ik weet niet precies hoe en wat
ik heb een vraagje ik begin net ik doe veel trainingen thuis wat is dan goed voor mij ik had net wel al info gekeken hier maar kon er nog niet echt wijs uit worden ik heb wel iets gevonden maar weet niet als dat beetje goed is kan iemand mij hier beetje uitleg over geven.
RAW IRON Spiermassa Stack
Gratis shakebeker + Gratis verzending!
De stack waar iedereen het over heeft!
De RAW IRON Total muscle stack is een samenvoeging van alle werkzame producten die RAW IRON in het programma heeft. Dus geen vage ingrediënten waarvan je de naam niet eens kunt uitspreken maar alleen stoffen die zich jaar in, jaar uit in de praktijk hebben bewezen.
Waaruit bestaat deze stack?
2,27kg RAW IRON Whey
2,5kg RAW IRON Weightgainer/post-workout mix
500 gram RAW IRON Creatine
1 shakebeker
Deze producten kosten los normaal €96,30, nu in stack vorm slecht €86,90!
Voor wie is deze stack?
Aangezien deze stack alle producten bevat die in ieder basis supplementenpakket van een krachtsporter thuishoort is de stack geschikt voor iedereen die serieus krachtsport beoefent. Zowel voor beginners als gevorderden.
Innameschema trainingsdagen:
Bij ontbijt: 1 RAW IRON Whey shake
Direct na de training: 1 RAW IRON Weightgain/post-workout shake + 5 gram RAW IRON Creatine
1 uur na de training: 1 RAW IRON Whey shake
Voor mensen met een zeer laag vetpercentage: voor het slapengaan- 1 RAW IRON Weightgain shake.
Innameschema rustdagen:
Bij ontbijt: 1 RAW IRON Whey shake + 5 gram RAW IRON Creatine
Bij lunch: 1 RAW IRON Whey of Weightgain shake (afhankelijk van vetpercentage)
Voor mensen met een zeer laag vetpercentage: Voor het slapengaan- 1 RAW IRON Weightgain shake.
Met goede voeding, een goed trainingsschema en deze stack is het onmogelijk om niet te groeien!
RAW IRON- Proud to be strong!