AndroidHealthClinic

Sticky Welke blessures heb jij gehad?

3 keer mijn linker lat geforceert , telkens een weekje geen rug getraint..

Alle twee m'n schouders kapot gemaakt door benchen en pullovers..

Aan mij kun je beter vragen welke blessures ik niet heb gehad:(

't Zal wel, ik deed het op een apparaat met full stack + extra gewichten en m'n schouder ging uit de kom halverwege de beweging met luid gekraak en toen er bijna direct weer in. Dat was links, paar maanden later met bankdrukken m'n rechterschouder om voor mij onbekende redenen kapot gemaakt.

Was volgens mij ook de laatste keer dat ik op een apparaat iets deed.

Momenteel nog nooit wat gehad met sporten. Lichte schouderklachten hoogstens maar die heb ik snel verholpen door toen rustiger aan te doen.

• Topic Starter Topic Starter
- met m'n knie door een glazen deur gewandeld... klein stukje knieschijf afgebroken en meer dan een halfjaar mee gesukkeld, gelukkig nu geen last meer van bij squatten ofzo, enkel bij hardlopen

- rotator cuff 2 keer 'geforceerd', maar gelukkig zeer lichtjes zodat ik met 2-3 weken rustig aandoen genoeg had

that's it voorlopig voor zover ik mij kan herinneren ;) hopelijk blijft het zo

- een hele tijd last gehad van een ontstoken cq geïrriteerde onderarmpees, net langs de rand van m'n onderarmbot, ****ing veel last gehad.

- dit jaar kamp ik met een polsblessure die al herstellende is, en twee weken geleden m'n hamstrings wat ingescheurd, dat geintje gaat wel wat langer duren heb ik het idee;

t9v7z4.jpg

na bijna 4 jaar te trainen nog geen blessure gehad.

laat ons hopen dat het zo blijft!

Sinds 18 jaar met op en af trainen, heb ik sinds een aantal maanden, na niet-opwarmen, een schouderblessure gehad aan de linkse kant... 6 weken gerust, gewreven, geklaag, pillen slikken, enz... is t eindelijk grotendeels over! :-)

DUS MIJN GOEDE RAAD : ALTIJD OPWARMEN!!!!!!!
greetz

Euhhhh..

Knieaanhechtingen ontstoken,tennisellebogen,schouder kapot(kraakbeen zweeft een beetje rond haha zeker 8 cortisone injecties in gehad),afgescheurde distale bicepspees,rugklachten onderin.

Maar wel in 25 jaar trainen.Gezonde sport toch.

7 weken geleden tricep aan rechter arm nu probleem aan de linker arm:(

Knie is ****ed, maar geen last meer :D! ( kan hem minder ver terug buigen tegenwoordig )

Terug
Naar boven