AndroidHealthClinic

Welcome to my bulking struggles.

Bezoekers in dit topic

Fijn om te lezen dat ik dus niet de enige ben! Maar als je zou mogen kiezen tussen veel eten en moeilijk aankomen of al aankomen van het kijken naar een blaadje sla en een schijfje komkommer de (Bubs-en en HillR's dus), dan zou bijna iedereen voor het eerste kiezen denk ik. Dus wij 'real hardgainers' mogen niet klagen.
 
Fijn om te lezen dat ik dus niet de enige ben! Maar als je zou mogen kiezen tussen veel eten en moeilijk aankomen of al aankomen van het kijken naar een blaadje sla en een schijfje komkommer de (Bubs-en en HillR's dus), dan zou bijna iedereen voor het eerste kiezen denk ik. Dus wij 'real hardgainers' mogen niet klagen.
Ik hoor bij de tweede groep. En da's af en toe pittig, maar ik zou doodongelukkig worden als ik zoveel zou moeten eten als jullie. :eek:
 
Fijn om te lezen dat ik dus niet de enige ben! Maar als je zou mogen kiezen tussen veel eten en moeilijk aankomen of al aankomen van het kijken naar een blaadje sla en een schijfje komkommer de (Bubs-en en HillR's dus), dan zou bijna iedereen voor het eerste kiezen denk ik. Dus wij 'real hardgainers' mogen niet klagen.
Snap ik zeker! Het is beide klote maar zou ook dan ook liever een hardgainer zijn. Ik mag dus van geluk spreken:emo: Ben beide niet.
 
Ja momenteel kom ik nog wel aan...heb in t verleden ookal op 6000 per dag gezeten dus daar zal ik over een tijdje ook weer niet onderuit komen ben ik bang. Maar zo zijn er meer hier op t forum...

Hier nog een. Met 3x pw trainen, 2x per week rugby en dagelijks veel fietsen, gaat je onderhoud vanzelf de lucht in. Ik moest ook tussen de 5 en 6k kcal per dag eten. Gelukkig heb ik tegenwoordig een auto :')
 
Laatst bewerkt:
Ik zit nu twee weken op 4000 KCal. Mijn gewicht loopt zeer langzaam op (0,1 kg/week). Moet ik doorgaan op 4000 of verder ophogen?
Clipboard02.jpg
 
Hoe is je shape/vetpercentage? 0,1kg/week is opzich prima. Komt neer op dikke vijf kilo per jaar. Maar als je haast hebt kan je een kcal of 200 er bij doen. Weight gain is nooit linear he :)
 
Hoe is je shape/vetpercentage? 0,1kg/week is opzich prima. Komt neer op dikke vijf kilo per jaar. Maar als je haast hebt kan je een kcal of 200 er bij doen. Weight gain is nooit linear he :)
Volgens huidplooimeting ongeveer 7%. Ik wil doorgaan met bulken tot in ieder geval april/mei 2019. Daarna eventueel iets cutten voor de zomer.
 
Volgens huidplooimeting ongeveer 7%. Ik wil doorgaan met bulken tot in ieder geval april/mei 2019. Daarna eventueel iets cutten voor de zomer.
7% is droog, zou 200kcal er bij gooein dan. Heb je een foto van je shape?
 
Zou inderdaad ook ophogen, even in de gaten houden hoe je lichaam daarop reageert en of je niet teveel extra vet aanzet. :)
 
De trainingen gaan de afgelopen weken trouwens als een trein op 4000 KCal. Ik train elke dag (7dagen/week!) push/pull/legs, zit altijd vol energie, en maak langzaam kracht-gains.
 
De trainingen gaan de afgelopen weken trouwens als een trein op 4000 KCal. Ik train elke dag (7dagen/week!) push/pull/legs, zit altijd vol energie, en maak langzaam kracht-gains.
goed om te horen dat het als een trein gaat. Wat eet je zoal nu?
 
Wat eet je zoal nu?
Mijn grootste KH-bron is havermout. Verder aardappelen, groente, fruit, bonen, magere melkproducten, lijnzaad, geen vlees, paar keer per week vis, geen eieren, geen shakes, soms wat noten. Zo kom ik op een E/K/V verhouding van ongeveer 20/60/20.
Nu ook eieren toegevoegd...

Mogelijk verhoog ik in de loop van deze week van 4000 naar 4200 KCal, want gewicht stagneert nu.
Where the f### are all those calories going?!?
 
Nu ook eieren toegevoegd...

Mogelijk verhoog ik in de loop van deze week van 4000 naar 4200 KCal, want gewicht stagneert nu.
Where the f### are all those calories going?!?
Waarschijnlijk de toiletpot in :(
 
Kunt gerust wat meer aankomen hoor. Kom zelf liever iets te veel aan.. Gaat er toch net zo snel weer vanaf.
 

Laten we zeggen dat ik het gevoel heb dat ik nu meer vasthoud dan aan het begin van m'n bulk :P
Maar je onderhoud lijkt inderdaad vrij hoog, gewoon de kcals blijven ophogen :D
 
Ik heb vandaag besloten mijn intake te verhogen van 4000 naar 4200 KCal (4x zoveel als HillR!!!)
Reden is dat na 17 dagen op 4000 KCal, mijn gewicht niet omhoog gaat:
Clipboard02.jpg

Blijkbaar ligt mijn onderhoud dus rond de 4000 KCal :eek:
Het ophogen gaat wel met lichte tegenzin, maar het zal moeten... #whateverittakes
 
Eet nou gewoon iets minder clean. Dan hoef je niet iedere dag met tegenzin al dat voer naar binnen te proppen ;)

Ziek onderhoud trouwens voor iemand van 70-71 kg.
 
Back
Naar boven