouden toen, in het seizoen zeker ruim boven de 600 gram KH/dag. Maar dan praat je dus over 20 trainingsuren/week.
 
Komt misschien ook door mijn verleden als duursporter, daarbij zijn carbs ook nummer 1. Zeker als je heel veel uren per week traint, zoals ik deed. Ik zat toen, alhoewel ik het nooit heb bijgehouden toen, in het seizoen zeker ruim boven de 600 gram KH/dag. Maar dan praat je dus over 20 trainingsuren/week.
Wauw, 20 uur per week! Zeker, dan zijn carbs verreweg nummer 1 haha.

Ik blijf je log zeker volgen, vind het erg interessant tot welke hoogte jij je carbs (en ook kcal) moet verhogen om gewichtstoename te krijgen. Hou ons op de hoogte
 
Back
Naar boven