ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Dat doe jij zelf wel. Heb jij mij niet voor nodig.Ga je me nu echt in elk topic lopen trollen? Get a life dude.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat doe jij zelf wel. Heb jij mij niet voor nodig.Ga je me nu echt in elk topic lopen trollen? Get a life dude.
Je beseft toch dat dat zinnetje totaal geen steek houdt, niet?!
Mijn antwoord was een grap omdat zijn vraag idioot was.Dan zou ik zeker niet beginnen aan een hond. Een hond uit het asiel heeft zowat altijd een rugzakje en dat vraagt veel tijd, aandacht en energie.
Precies dit. Zou ik ook wel willen maar ivm werk vind ik t ook zielig dat een beestje maar alleen thuis zit.Ga eens naar het asiel... er zijn genoeg honden die wachten op een nieuw gezin. Ik heb er ook twee uit het asiel gehaald. 2 jonge honden! Zalige beesten
snijdt geen hout iddJe beseft toch dat dat zinnetje totaal geen steek houdt, niet?!
Heb een stafford op het oog. Mag het nest verlaten midden mei. Ik vind Staffords geweldig omdat ze zo ongelooflijk expressief zijn. Hun blik zegt alles.
Heb ik dus ook. Daarom neem ik elk weekend de hond van mij zus meePrecies dit. Zou ik ook wel willen maar ivm werk vind ik t ook zielig dat een beestje maar alleen thuis zit.
Is echt mijn mattieBegrijpelijk! Sommige honden kunnen alleen zijn. Andere komen er echt ziek van...Precies dit. Zou ik ook wel willen maar ivm werk vind ik t ook zielig dat een beestje maar alleen thuis zit.
Dat was onze zorg maar daar hebben we iets op gevonden.Precies dit. Zou ik ook wel willen maar ivm werk vind ik t ook zielig dat een beestje maar alleen thuis zit.
Ja dus?Je wil zelf een hond maar de buren passen op. Wat als de buren met vakantie gaan oid? Dan sta je er wel weer alleen voor.
Buren we willen graag een hond. Maar kunnen jullie oppassen. Sorry hoor.
Ik weet niet wat je levensstijl is maar je moet wel een pittige hebben met een Akita.Een akita kan nog wel. Maar de hond moet natuurlijk bij onze levensstijl passen.
Daar zou je je nog weleens in kunnen vergissen. Zijn vrijwel zonder uitzondering honden met enorm veel energie. Kom je na twee uur lopen terug en sta je even op en ga je richting de deur denkt de hond vast dat die alweer mee uit mag, want weer twee uur wandelen is meestal geen probleem. En je moet ze veelal vermaken buiten. Anders blijft die maar de neiging hebben te willen drijven.Voorlopig neig ik naar een border collie. Niet te groot, intelligent, actief maar geen hyperkinetisch konijn
Vind dat je dan geen hond moet nemen.Buren we willen graag een hond. Maar kunnen jullie oppassen. Sorry hoor.
Prima als in overeenstemming is maar je bent zelf verantwoordelijk en moet niet afhankelijk van zijn imo.
Jij stuurt je kids naar de opvang terwijl je thuis bent dus ssst