XXL Nutrition

welke deuren heeft bodybuilding voor jou geopend?

AAACEEE

Advanced Bodybuilder
Waardering
61
voor mij is het vooral meer zelfvertrouwen en doordat je meer zelfvertrouwen hebt zit je beter in je vel en dus krijg je automatisch meer opportunities..ook voel ik me veel gezonder nu dat ik zo op mijn voeding let, tot nu toe zijn er dus nog geen speciale deuren geopend door bb perse maar weet wel dat dat gaat komen

ik ben benieuwd wat voor deuren bodybuilding voor andere mensen geopend heeft het eeuwen oude voorbeeld van arnold begint corny te worden maar hij is wel het ultieme voorbeeld wat bodybuilding een mens kan brengen en dat het dus niet alleen om spierballetjes gaat

ben wel benieuwd naar ander verhalen..

ACE

veel slaapkamerdeuren

bwah op zich niet zo veel, buiten complimentjes krijgen

Bij mij heeft het meer deuren gesloten dan geopend pas niet eens meer door de meeste met mijn ubermuscular body

nah, vaak complimentjes.. verder niet veel eigenlijk

hoop geld verdienen met portierswerk en ook hierdoor een hoop chickies:)

Geen volgens mij... wat meer mensen die zeggen dat je er goed (breed) uit ziet... voor de rest niet veel bijzonders.

Voornamelijk ook de achterdeur, ik schijt sindsdien minstens 3 keer per dag :(

Niks man, totaal niks,

****ing 3 jaar verpest aan niks

come ast me ACEEEEE

Het heeft waarschijnlijk wel bijgedragen aan het openen van een paar benen.:D

• Like
Waarderingen: KIKO
de deuren van de gym :dunno:

geen deuren, wel benen

• Topic Starter Topic Starter
veel chickies een complimentjes dus... ach dat is ook al heel wat vind ik

zelfzekerder -> meer chicks...
enjah veel complimentjes ofc. en diegene die mij kende voor ik trainde, die trekken wel ogen :D

door de jaren heen heb ik een gruwelijke mooie dikke ronde billen ontwikkeld waar menig vrouw jaloers op is, stel je voor dat je vriend meer rondingen heeft

feels gooddddd

Moeilijke vraag. Het heeft mijn leven drastisch verandert dat wel. Van luie vetz*k, naar soms overdreven sportief. Mensen die ik lang niet gezien heb kijken ook altijd raar.

Heeft zowel voor en nadelen, altijd een leuk onderwerp om over te praten als je nieuwe mensen leert kennen. Die zich daar dan bepaalde zaken over afvragen.

Chicks diggen het wel denk ik, maar het hangt er toch een beetje vanaf. Velen vinden het er al snel ''over''. Zorgt er volgens mij ook indirect voor dat je veel minder snel ruzie ed hebt.

Grote nadeel zijn de AAS-vooroordelen natuurlijk.

Veel complimentjes en verbaasde blikken na me 'n tijd niet te hebben gezien (heb tot nu toe 23kg gegained), maar meer dan dat niet echt.

een mooier fysiek, en veel natte gleuven

Terug
Naar boven