Fitness Seller

Welke game speel je op dit moment?

Motorstorm: Pacific Rift. :D

Fallout 3:D

Haha nog steeds?

Klein beetje wel ja, maar de monsters komen zoveel sneller op je af dat het veel intenser is. Zit ook vaak met weinig ammo! Je kan ook lekker ledematen eraf schieten en er zitten vette scenes tussen. Gruwelijke monsters en leuke toevoegingen. Ook aardig wat puzzeldingetjes enzo, ik vind het een vet spel. Heerlijke sfeer met muziek en geluiden die je gewoon bang maken haha.

Heb alone in the dark ook, vond het echt een baggergame door de vele slordigheden.

fallout 3 op de xbox 360. echt vette shit :D

Alone in the Dark Inferno zijn een groot aantal fouten eruit gehaald en er is iets aan de camera veranderd heb ik gelezen.. dus waarschijnlijk is deze versie beter bespeelbaar dan de PC/360 versie;)

Het is niet alleen de camera en foutjes, er was iets meer aan fout: het gevechtsysteem werkte niet, besturing was crap... het was gewoon een kak spel van begin tot einde. Alleen als ze van ground up alles opnieuw doen (behalve mssn de graphics, die waren nog wel degelijk) kan het spel gered worden.

spore :roflol: het mooie aan dat spel is dat je enorm veel vrijheid hebt

Wat een k*tspel is dat man. Enige leuke was dat beestje maken in het begin, stekeltjes enzo... zodra je op het land komt vind ik het maar een saaie bende.

Het is niet alleen de camera en foutjes, er was iets meer aan fout: het gevechtsysteem werkte niet, besturing was crap... het was gewoon een kak spel van begin tot einde. Alleen als ze van ground up alles opnieuw doen (behalve mssn de graphics, die waren nog wel degelijk) kan het spel gered worden.

Ben nu bij Chapter 3 (..van de 8 als ik het goed heb? ) en inderdaad het vechtsysteem is niet super, of beter gezegt; gewoon k*t:P
Verder is het opzich wel te doen, ik speel hem ff door voor het verhaal:)

Ben nu bij Chapter 3 (..van de 8 als ik het goed heb? ) en inderdaad het vechtsysteem is niet super, of beter gezegt; gewoon k*t:P
Verder is het opzich wel te doen, ik speel hem ff door voor het verhaal:)

Ik heb de moed opgegeven ergens in central park, ik weet niet waar ik moet zijn of beter gezegd hoe ik er moet komen en monsters blijven maar respawnen.

Klein beetje wel ja, maar de monsters komen zoveel sneller op je af dat het veel intenser is. Zit ook vaak met weinig ammo! Je kan ook lekker ledematen eraf schieten en er zitten vette scenes tussen. Gruwelijke monsters en leuke toevoegingen. Ook aardig wat puzzeldingetjes enzo, ik vind het een vet spel. Heerlijke sfeer met muziek en geluiden die je gewoon bang maken haha.

hmmmmmmmm:)

ik ga m kopen!!!!:D

zolang dat survival element er maar in zit...ook mogelijk om melee attacks te doen als je ammo op is?:D met een dikke combat knife?:p

Neeh, melee is niet zo vet jammer genoeg. Je hebt 2 verschillende melee aanvallen, dat is slaan met je wapen (zwaaien) of trappen (monsters die naar je toe kruipen). Als je ammo op is heb je vaak wel een probleem :p Verder is de sfeer heerlijk beklemmend, het knalt lekker weg en de puzzels zijn ook wel relaxt.

Neeh, melee is niet zo vet jammer genoeg. Je hebt 2 verschillende melee aanvallen, dat is slaan met je wapen (zwaaien) of trappen (monsters die naar je toe kruipen). Als je ammo op is heb je vaak wel een probleem :p Verder is de sfeer heerlijk beklemmend, het knalt lekker weg en de puzzels zijn ook wel relaxt.

sounds like my kind game:P

Ben mijn gaydate aan het afwachten die brucie en roman voor me hebben geregeld in GTA4 (zaaaaaaaaaaaaaaalige game!!!)

Nog altijd niet de laatste chapter van fallout 3 voltooid. Ben de sidequests aan het doen. Gisteren slavers in fort memorial gedood, vandaag op zoek naar sleutels om me een weg te banen door fort constatine.

Terug
Naar boven