MuscleMeat

Welk premium merk verkies jij? BMW vs Audi

Peiling Peiling Bmw of Audi

• Audi

Stemmen: 129 64,2%
  • BMW

Stemmen: 72 35,8%

• Totaal stemmers
    201
Audi all the way.

S5 van audi vind ik erg mooi, maar de M3 e46 vind ik toch ook één van de mooiste auto's ooit.
BMW schijnt ook veruit de beste wegligging te hebben (aldus mijn buurmannetje die testrijder is geweest voor verschillende merken)

Laatst bewerkt:
Dat is al altijd een dilemma voor mij geweest. Weet het nog steeds niet:sad:
Maar was de carrosserie van bmw en volvo niet superieur?:D

Hoewel Audi een prachtig merk is met mooie en snelle modellen (RS2, RS4, RS6 e.d.) heb ik toch voor BMW gekozen ... het Freude am Fahren is daar in ieder model, ook de standaard- en instapmodellen en vooral: aandrijving op de juiste wielen, namelijk achter!

Grtz,

Aad ~ Doix

bmw. mijn vader is er ook fan van, heb het een beetje meegekregen denk

tis dak moet kiezen, dus bmw...maar ik rijd nu mercedes en niks anders:D

me vorige was btw een bmw:o

porsche?? 911 turbo wel lekker

BMW voor de oudere modellen (= realistisch). Audi voor de duurdere nieuwe auto's (=als geld geen rol speelt)

haha apple en bmw als ik het niet dacht :P
Tja, sommige mensen kopen elke 5-6 jaar een nieuwe Citroën van 18.000 euro, ik koop elke 10-12 jaar een jonge tweedehands BMW van 16.000 euro. Gewoon je verstand gebruiken noem ik dat. De eerste 2 jaar gaat er een bom geld af van de nieuwprijs, een nieuwe wagen kopen is de slechtste investering die je kan doen. En een A-merk betaalt zichzelf vanzelf terug, kan je later bij verkoop ook meer voor terugkrijgen.

Tja, sommige mensen kopen elke 5-6 jaar een nieuwe Citroën van 18.000 euro, ik koop elke 10-12 jaar een jonge tweedehands BMW van 16.000 euro. Gewoon je verstand gebruiken noem ik dat. De eerste 2 jaar gaat er een bom geld af van de nieuwprijs, een nieuwe wagen kopen is de slechtste investering die je kan doen. En een A-merk betaalt zichzelf vanzelf terug, kan je later bij verkoop ook meer voor terugkrijgen.

Een nieuwe wagen een slechte investering?
Je zou eens moeten weten hoeveel nieuwe wagens verkocht worden met duizenden euro's korting. In zowat alle autofabrieken mogen werknemers om het jaar of x jaar een nieuwe auto kopen aan kortingen die soms tot 30% gaan. Daarnaast heb je ook nog fixe kortingen op stockwagens van dealers, beurzen...
Tweedehands is zeker geen slecht alternatief, maar dan moet je wel maken dat je niet in de zak gezet wordt of met een wagen wegrijdt waar achteraf nog veel verborgen kosten aan zitten.

Audi. Ik vind Audi persoonlijk meer klasse hebben dan BMW, maar dat kan ook komen door het soort figuren die in Nederland een BMW hebben.

Uiteraard BMW. Samen met Mercedes de echte premium merken van Duitsland.
Audi is gewoon een te dure volkswagen (zelfde technieken).

BMW lijken de modellen ook wel op elkaar, maar niet zo erg als bij Audi.
Ook in elke test komt BMW eigenlijk als de betere eruit. Dus lijkt mij wel duidelijk:D

Audi zonder twijfel. Mooie 4wd techniek en mooie ingetogen modellen. De S en RS serie's stralen pure kracht uit. Overgins verslaan de productie modellen x op x gelijkwaardige BMW's op het circuit.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven