MuscleMeat

Welk spel zal ik halen?

Peiling Peiling Voor de ps3

• CoD

Stemmen: 27 51,9%
  • Saints Row 3

Stemmen: 14 26,9%
  • Drake's Fortune

Stemmen: 11 21,2%

• Totaal stemmers
    52
Hmm ja, ik heb em dus op de pc gespeeld bij iemand thuis en daar vond ik em rete vet, maarja die graphics haal je niet op een console, is hij op de ps3 goed speelbaar online? Wil namelijk een online shooter hebben die ik heel lang kan blijven spelen.

Hij is op de ps3 zeker goed speelbaar. Graphics zal je inderdaad niet halen van de pc maar ik vind het goed genoeg. Mocht je zijn uitgekeken op de maps kan kun je de add on (Back to Karkand) nog halen. Vind het wel mooi dat je vliegtuigen, tanks enzo kan besturen en veel van de omgeving kan kapot

• Topic Starter Topic Starter
Mja, ik wil alleen wel een spel wat groot is, waar ik me vele uren mee kan vermaken, geen spel die ik binnen een week uitgespeeld heb en weer in de kast kan zetten.

De mogelijkheden bij BF3 zijn echt heel erg groot. Talloze wapens, upgrades, vehicles etc. De maps zijn allemaal erg netjes uitgewerkt en daar kan je echt goed in spelen.
Voor de single player hoef je hem in mijn opzicht niet te kopen, maar online spelen is wel heel vet. En wordt alleen maar vetter als je een squad hebt.
Dan heb je nog de expansion pack en die spreekt voor zich, namelijk NOG MEER SHIT:D:
http://www.youtube.com/watch?v=TyN_Zjw4l-s

Mja, ik wil alleen wel een spel wat groot is, waar ik me vele uren mee kan vermaken, geen spel die ik binnen een week uitgespeeld heb en weer in de kast kan zetten.

Mja, dan valt batman in het water, desondanks het één van de beste spelervaringen is die een spelere kan geboden worden. Dan ben je idd beter af met een shooter of big ass free roaming game. Maar als je ooit tijd hebt...batman zeker checken. Ik heb overigens FFVII nog eens geprobeerd maar verloor in de game alweer intresse...****ing hell zeg, het kan me gewoon niet geboeid houden

Ik heb nu FF X binnen en ik weet nog dat die me vroeger wel een wauw gevoel gaf toen ik in het middelbare schooltje zat..dus misschien geef ik die wel nog eens de kans

Heb net BF3 Limited Edition voor mezelf besteld!

50 pleuro's! Battefield kennende, zal ik dit er makkelijk uithalen. Waarschijnlijk a.s. woensdag binnen.

Mja, dan valt batman in het water, desondanks het één van de beste spelervaringen is die een spelere kan geboden worden. Dan ben je idd beter af met een shooter of big ass free roaming game. Maar als je ooit tijd hebt...batman zeker checken. Ik heb overigens FFVII nog eens geprobeerd maar verloor in de game alweer intresse...****ing hell zeg, het kan me gewoon niet geboeid houden

Ik heb nu FF X binnen en ik weet nog dat die me vroeger wel een wauw gevoel gaf toen ik in het middelbare schooltje zat..dus misschien geef ik die wel nog eens de kans

Skyrim nog niet gespeeld? ;)

Denk dat het BF3 wordt peoplez, ook gewoon relaxed dat als je al je spellen uitgespeeld hebt, dat je dan altijd nog naar een online-game kan grijpen om de tijd te doden.

Zal wel wennen worden, ik ben pc shooters gewend.

Het is BF3 geworden :D

helaas anders hadk nog n pot op mw3 met je kunne spelen..

vind je het wat bf3?

morgen ga ik om sw: tor

2vv6p80.png

Das alleen pc zeker? jammer, anders had ik die wel een swung gegeven. Lijkt me zo vet:(

ja.

Normaal geen zin meer in mmorpgs, en met SW heb ik ook niet echt veel, maar enkele oude e-buddies en vroegere irl maten gaan het doen, en kotor waren 2 zalige rpgs, dus wil ik het wel eens een maandje doen.

Toch te koud om buiten te komen buiten nieuwjaar, en blokperiode.

Imachargingmysaber

http://www.youtube.com/watch?v=3zKupzPFgmQ&feature=related

Laatst bewerkt:
ja.

Normaal geen zin meer in mmorpgs, en met SW heb ik ook niet echt veel, maar enkele oude e-buddies en vroegere irl maten gaan het doen, dus wil ik het wel eens een maandje doen.

Toch te koud om buiten te komen buiten nieuwjaar, en blokperiode.

Imachargingmysaber

Nice, is naart schijnt erg vette game. Nerds komen al klaar als ze hun eerst saber of sithsaber vastkrijgen met een epic starwarsmuzieke eronder :D

God, ik wou dat ik een pc-gaming historie had, maar kblijf bij console. Veel plezier nog

battlefield multiplayer heb ik nu al 96 uur gespeeld, en kan nog steeds zeggen dat het mij niet verveeld, voertuigen zijn vet man, had met call of duty wel eens dat TDM slecht ging werd veel genoobtubed etc. en wat ik ook probeerde ging niet beter, dan maar de game leaven, terwijl BF 3 mij de mogelijkheid bied om bijvoorbeeld de sniper die op een dak aan het campen is en mij doodschiet, terug te pakken door met een heli, dat hele pand in de as leggen, BF 3 is wat minder eentonig naar mijn mening dan de COD reeks, heb je geen zijn om als voet soldaat te spelen, dan ga je gewoon lekker vliegen. ben trouwens geen COD hater heb MW 1, MW 2, COD WAW, en COD Black Ops allemaal gespeeld en mijn acc heeft ook op elke COD minstens prestige 1 bereikt (pS3) :D

Terug
Naar boven