MuscleMeat

Welk muziekinstrument bespeel jij?

Ik pingel al zo'n 5 jaar op mijn zelf gebouwde telecaster.

[Link niet meer beschikbaar]

kan trompet spelen, alleen nu niet meer actief

DBB BAND ?

Ik doe ook mondharmonica (2 jaar), ook drummen (9 jaar), piano (1 jaar) en bijna alle kopere blaasinstrumenten (12 jaar). En een beetje bass (2 jaar), gitaar nooit aan begonnen.

Iemand die 't spits afbijt om een video / geluidsopname te posten?

Ben er zelf wel voor in alleen heb thuis geen capabel opname apparatuur.

Ik heb een mondharmonics MS C voor mijn Kerst , maar een leraar zoeken is wel vrij lastig zeg.. Wou het eens proberen via Youtube, maar dat Engels is toch het Engels dat ik gewoon was..

Mondharmonica? Is wel vet als je dat goed kan.
Ik zelf drum nu meer dan 7 jaar

5 jaar viool gedaan, dan gestopt en sinds een jaartje piano aan het leren met leraar :)

Mijn Hoek of Doom in m'n woonkamer.
Piano, ooit een jaar of 8 les gehad en kan dat best goed, nu ik op mezelf zit de laatste zes jaar deze Viscount Viva-X (hij gaat maar niet kapot) maar met Midi is dat goed te doen.
Gitaren, een Ibanez S420 (passief en kan ook single coil), RGA32 (actieve pickups) en een Richwood bas. Opnemen doe ik met een Line6 Pod GX interface.
Zo'n Roland HD1 digitale drumkit maar die is mooi compact en met Midi zeker niet slecht.

Wat ik daar doe is 1-mans-band progressieve Doom metal maken. Opnemen op een laptopje. Kost allemaal niet zo veel en kunt echt hoge kwaliteit opnames maken thuis tegenwoordig.

96.jpg

Laatst bewerkt:
Piano, ooit een jaar of 8 les gehad en kan dat best goed, nu ik op mezelf zit de laatste zes jaar deze Viscount Viva-X (hij gaat maar niet kapot) maar met Midi is dat goed te doen.
Gitaren, een Ibanez S420 (passief en kan ook single coil), RGA32 (actieve pickups) en een Richwood bas. Opnemen doe ik met een Line6 Pod GX interface.
Zo'n Roland HD1 digitale drumkit maar die is mooi compact en met Midi zeker niet slecht.

Wat ik daar doe is 1-mans-band progressieve Doom metal maken. Opnemen op een laptopje. Kost allemaal niet zo veel en kunt echt hoge kwaliteit opnames maken thuis tegenwoordig.
Opnemen is tegenwoordig echt easy idd. Heb hier een behringer v-amp 3 met usb interface, kost geloof ik iets van 80 euro. Maar op het moment gebruik ik eigenlijk alleen maar mn ipad+ irig + garageband, daar kun je echt leuk geluid uit toveren.

De opname hierboven is btw gewoon met mn telefoon gemaakt, omdat ik nu eenmaal een luie fl**ker ben :D.

• Topic Starter Topic Starter

http://www.image-share.com/ijpg-1190-96.html

Nice dude!

Gibson Les Paul Custom Alpine White, alleen jammer dat ze niet sneeuwwit blijft, maar vintagegeel kleurt na een tijdje. net zoals trainen een leuke en nuttige verslaving :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Speel sinds kort gitaar

Gitaren: Ernieball Musicman John Petrucci sig 6 snaar met alle opties, Ibanez 1527, Ibanez RS 440 (geloof ik, ding is al 26 jaar oud, Chicago akoustische gitaar.
Amp: Marshall JCM2000 DSL 50 top met een brunetti kast.
Maxon OD808, Ernieball volume, TC polytune en nog wat dingen :D

umad?

Terug
Naar boven