markhispania3
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 582
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand die 't spits afbijt om een video / geluidsopname te posten?
Ben er zelf wel voor in alleen heb thuis geen capabel opname apparatuur.

Opnemen is tegenwoordig echt easy idd. Heb hier een behringer v-amp 3 met usb interface, kost geloof ik iets van 80 euro. Maar op het moment gebruik ik eigenlijk alleen maar mn ipad+ irig + garageband, daar kun je echt leuk geluid uit toveren.Mijn Hoek of Doom in m'n woonkamer.
Piano, ooit een jaar of 8 les gehad en kan dat best goed, nu ik op mezelf zit de laatste zes jaar deze Viscount Viva-X (hij gaat maar niet kapot) maar met Midi is dat goed te doen.
Gitaren, een Ibanez S420 (passief en kan ook single coil), RGA32 (actieve pickups) en een Richwood bas. Opnemen doe ik met een Line6 Pod GX interface.
Zo'n Roland HD1 digitale drumkit maar die is mooi compact en met Midi zeker niet slecht.
Wat ik daar doe is 1-mans-band progressieve Doom metal maken. Opnemen op een laptopje. Kost allemaal niet zo veel en kunt echt hoge kwaliteit opnames maken thuis tegenwoordig.
.Een kleine testopname toen ik mijn les Paul project af had, niet bepaald netjes gespeeld maar ach
http://www.youtube.com/watch?v=A__uJTy03yk
.. Vind de toon persoonlijk niet zo mooi maar voor de rest nice gespeeld bro.Mijn Hoek of Doom in m'n woonkamer.
Piano, ooit een jaar of 8 les gehad en kan dat best goed, nu ik op mezelf zit de laatste zes jaar deze Viscount Viva-X (hij gaat maar niet kapot) maar met Midi is dat goed te doen.
Gitaren, een Ibanez S420 (passief en kan ook single coil), RGA32 (actieve pickups) en een Richwood bas. Opnemen doe ik met een Line6 Pod GX interface.
Zo'n Roland HD1 digitale drumkit maar die is mooi compact en met Midi zeker niet slecht.
Wat ik daar doe is 1-mans-band progressieve Doom metal maken. Opnemen op een laptopje. Kost allemaal niet zo veel en kunt echt hoge kwaliteit opnames maken thuis tegenwoordig.
http://www.image-share.com/ijpg-1190-96.html
Zo te horen gespeeld via de neck pickup.. Vind de toon persoonlijk niet zo mooi maar voor de rest nice gespeeld bro.
.