Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ach, dat voorbeeld van de knakkertjes gaat dan ook over de modellen rond de 8a12k €, half marokko belgie rijd met die beamers rond.Zelfs oude modellen blijven hun klasse behouden. BMW is ook trendsetter van autodesign, dat zie je telkens wanneer bijna alle andere merken hun design nabootsen tot stelen.
Volgens mij wordt 'knakker' hier niet eens gebruikt, TS zal wel in de war zijn?Wat zijn knakkertjes in België? In mijn omgeving wordt het woord 'knakker' gebruikt voor knul, kerel.

De oude modellen spreken me ook veel minder aan (maar heb ik bij bijna elk merk). Ik heb een 318 touring van '04, prima wagen. Wel langzaam gaan in de bochten bij nat wegdek.ach, dat voorbeeld van de knakkertjes gaat dan ook over de modellen rond de 8a12k €, half marokko belgie rijd met die beamers rond.
over de nieuwe modellen twijfel ik wel hard, heb ook nog nooit BMW gereden.. welke rijd jij?
mercedes vind ik het mooiste, maar als ik dan toch tussen bmw en audi moet kiezen, kies ik voor een m6
Wat zijn knakkertjes in België? In mijn omgeving wordt het woord 'knakker' gebruikt voor knul, kerel.
---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------
De TS is 19 jaar oud, niet 50+
Ik woon tegen de Nederlandse grens, hier wordt dat gebruikt voor iemand die nogal sukkelig is, ik zal het vast wel fout hebben ..Wat zijn knakkertjes in België? In mijn omgeving wordt het woord 'knakker' gebruikt voor knul, kerel.
---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------
De TS is 19 jaar oud, niet 50+

beamer zeker! heb de nieuwe van 2009 en is echt een pracht om mee te rijden! de wegligging is ook beter en staat wat lager dan audi!
.