XXL Nutrition

Welk premium merk verkies jij? BMW vs Audi

Peiling Peiling Bmw of Audi

• Audi

Stemmen: 129 64,2%
  • BMW

Stemmen: 72 35,8%

• Totaal stemmers
    201
Is moeilijk. Waarom geen mercedes erbij?

• Topic Starter Topic Starter
Ben al enige tijd aan't zien voor de Audi A3 3.2TDI (250pk) quattro vs Audi S3 2.0TSFI(265pk) om die vanuit Duitsland te importeren. Paar issues zijn de volgende, ik geraak er echt niet uit

A3 3.2TDI:
- uiterlijk minder bruut, gewoon standaard A3 look
- voor 12000€ heb je iets degelijk met 70k - 110k KM (in DE uiteraard)
- oudere modellen rond 2004 - 2005
- Verzekering in belgie, moet ik eens nakijken, alleen zegt mijn logica dat je voordeze 3.2 veel meer wegentax zal moeten dokken dan de S3, verzekering ook hoger?

S3 2.0TSFI
- bruut
- Rond de 23000 euro heb je iets dat 100% af is
- modellen vanaf 2006/2007/2008
- nadeel de hoge prijs

Algemene issue, het importeren vanuit Duitsland.. De eene zegt dat dit direct geregeld is, andere zeggen weer dat dit maanden kan aanslepen etc. iemand die hier ervaring mee heeft? kan ook geen duits thb :p

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Zelfs oude modellen blijven hun klasse behouden. BMW is ook trendsetter van autodesign, dat zie je telkens wanneer bijna alle andere merken hun design nabootsen tot stelen.
ach, dat voorbeeld van de knakkertjes gaat dan ook over de modellen rond de 8a12k €, half marokko belgie rijd met die beamers rond.
over de nieuwe modellen twijfel ik wel hard, heb ook nog nooit BMW gereden.. welke rijd jij?

Laatst bewerkt:
Wat zijn knakkertjes in België? In mijn omgeving wordt het woord 'knakker' gebruikt voor knul, kerel.
Volgens mij wordt 'knakker' hier niet eens gebruikt, TS zal wel in de war zijn?

De TS is 19 jaar oud, niet 50+
:D

Merc heeft idd een beetje de reputatie van een ouwe lullen bak. Dan liever Audi dan Merc.

ach, dat voorbeeld van de knakkertjes gaat dan ook over de modellen rond de 8a12k €, half marokko belgie rijd met die beamers rond.
over de nieuwe modellen twijfel ik wel hard, heb ook nog nooit BMW gereden.. welke rijd jij?
De oude modellen spreken me ook veel minder aan (maar heb ik bij bijna elk merk). Ik heb een 318 touring van '04, prima wagen. Wel langzaam gaan in de bochten bij nat wegdek.

Wat zijn knakkertjes in België? In mijn omgeving wordt het woord 'knakker' gebruikt voor knul, kerel.

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

Er zijn genoeg jonge gasten die in een mercedes rijden. En AMG uitvoeringen zijn niet bepaald voor 50+

Ik zou zelf ook voor een Mercedes gaan maar ik prefereer dan ook een zakhorloge boven iedere polshorloge.

• Topic Starter Topic Starter

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

Ik woon tegen de Nederlandse grens, hier wordt dat gebruikt voor iemand die nogal sukkelig is, ik zal het vast wel fout hebben ..

Voor zo eentje ben ik aan het sparen , helaas ben ik een slechte spaarder :(
e30_m3_cabrio_1.jpg

Bmw. Aan de ene kant, omdat het me met de paplepel ingegoten is. Aan de andere kant, omdat ze innovatief zijn en sportiviteit perfect weten te combineren met comfort en gebruiksgemak. Bij andere merken moet je vaak compromissen maken, maar de Bmw is veelzijdig en weet op elke wens in te spelen. Maw Bmw maakt rijden geweldig. Een audi is een volkswagen in een luxe jasje.

En dan zeggen ze nog dat reclamecampagnes overschat worden.

lexus

:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Volvo!

Doe mij maar een mooie zwarte volkswagen passat cc

Bmw 335i Touring getuned.

What do you want more.

Terug
Naar boven