Fitness Seller

Welk spel zal ik halen?

Peiling Peiling Voor de ps3

• CoD

Stemmen: 27 51,9%
  • Saints Row 3

Stemmen: 14 26,9%
  • Drake's Fortune

Stemmen: 11 21,2%

• Totaal stemmers
    52
Dark Messiah

Ik kan niet stemmen ?!
maar Saints Row 3 :)

alles behalve cod

Stemmen is NU ook gelukt!

:rolleyes:
Ik heb elke COD gekocht,en veelvuldig gespeeld behalve 3 en MW3

MW3 is gewoon niks anders dan MW2, en al helemaal geen verbetering
Infinity Ward is gewoon een sellout geworden, COD 1 en 2 online op de pc was geweldig. Ook nog in een clan gezeten,good times :)

Idd... Als je MW en MW2 nog nooit gespeeld hebt, zul je MW3 geweldig vinden.
Als je de vorige 2 versies gespeeld hebt, heb je de 3e eigenlijk ook al gespeeld.

Vind SR3 geweldig, enigste MP is co-op... Beetje jammer want de MP in SR1 was wel echt lachen, in SR2 wat minder en nu is ie helemaal weg :(

Als je een spel oneindig wilt spelen online, is Gears of War 3 misschien een optie?

Assassins creed 2, brotherhood en revelations:)

OT: Cod

FIFA 12 JONGUHH leuk om met maten te doen

• Topic Starter Topic Starter
Idd... Als je MW en MW2 nog nooit gespeeld hebt, zul je MW3 geweldig vinden.
Als je de vorige 2 versies gespeeld hebt, heb je de 3e eigenlijk ook al gespeeld.

Vind SR3 geweldig, enigste MP is co-op... Beetje jammer want de MP in SR1 was wel echt lachen, in SR2 wat minder en nu is ie helemaal weg :(

Als je een spel oneindig wilt spelen online, is Gears of War 3 misschien een optie?

Heb nog nooit een CoD gespeeld, anders was de keuze een stuk makkelijker geweest ;)

Irritante van Cod is dat er telkens om het halfjaar bijna wel een nieuwe uitkomt waardoor de vorige versies stukken minder gespeeld worden.

Weet niet hoe het op de ps3 is omdat ik nooit console gespeeld heb maar op de pc kan je het wel goed merken.

Wachten op betere spellen

Heb nog nooit een CoD gespeeld, anders was de keuze een stuk makkelijker geweest ;)

Is vrij leuke arcade shooter, speelt lekker vlot. Ook als singleplayer staat het als een huis en is het best wel een epic movie waar je doorheen speelt, maar haal dan ook mw2 op z'n minst om wat voorgeschiedenis te hebben en dat maakt de ervaring ook leuker voor je als je MW3 kiest. Is trouwens nu toch niet meer zo duur ook mw2

Maar als je singleplayer adventure gaat, zelfde verhaal voor uncharted dan :D

Is vrij leuke arcade shooter, speelt lekker vlot. Ook als singleplayer staat het als een huis en is het best wel een epic movie waar je doorheen speelt, maar haal dan ook mw2 op z'n minst om wat voorgeschiedenis te hebben en dat maakt de ervaring ook leuker voor je als je MW3 kiest. Is trouwens nu toch niet meer zo duur ook mw2

Maar als je singleplayer adventure gaat, zelfde verhaal voor uncharted dan :D

Nee geen zin om een oud deel te kopen terwijl ik de nieuwere heb, maar ik ben best wel een shooter fan, cs 1.6 ook heel lang gespeeld ;)

Wanneer komt nieuwe Tekken?

Ik ben er uit, het wordt CoD

Terug
Naar boven