Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo herkenbaar..Vooral de achterdeur. Ik schijt nu meestal 4x per dag i.p.v. 1x.
Even zonder dollen. Ik voel me vooral fitter en heb meer energie. Het is alleen klote dat ik me gelijk een vetz*k voel als ik ga bulken en een ecto als ik weer ga cutten.
Iedereen kijkt, iedereen vraagt, iedereen compliment, heb er photoshoot aan overgehouden, chicks die het diggen, vaak mentaal complex (bigorexia) en een legere portomonnee..![]()

tsja ik ben nog niet zoveel hoeveel gegained in de 8maanden dat ik train,van 79 naar 103kg maar das ook veel vet helaas.
tot nu toe heeft het vooral negatieve dingen gedaan,behalve mijn zwager die ook traint zeikt mijn hele familie af als Dikkertje met een vreetprobleem,en zelfs nu ik gewoon eet blijft dat leuk.
bij sommige familieleden verschijn ik niet meer omdat ze me de hele tijd lopen te irriteren.
aan de andere kant vinden ze mij bij basketbal een echte beer,en krijg ik veel repect van trainers uit de herenklasse,krijg ik veel complimenten(soms indirect maar toch).
zijn mensen in kroegen tegenwoordig echt bang voor me,ik heb zelfs bewakers die mij vragen orde te houden in ruil voor een paar biertjes.![]()
#$%#
verkapte-kijk-mij...Ik krijg veel complimentjes, ook komt het vaak naar voren in sollicitatiegesprek terwijl ik het toch probeer te verbergen de eerste keer. Maar later krijg je toch vragen van hoevaak train je, zit je aan anabole (lol) dat soort dingen. Ik kan er eigenlijk alleen maar om lachen omdat ik weet dat ze me groot/gespierd of hoe je het ook wil noemen, vinden en dan proberen te achterhalen hoe dat gekomen is![]()
Verder krijg ik veel complimentjes van chickies door brede bouw en mijn lekkere tietjes.
Maar veel niet nee. heb pas 9/10kg gegained pure massa in 9 maanden train nog niet zo heel lang. Zit nu weer terug in de bulk sinds 1 week. Gain ook vrij snel, vet en massa dus je ziet qua uiterlijk al snel verschil of ik nu cut of bulk. Daar krijg ik dan ook weer reacties op maar dat zal voor iedereen wel zo zijn i guess

I wanna be a bodybuilder, so friggin bad.
gain lots of weight i never had.
I wanna be on the cover of blabla magazine
Posing next to arnie and the queen
Oh every time i close my eyes
i see my fat belly in shiny lights
Home made![]()
eg niej heb je keihard geript van dat f**got billionaire songI wanna be a bodybuilder, so friggin bad.
gain lots of weight i never had.
I wanna be on the cover of blabla magazine
Posing next to arnie and the queen
Oh every time i close my eyes
i see my fat belly in shiny lights
Home made![]()