XXL Nutrition

Sticky Welke blessures heb jij gehad?

gewrichtsbanden gescheurd
peesontstekingen adductoren (half jaar niet meer kunnen squatten, gisteren terug voor eerst!)
peesontstekingen schouders (jaar last van ofzo)
peesontsteking polsen
spier in men nek die constant opgespannen is (weet niet hoe het noemt, een keer per jaar week niets kunnen doen, zelfs snel wandelen lukt niet, 8 jaar reeds last van ofzo?)
...

spierverrekt in de nekkkk en verder niks
dat is net vorige week gebeurt maar het is weer over

Ik heb momenteel een behoorlijke zware beenblessure en heb verder al een keer een schouder en armblessure gehad.

- Losse stukjes kraakbeen in mn beide elleboog.

- 5 jaar geleden als doelman mijn enkelligamenten gescheurd en mn enkel gebroken. Het 2de hadden ze niet gezien(ze hadden foto's gemaakt van mn voet onder mn enkel, de idioten) en na 2 weken stond ik al terug op het veld(met pijn) omdat ik mn plek in de eerste ploeg niet kwijt wou.

Resultaat: Nu nog steeds een enkel die vrijwel constant pijn doet, en me belet van nog op een degelijk niveau te sporten, het geluid van een cementmixer maakt en chronisch ontstoken is, vergroeiing op het enkelgewricht die ik al operatief heb laten verwijderen maar steeds terugkomt(binnekort nog een keer) en barst in het kraakbeen van het enkelgewricht.

Wens ik echt niemand toe. Autorijden voor langer dan 15 minuten is onmogelijk, ander is mijn poot dubbel zo dik de volgende dag. Dokters weten geen raad buiten "rusten en niks doen".

Na iets langer dan 2 jaar trainen voorlopig nog blessurevrij gebleven. Houden zo

Chronische shinsplit.

Heel lastig om af te komen. Binnenkort naar de orthopedist en podoloog.

Sleutelbeen op drie plaatsten kapot,van mountainbike afgelazerd in een afdaling.
Quadriceps scheurtje met squatten
verder eigenlijk geen klachten

2 keer een nekblessure :(
1 keer kleine spierscheur in borst
anders kan ik niet echt klagen

Voet omgeslagen, 3 ligamenten gescheurd
scheurtje in een buikspier

Helaas lijkt fitness meer slecht dan goed te doen voor sommige mensen.

Dat is ook dikwijls omdat mensen een groot ego hebben. Ik wil geen kwaad bloed zetten, maar zelfs als je denkt dat je voorzichtig bezig bent, kan je het soms beter wat zachter aan doen. Onthoud dat hoe rustiger aan je het doet, hoe verder je zal geraken in de maanden nadien. En je lichaam kan echt wel tegen een stootje, zolang je het tijd geeft om zich aan te passen aan zware belasting.

linker elleboog, peesontsteking
Rechter schouder, blokkade

Iets met men rechter elleboog, was juist weet ik niet maar het deed een paar weken goed zeer. Gelukkig ben ik daar al een tijd vanaf.

Ik heb voor 4 maanden een blessure aan mijn rug gehad. Uiteindelijk was ik zo verstandig om toch maar even te stoppen met deadliften en squatten aangezien ik niet eens meer kon lopen. Uiteindelijk ging ik ook pijnstillers slikken en wandelen en toen was het al snel weer over.

Enkelband gescheurd 2 jaar geleden met voetbal. Zit nu met syndroom van Tietze en dat is toch wel een stuk erger op het moment...

Schouder en aanhechtingspees bicep overbelast. Is nooit helemaal overgegaan. Maar met goed warm worden kan ik weer goed trainen. half jaar niet getraind.

Klaplong toen ik nog niet zolang bezig was. Foute ademhaling waardoor druk opbouwing in de longen en ze plofte. Zeer pijnlijk en schrik wekkend. Nog steeds angst op de peck-deck ( dat is het toestel waar ik het op heb gehad ).

inderdaad, heftig man. Dan toch maar liever mijn schouder.

Iets aan m'n bilspier door overbelasting wat meer dan een jaar geduurt heeft voordat ik er weer bovenop was. Na een half jaar bilspierblessure kwam m'n schouder er ook bij, die was na een half jaar over. Ook nog wel pijntje aan onderarm (buiger) gehad door reverse BB-curl.
Nog wel meer kleine pijntjes maar die waren zo weer over.

niks en ik wil het zo houden

(behalve neus 5keer maar dat telt niet e)

schouder/aanhechting biceps spier - alles is over trouwens had waarschijnlijk ook te maken met de combinatie krachtsport/vechtsport

Terug
Naar boven