AndroidHealthClinic

Welk spel zal ik halen?

Peiling Peiling Voor de ps3

• CoD

Stemmen: 27 51,9%
  • Saints Row 3

Stemmen: 14 26,9%
  • Drake's Fortune

Stemmen: 11 21,2%

• Totaal stemmers
    52
Maar BF 3 mulitiplayer is echt epic! jammer dat BF3 er niet bij stond, toen maar cod gestemd

Besteed je tijd aan iets nuttigs

• Topic Starter Topic Starter
Dark Messiah is echt wel wat voor je Realist, als je die game nog niet heb gespeeld.

Rage? Weet niet of er voor de PS3 ook een demo is, de demo voor de xbox360 doet mij iig serieus overwegen het te kopen.

Het is dus duidelijk dat je nu Battlefield 3 moet halen :D

Hmm ja, ik heb em dus op de pc gespeeld bij iemand thuis en daar vond ik em rete vet, maarja die graphics haal je niet op een console, is hij op de ps3 goed speelbaar online? Wil namelijk een online shooter hebben die ik heel lang kan blijven spelen.

CoD = uitgemolken. Het is klaar met dit soort versies van FPS. Er valt niks meer uit te halen, de spec ops zijn bedroevend slecht. De campaign mode is nooit iets leuks geweest daar en eigenlijk is MW1 nog steeds de gruwelijkste. Qua graphics schiet het inderdaad niet op en MW3 is niet veel meer dan Black Ops in een Infinity Ward jasje..
Het is een chaotisch, onrealistisch, ondoordacht en totaal niet vernieuwend spel. Waar gewoon veel geld in is gepompt. Zonde van het geld, zonde van de tijd.

INB4: Je bakt er niks van :)

Realist: Battlefield is de kant waar het op moet gaan. Realisme, verdere uitleg in het BF 3 topic.

Cod haters hierzo, bf3 is ook een flop vergeleken met bf2 maar wil dat zeggen dat je hem niet moet kopen? Mw3 is gewoon een vet spel maar de maps zijn wel k*t

heb cod gestemd omdat ik de andere 2 niet ken, overigens vind ik de laatste cod cud om eerlijk te zijn. je speelt het voor 50% uit en dan is de multiplayer gedaan. maar eigenlijk is het sowieso allemaal geld verspilling als je ook gewoon runescape kan spelen.

heb cod gestemd omdat ik de andere 2 niet ken, overigens vind ik de laatste cod cud om eerlijk te zijn. je speelt het voor 50% uit en dan is de multiplayer gedaan. maar eigenlijk is het sowieso allemaal geld verspilling als je ook gewoon runescape kan spelen.

:roflol:
Didn't see that coming

Naja de reviews die ik over MW3 op internet lees zijn gewoon barslecht, nu heb ik nog nooit een CoD gespeeld maar bf3 op de pc beviel me zeker wel.

Nu ben ik niet iemand die graag in een tank of vliegtuig speelt, maar daar komt misschien nog verandering in.

Vroeger speelde ik delta force en RTCW, wat is daar een beetje mee te vergelijken? :D

Beste spel van 2011, jammer dat de main story een beetje kort is.

OOOOUUUU, inder-fuaarrking-daad....REALIST, als je gaat voor een adventure...vergeet uncharted of saints row of gelijk welke van die meuk...

BATMAN ARKHAM CITY, ligt hier bij mij ook nog klaar om te spelen, heb er al een paar minuten ingezeten en tis echt weer gewoon een dijk van een game en zoniet idd de beste game van 2011...

Terug
Naar boven