MuscleMeat

Welk hondje kiezen?

• Topic Starter Topic Starter
Wordt die hond doodgemaakt door die tijger? Wil dat filmpje eigenlijk niet aanklikken :P
Het is niet duidelijk of de hond sterft. De kans is groot dat de hond het kan overleven omdat een tijger, net als de meeste katachtigen, je doet stikken. Dus als de eigenaar snel genoeg is, en de tijger goed genoeg luistert, dan kan hij de hond misschien op tijd losgelaten hebben. Maar het blijft afschuwelijk. Een tijger is "arguably" sterker dan een leeuw... en een leeuw wint makkelijk tegen twee hyena's. En eeen hyena pakt makkelijk een paar pitbulls. Dus de eigenaar zou niet verrast moeten zijn. En jammer genoeg moeten we vermoeden dat dergelijke gevechten (beren tegen leeuwen, honden tegen beren,...) vaak voorkomen in landen zoals de VAE, Dubai... veel geld, dus alles is mogelijk daar....

Heb ooit eens op Liveleak denk ik een "prins " gezien van de VAE denk ik die aangevallen werd door zijn jachtluipaard.... Smeerlappen.

We hebben niet gekozen voor een Pomeriaan... Chihuahua... en consorten want dat zijn geen honden vind ik.... Een pomeriaan vind ik SUPER schattig en als tweede hond is dat misschien een optie (moest ik daar tijd voor hebben, en wat ik dus niet heb).. dan zou ik dat overwegen. Maar het is geen hond waarmee je activiteiten kan doen die typisch zijn. Met de hond in het park rennen, hem een bal laten terugbrengen. Springen in het water....
We kozen ook niet voor een zeer sterk en zelfstandig soort hond. Dus geen Akita, Shiba Inu...
We kozen, vreemd genoeg voor een toch relatief groot ras... maar volgens een hondenforum en dus ook de dierenarts is dat op zich niet noodzakelijk een probleem: we kozen voor....

Nounounoudenounou?

Ik kan je vaak appreciëren maar dit filmpje komt verkeerd aan. Ik zou de eigenaar slachten. De smeerlap. Alsof hij niet wist wat er ging gebeuren.

Natuurlijk wist de begeleider en filmer dat.
Geeft ook aan hoe dom een vechthond is.
Mijn hond had bedankt voor de eer.
Elke normale hond was er niet ingetrapt.
En de tijger had de hond maar met één nagel vast, toen die hem binnen hengelde.

Dier aan ketting is sick.

Natuurlijk wist de begeleider en filmer dat.
Geeft ook aan hoe dom een vechthond is.
Mijn hond had bedankt voor de eer.
Elke normale hond was er niet ingetrapt.
En de tijger had de hond maar met één nagel vast, toen die hem binnen hengelde.

Dier aan ketting is sick.
De vechthond is niet dom maar zijn drang om te vechten is groter... Ik heb ook al ruzie gehad met mensen die me wellicht met 1 hand dood hadden kunnen meppen.... soms ben je moediger dan goed voor je is. In de natuur is het vaak zo dat wie toont dat hij een grote bek heeft, vaak niet moet vechten. Dat heeft als gevolg dat dat heel lang goed gaat... tot een grote vent is die het gewoon is om met geweld om te gaan en dan heb je prijs. Maar soms merk je ook dat grote, sterke dieren (mensen) vaak niet zo sterk zijn omdat ze nooit hebben moeten vechten. En dan verliezen ze vaak van iemand die al heel zijn leven gevochten heeft. ZIe je in de natuur, zie ik bij mensen ....

De vechthond is niet dom maar zijn drang om te vechten is groter... Ik heb ook al ruzie gehad met mensen die me wellicht met 1 hand dood hadden kunnen meppen.... soms ben je moediger dan goed voor je is. In de natuur is het vaak zo dat wie toont dat hij een grote bek heeft, vaak niet moet vechten. Dat heeft als gevolg dat dat heel lang goed gaat... tot een grote vent is die het gewoon is om met geweld om te gaan en dan heb je prijs. Maar soms merk je ook dat grote, sterke dieren (mensen) vaak niet zo sterk zijn omdat ze nooit hebben moeten vechten. En dan verliezen ze vaak van iemand die al heel zijn leven gevochten heeft. ZIe je in de natuur, zie ik bij mensen ....

Je haalt zo als wel vaker alles door elkaar.
Je hoeft maar één stap voor te blijven.
Die hond was één stap te laat, met een tegenstander die hij niet kon inschatten.

En welk3ras is het geworden?

Golden retriever, Labrador?

het is gewoon een schweinhund shafer geworden :P

Kortharige teckel :D

Koop gewoon een pincher, ekte mannenhond en neemt geen plaats in beslag
E2720E9E-A3F8-46E7-BCE7-1250667930A3.jpeg

Ik ga hem morgen om 9u00 halen.
Rond 12u00 post ik een foto. :)

Ist e preutelekkerke?

• Haha
Waarderingen: mat