- Waardering
- 218
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
hoop geld verdienen met portierswerk en ook hierdoor een hoop chickies![]()
en nog bij je mammie wonen?
arme jij

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoop geld verdienen met portierswerk en ook hierdoor een hoop chickies![]()

mag ik je vriend worden.

Aan de ene kant roept het leuke reacties op maar bij mij roept het ook zeker agressie op bij mensen. Bij een ruzie of iets dergelijks krijg je altijd: 'Ja, je denkt zeker dat je me aankan omdat je veel naar de sportschool gaat'. Terwijl je zoiets nog nooit hebt gezegd...
Zelfverzekerder, lekkerder in je vel, alle kleren zitten uitstekend, fitter, energieker, gezonder, positiever en veel meer dames.
Nadeel:
kosten van suppsMaar met een home gym bespaar je veeel geld en vooral tijd.
2 x al naar de fysio gemoeten, maar da's vaak eigen fout.![]()
.
.Moeilijke vraag. Het heeft mijn leven drastisch verandert dat wel. Van luie vetz*k, naar soms overdreven sportief. Mensen die ik lang niet gezien heb kijken ook altijd raar.
Heeft zowel voor en nadelen, altijd een leuk onderwerp om over te praten als je nieuwe mensen leert kennen. Die zich daar dan bepaalde zaken over afvragen.
Chicks diggen het wel denk ik, maar het hangt er toch een beetje vanaf. Velen vinden het er al snel ''over''. Zorgt er volgens mij ook indirect voor dat je veel minder snel ruzie ed hebt.
Grote nadeel zijn de AAS-vooroordelen natuurlijk.

Waar ga jij je kleren halen dan? Sommigen zitten idd beter, maar het is toch zoeken achter kleren, kleren worden ook niet echt gemaakt voor ons.
En supps zijn overbodig.
.Idd, ik werd vroeger nogal is uitgedaagt door onbenkenden. maar tegenwoordig nooit meer, behalve door een paar dronken gasten
---------- Toegevoegd om 15:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------
Ik hebdat ook met me lengte hoor, 1m93 had altijd al l nodig voor de lengte en s of toen zelfs xs voor de breedte.
Tegenwoordig gewoon l voor lengte en breedte, alleen bij me taille heb ik altijd zeeen van ruimte over XD

Idd, ik werd vroeger nogal is uitgedaagt door onbenkenden. maar tegenwoordig nooit meer, behalve door een paar dronken gasten
---------- Toegevoegd om 15:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------
Ik hebdat ook met me lengte hoor, 1m93 had altijd al l nodig voor de lengte en s of toen zelfs xs voor de breedte.
Tegenwoordig gewoon l voor lengte en breedte, alleen bij me taille heb ik altijd zeeen van ruimte over XD
Wacht maar tot je wat groter bent. Van merkkleding kan ik alleen XXL aan, en dan soms ben ik alsnog te groot. Broeken lengte 36, taille 36. Waar ik vroeger taille 30 had...
Ben 1m94 overigens.
, wat zijn je body stats nu ong?Idd, ik weet wat me te wachten staat, wat zijn je body stats nu ong?
Zelfverzekerder, lekkerder in je vel, alle kleren zitten uitstekend, fitter, energieker, gezonder, positiever en veel meer dames.
Nadeel:
kosten van suppsMaar met een home gym bespaar je veeel geld en vooral tijd.
2 x al naar de fysio gemoeten, maar da's vaak eigen fout.![]()
Bij mij heeft het meer deuren gesloten dan geopend pas niet eens meer door de meeste met mijn ubermuscular body
nah, vaak complimentjes.. verder niet veel eigenlijk