Fitness Seller

Welk premium merk verkies jij? BMW vs Audi

Peiling Peiling Bmw of Audi

• Audi

Stemmen: 129 64,2%
  • BMW

Stemmen: 72 35,8%

• Totaal stemmers
    201
BMW
Die G power M5 is nice

Geen. Ik kies voor een goedkoop leven.

Audi, al ik toch moet zeggen dat de nieuwe BMW-5 wel erg geil is

Ik ben meer van de Mercedes. Audi vindt ik persoonlijk een ballenbak, doe mij dan maar de 5-serie, het model met diffusor ganz geil!!

AUDI!!!! In alle opzichten beter dan BMW. En ik weet het, want ik heb HTS autotechniek gedaan :D:D:D:D

ST van BMW staat mij meer aan. Rij overigens zelf BMW.

Hehe, doen stoer met technieken van VW:D

Wat raar dat jij er zo naar kijkt, dus porsche's bugatti's seat's skoda's bentley's lamborghini's zijn allemaal veredelde volkswagens?

Echt lijpe audi's hebben vaak gewoon een lambo motor, wat is daar nou VW achtig aan.

Wat raar dat jij er zo naar kijkt, dus porsche's bugatti's seat's skoda's bentley's lamborghini's zijn allemaal veredelde volkswagens?

Echt lijpe audi's hebben vaak gewoon een lambo motor, wat is daar nou VW achtig aan.

precies. En de onderdelen die er toe doen zijn verre van het zelfde bij audi tov een VW. Heb bij een toeleverancier gewerkt van beide merken en er zit toch wel degelijk een groot verschil in (overgens vaak aan de buitenkant niet te zien). Toleranties zijn oa veel minder scherp. Dus denk niet dat je met een passat een A6 hebt met andere logo's.

Audi is vooral beter door quattro icm dynamische onderstellen. Kwa motoren is het toch ook allemaal net ff wat beter. Gelukkig is bmw bij de top modellen eindelijk van die 6 in lijn afgestapt en proberen ze nu ook wat met turbo's. Dus er zit nu na jaren billekoek door audi eindelijk wat schot in de zaak.

Audi maakt zeer mooie auto's en qua design is dit wel leuk (BMW ook trouwens); echter is dit subjectief.

Objectief gezien heeft BMW een voordeel tgo Audi omwille van kwaliteit. In de familie is er een autobedrijfje dat zowel in Audi, BMW als enkele andere premium merken doet. Daaruit blijkt vaak dat Audi na een minder aantal km's dan BMW vaak kleine gebreken begint te vertonen. Zulke dingen zijn meetbaar...

Grtz,

heel moeilijk,maar toch audi

BMW = Johnny
Audi = Klasse

:D

BMW is voor de knakkers
Mercedes is een ouwe lullenbak
Audi zie je tegenwoordig ook alleen maar knakkers in rijden

Renault Twingo anyone?

Snap niet wat iedereenhier zo speciaal vind aan Audi..
De nieuwere modellen die er steeds uitkomen van de A's vind ik niet echt wat toevoegen. In tegenstelling tot BMW.

precies. En de onderdelen die er toe doen zijn verre van het zelfde bij audi tov een VW. Heb bij een toeleverancier gewerkt van beide merken en er zit toch wel degelijk een groot verschil in (overgens vaak aan de buitenkant niet te zien). Toleranties zijn oa veel minder scherp. Dus denk niet dat je met een passat een A6 hebt met andere logo's.

Audi is vooral beter door quattro icm dynamische onderstellen. Kwa motoren is het toch ook allemaal net ff wat beter. Gelukkig is bmw bij de top modellen eindelijk van die 6 in lijn afgestapt en proberen ze nu ook wat met turbo's. Dus er zit nu na jaren billekoek door audi eindelijk wat schot in de zaak.

Leipe audi's? Och je bedoeld die sportauto wannabe:D
Inderdaad, daar gebruiken ze ook al gestolen technieken;)

BMW 6 in lijn is gewoon top man:D
Je bent gek geworden;)

4WD vond ik altijd wel iets moois van de oer-quattro's.

Onderstel is toch echt hetzelfde bij diverse modellen. En ook veel andere onderdelen zijn uitwisselbaar (ook begrijpelijk uit kosten en winst kenmerk).
A3-Golf
A4/A6 Passat.
A8 Phaeton

Weet niet of het helemaal zal kloppen, maar jullie weten zelf ook wel dat dat zo is.
Mooie ook van die Metallic lak (die exact hetzelfde is:D). VW 650 euro ofzo, Audi 1295 ongeveer:D
Heerlijk gewoon.

BMW is een ICOON dat op zichzelf staat.
En nee ik vind ze niet allemaal mooi. 1 serie niet echt, de X3 (aankomende nieuwe is wel nice), 3 is nu iets te mak, maar coupe is wel dik).
Nieuwe 5 is echt wel de top in zijn klasse.
X5 idem.
3 serie wint meestal in vergelijkingen ook wel.

BMW is gewoon de bom:D

Terug
Naar boven