AndroidHealthClinic

Welcome to my bulking struggles.

Bezoekers in dit topic

Even een moeilijk momentje. Heb een wat drukkere dag achter de rug. Daardoor overdag wat te weinig gegeten. Het is nu half 10 's avonds en ik heb nog ruim 900 KCal te gaan, terwijl ik al best wel vol zit...
 
Reepje chocolade?
Kan echt wel een keer hoor.
Wat nootjes erbij en je zit er zo aan.
Vult ook niet zo erg.
 
Of morgen het vandaag opgelopen tekort aanvullen...
Vandaag 3600 => Morgen 4400 :eek:
 
Welke voeding eet je allemaal waar veel koohlydraten in zitten? Ik ben net als jou aan het bulken op 3600-4000 en ik heb juist wel veel vet in me voeding. Volle melk, pindakaas, kaas etc. Allemaal meer calorieen dan de koohlydraatbronnen zoals brood. Op erge dagen is mijn verhouding soms 50% vet 30% carbs 20% eiwit, normaal 40-40-20.
 
Welke voeding eet je allemaal waar veel koohlydraten in zitten? Ik ben net als jou aan het bulken op 3600-4000 en ik heb juist wel veel vet in me voeding. Volle melk, pindakaas, kaas etc. Allemaal meer calorieen dan de koohlydraatbronnen zoals brood. Op erge dagen is mijn verhouding soms 50% vet 30% carbs 20% eiwit, normaal 40-40-20.

Met 40% eiwit zit je toch gigantisch hoog en over de aangeraden 2-2.5g per kg? Dan is het gezonder (minder slecht voor je nieren) om meer vet tegenover eiwit te nemen. Correct me if I am wrong
 
Welke voeding eet je allemaal waar veel koohlydraten in zitten? Ik ben net als jou aan het bulken op 3600-4000 en ik heb juist wel veel vet in me voeding. Volle melk, pindakaas, kaas etc. Allemaal meer calorieen dan de koohlydraatbronnen zoals brood. Op erge dagen is mijn verhouding soms 50% vet 30% carbs 20% eiwit, normaal 40-40-20.
Mijn grootste KH-bron is havermout. Verder aardappelen, groente, fruit, bonen, magere melkproducten, lijnzaad, geen vlees, paar keer per week vis, geen eieren, geen shakes, soms wat noten. Zo kom ik op een E/K/V verhouding van ongeveer 20/60/20.
 
Met 40% eiwit zit je toch gigantisch hoog en over de aangeraden 2-2.5g per kg? Dan is het gezonder (minder slecht voor je nieren) om meer vet tegenover eiwit te nemen. Correct me if I am wrong
Verschilt per persoon. Ik mijn voedingsschema is altijd 40/30/30 (eiwit/kh/vet). Je moet dat pas als een belasting voor je nieren zien als je dit 30 jaar doet. Meer vet tegenover eiwit durf ik niet te zeggen
 
Ik bedoelde 40% vet, 40% koohlydraten en 20% eiwit dus niet 40% eiwit. Hoeveel havermout op een dag eet je dan en doe je dat altijd in kwark/yoghurt etc?
 
Hoeveel havermout op een dag eet je dan en doe je dat altijd in kwark/yoghurt etc?
Dagelijks een heel pak! (500 g).
Hoe ik dat eet:
100 g havermout
100 g magere yoghurt
100 g verdunde light-siroop
kaneel
lijnzaad
 
Dagelijks een heel pak! (500 g).
Hoe ik dat eet:
100 g havermout
100 g magere yoghurt
100 g verdunde light-siroop
kaneel
lijnzaad
500 gram havermout PER DAG?
 
Je bent niet de enige die moeite heeft met zwaarder worden:

Screenshot_20181103-175105.png

Zo ongeveer ziet t bij mij momenteel elke dag uit (soms wat meer vetten als ik burgers oid eet) Kleine 5,5k kcal...
 
Je bent niet de enige die moeite heeft met zwaarder worden:

Bekijk bijlage 436582

Zo ongeveer ziet t bij mij momenteel elke dag uit (soms wat meer vetten als ik burgers oid eet) Kleine 5,5k kcal...
Godv... baas boven baas! :eek:
Sterkte ermee. Dit moet echt afzien zijn; de hele dag door eten, scheten laten, poepen, etc... ;)
 
Thnx...ja soms gaat het eten echt vervelen... en wat die scheten betreft daar lijd met name mn vriendin onder

:roflol:

Ik "beklaag" mezelf soms met mijn aantal kcal, maar elke dag 5000 zou me toch ook niet lukken :eek:
 
Je bent niet de enige die moeite heeft met zwaarder worden:

Bekijk bijlage 436582

Zo ongeveer ziet t bij mij momenteel elke dag uit (soms wat meer vetten als ik burgers oid eet) Kleine 5,5k kcal...
Jezus. En kom je aan?

Ik zit nu op 280gr koolhydraten en daarmee gain ik spier en blijf ik in vet gelijk.

Ene kant zou ik best willen ruilen, gewoon amper vet aanzetten. Andere kant, die hopen voedsel zeg.
 
Jezus. En kom je aan?

Ik zit nu op 280gr koolhydraten en daarmee gain ik spier en blijf ik in vet gelijk.

Ene kant zou ik best willen ruilen, gewoon amper vet aanzetten. Andere kant, die hopen voedsel zeg.

Ja momenteel kom ik nog wel aan...heb in t verleden ookal op 6000 per dag gezeten dus daar zal ik over een tijdje ook weer niet onderuit komen ben ik bang. Maar zo zijn er meer hier op t forum...
 
Ja momenteel kom ik nog wel aan...heb in t verleden ookal op 6000 per dag gezeten dus daar zal ik over een tijdje ook weer niet onderuit komen ben ik bang. Maar zo zijn er meer hier op t forum...
Ongelooflijk. Jazeker, zijn er zat! Kut genetics altijd:p
 
Back
Naar boven