- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup M&O, hoewel ik eerst erg zat te neigen naar tekenen.Muuske1987 zei:Leuk. Heb ik ook dat profiel.Welk bijvak heb je gekozen? Ik had M & O.
Me 2. Ben 1x blijven zitten van Atheneum naar HAVO
Hierna ga ik als het goed is social work doen
[Link niet meer beschikbaar]
JAXX zei:Ben sociaal pedagogisch werker (groepsleider), werk met Jongeren met een gedragsstoornis

.
)
.mooiste baan van de wereld , onregelmatig werken dus veel tijd om te trainen, kan zelf diensten indelen als ik denk moet vandaag wat cardio hebben ga ik stuk lopen, fietsen etc met die gasten, en je kan je ook nog eens lekker afreagerenBoTo zei:He tof, zoiets zie ik later ook wel zitten
Ik deed 5 ASO economie-moderne talen dit jaar maar een beetje teveel gekloot dus nu moet ik kiezen voor m'n 2de maal het 5de.
Het zal ofwel sport ofwel humane wetenschappen worden.
Later zie ik wel zoiets zitten als sportpsycholoog ofzoiets, weet enkel niet goed welke takken je juist hebt in die zaken, maar dat is pas voor binnen 2 jaartjes (als het nu wel terug goed gaat)
.

boerenkool zei:Actief als vastgoedtycoon en scheepsmagnaat. Studerend voor astronaut. In vrije tijd ook oliebaron.
G21 zei:
boerenkool zei:Natuurlijk. Alles parttime, naast fulltime prof bodybuilder. Maar dat spreekt voor zich toch?

gast21 zei:doe nu management economie en recht met als richitng financieel management maar ga als vervolg opleiding "Master of accounting and controle doen"