AndroidHealthClinic

Welk premium merk verkies jij? BMW vs Audi

Peiling Peiling Bmw of Audi

• Audi

Stemmen: 129 64,2%
  • BMW

Stemmen: 72 35,8%

• Totaal stemmers
    201
Ga deze maar eens bekijken:[Link niet meer beschikbaar]

Om een aantal hier toch maar even over de juiste streep te helpen....uit onderzoek is gebleken dat BMW rijders de meeste coïtus hebben.

Nu zijn we er wel uit, lijkt mij..:)

Niet iedereen prefereert een meid die het aantal kerels waarmee ze coïtus heeft gehad niet meer kan bijhouden :) .

Niet???

Audi over het algemeen. Alhoewel ik de nieuwe 5-serie wel echt super vind.
Laatst nog in een nieuw model 330d gereden en dat beviel overigens ook wel. Maar vind de Audi's over het algemeen sTvoller.

Bij BMW is het ook zo dat een oud model al snel een pauperbak wordt.

Bmw is leuk voor als je 18 jaar bent , audi heeft meer klasse .

Een s5 of s8 :) love it

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

met zo'n wielen rijd de auto niet eens fijn

nee nee hij heeft gelijk, s8 is DE bazen bak!

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

not true, voel je bijna niets van

nou mijn pa zijn goed weer auto heeft ie verkocht eerst omdat een maat van hem hem graag wilde. er lage originele bmw velgen onder (gewoon voor een 328) en die heeft er m velgen onder gelegd. toen heeft hij hem terug verkocht. me pa vind hem lang niet zo fijn meer rijden. onder de luxe wagen houd ie gewoon lekker originele velgen

nee nee hij heeft gelijk, s8 is DE bazen bak!

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

not true, voel je bijna niets van

Gelul, je voelt wel degelijk veel meer. Je zal kunnen vertellen waar ieder hobbeltje in de weg ligt.

nou mijn pa zijn goed weer auto heeft ie verkocht eerst omdat een maat van hem hem graag wilde. er lage originele bmw velgen onder (gewoon voor een 328) en die heeft er m velgen onder gelegd. toen heeft hij hem terug verkocht. me pa vind hem lang niet zo fijn meer rijden. onder de luxe wagen houd ie gewoon lekker originele velgen

me pa's auto van 16/17 ? naar 20 met low profile tires, amper verschil. Ligt denk ook gewoon aan de auto dan -_-'

Terug
Naar boven