XXL Nutrition

Welk premium merk verkies jij? BMW vs Audi

Peiling Peiling Bmw of Audi

• Audi

Stemmen: 129 64,2%
  • BMW

Stemmen: 72 35,8%

• Totaal stemmers
    201
Heb een tijdje met een audi A4 gereden, heb 3x!!! fabricagefout gehad, natuurlijk terugbetaald gekregen, maar 2x er van was ik meer dan 2u van huis. Dus duurde het een halve dag voor de ramp voorbij was. De A4 was echt vet, was er gek van.

Daarna heb ik me een BMW coupe E92 2008 gekocht. Interieur stukken beter dan die van de A4, elektronisch (na evenveel tijd) nog geen problemen!
De coupé is een benzine, en nu ikk 50.000km+ rijd, heb ik besloten een diesel te kopen. Natuurlijk was er een grote twijfel tussen audi en bmw, maar er was geen echt "nieuw" model van audi. Audi A4, binnen de 2 jaar is er een nieuw model, A6, zelfde verhaal.

BMW had dan de uber vette 5-serie die in maart uitkwam, dus heb ik deze maar gekozen. De opties zijn gewoon ziek die je kan kiezen, dus heb ik lekker een dikke 22k aan opties erbij genomen en een 3.0 diesel genomen die een lekkere 245pk geeft. Ik hou ook van achterwiel aandrijving, ook bewezen dat deze veel veiliger zijn, enige nadeel is als het heel glad is en dat je gemakkelijk vast geraakt in de sneeuw, zeker als je als mij, je winterbanden er pas opsteekt als de koude voorbij is :D:D

Moest ik nog een Audi kopen is het een quattro, dan is het nog de moeite. Voorwielaandrijving sucks ass!!

conclusie: voor mij is BMW top, vooral voor het interieur en de duurzaamheid.

BMW is voor kuddedieren. en voor van die achterlijke gastjes die persé een BMW moeten hebben ook al is ie 10j oud en heeft ie 150K km :D dan voelen ze zich in het weekend eventjes de baas en staan ze maandag jammergenoeg terug in de fabriek aan de lopende band :D

Vind die nieuwere lijn van Audi wel heel stoer, met die LED-lampjes in de koplampen.

BMW natuurlijk, Audi is voor bejaarden.

Audi A5 en Q7 vind ik wel knap, maar BMW X5 & X6 kunnen me ook bekoren.

Dit slaat toch nergens op, dat kan je dan over elk merk zeggen ???

sommigen moeten persé een BMW hebben omdat ze nog steeds denken dat het een statussymbool is. terwijl BMW al lang ingehaald is door andere merken.

maarja klinkt toch zo leuk om te zeggen dat je een BMW hebt. :cool:

Ingehaald? Ok als jij dat wil geloven... :)

BMW is voor kuddedieren. en voor van die achterlijke gastjes die persé een BMW moeten hebben ook al is ie 10j oud en heeft ie 150K km :D dan voelen ze zich in het weekend eventjes de baas en staan ze maandag jammergenoeg terug in de fabriek aan de lopende band :D

Ben je zelf zo een persoon of ben je gewoon jaloers op de hardwerkende mens die ook eens wat met zijn centjes wil doen?

BMW. Audi-rijder is in het algemeen een veel te asociaal type, waar je niet mee geassocieerd wilt worden.
Mercedes is nog beter.. de nieuwe modellen zijn zelfs erg mooi voor Mercedes!

BMW. Audi-rijder is in het algemeen een veel te asociaal type, waar je niet mee geassocieerd wilt worden.
Mercedes is nog beter.. de nieuwe modellen zijn zelfs erg mooi voor Mercedes!

Bij Mercedes kunnen ze de knipperlichten beter verwijderen, 95% van de rijders gebruikt ze niet.

Is dit btw een erg foute als je rond de 21 a 22 jaar bent?:D
Of kan het wel?:o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Audi getuigt van nogal fantasie:D

2nk5o43.jpg

2weaofk.jpg

33ol9h2.jpg

9km9p0.jpg

2ytxzsh.jpg

---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------

Dit is dus:

A3
A4
A5
A6
A8:D

Dat heeft met herkenbaarheid van een "brand" te maken.

Netzoals Apple al haar producten op elkaar laat lijken.

sl500, op je eigen naam verzekeren ? hihi
het is wel de kamper-versie he

Jullie wonen in een woonwagen?

Terug
Naar boven