XXL Nutrition

Welke game speel je op dit moment?

Wat ik van allerlei gamesites mee krijg zou het inderdaad zo zijn dat met Fifa2008 PES voorbij is gestreefd doordat de makers van PES al jarenlang geen echte verbeteringen doorvoeren en vooral op de naam en oud succes leunen en ze bij Fifa juist daar heel erg op geconcentreerd hebben. Ik geloof dat de meeste relevante reviewers er over eens zijn dat met Fifa2008 een troonwisseling heeft plaatsgevonden.

Persoonlijk zou ik het niet weten, mijn laatste aankoop wat betreft voetbal (buiten FM) is PES4 geweest op de xbox..

Ik heb besloten om Alone in the dark nog eens een kans te geven. Vorige keer heb ik het opgegeven in chapter 3, zit nu al aan chapter 5. Ik vind hem niet zo slecht als mijn eerste try, maar ik weet nu wel weer waarom ik het destijds heb opgegeven:
+mooie graphics
+leuk concept (dvd/soap)
+inventieve item inventory
-k*t CONTROLES
-k*t CAMERA
-k*t STIJVE ANIMATIES
Toegegeven, nu ik verder kan kijken dan deze laatste 3 (zeer zware) minpunten, valt de game best heel hard mee. (Mede dankzij het feit dat ik ontdekte dat ik vuurkogels kan maken, wat de game al veel makkelijker en speelbaarder maakt).

Ben het met je eens die plus en min punten, vuurkogels maken het inderdaad een stuk makkelijker!;)

@Klaaswitz; als ik moet kiezen tussen Fifa09 en PES09 dan zeker PES:)

Ben het met je eens die plus en min punten, vuurkogels maken het inderdaad een stuk makkelijker!;)

@Klaaswitz; als ik moet kiezen tussen Fifa09 en PES09 dan zeker PES:)

Eigenlijk in de staat waarin de game is verkocht, had AITD nooit een full budget game mogen zijn. Ik weet zeker met wat extra maanden tweaken dat het een topper was geweest.

Ik weet dat PES geen haar meer verandert. Sinds de eerste PES op PS2 komen de veranderingen slechts heel subtiel. Maar ik kan echt ni geloven da fifa beter kan zijn. Ik heb ze allemaal van 94 tot en met de eerste op PS2 gespeeld, er zat er geen enkele goeie tussen. De eerste FIFA's vond ik eerst wel goe, totdat ik de konami tegenhanger op de Mega drive speelde. FIFA heeft heeeeeeeeeeel veel kansen bij me gehad, en ik heb gewoon geen zin meer om er nog eens tijd in te steken.

Ok cool die ga ik spelen! Kan ik vanaf morgen die beta downloaden vanaf die site?

Voor zover ik begrepen heb wel, maar het wordt pas ergens aan het eind van de dag volgens mij. Beste is denk ik om gewoon morgen even te checken, dan is de initiele rush op de downloads ook wat verminderd hoop ik.

om de graphics moet je het zowiezo niet doen want die zuigen hoe dan ook aars. alle sportgames hebben k*tgraphics om de een of andere reden.

Ik zwoor ook altijd bij pes maar sinds '09 speel ik meer fifa dan pes. Ik verwacht dat konami flink uit gaat pakken met de nieuwe pes, anders zijn hun kansen denk ik wel verspeeld bij de vele fans.

ob;ivion ff geleend , en warcraft 3 ff toernooitjes meedraaien maybe :rolleyes:

Wie hier speelt er nog Starcraft? (Broodwar en zo)

Thank God ben ik nu al een aantal maanden 'clean' van World of Warcraft.

Vermaak me de laatste tijd wat met Bully. (360) Was maar €15,- bij bol.com!

speelt er iemand wow(private server) ik ben volgens mij verslaafd (een beetje) :P

Gisteren Killzone 2 binnengekregen, t*ring wat is die game vet!
Ik heb nog nooit een mooier spel op een console gezien :D

Tom Clancy's End War. Moet nog wat wennen aan hoe het zicht op speelveld is geregeld maar het ziet er veelbelovend uit in de eerste levels. Mis alleen het overzicht zoals in World in Conflict.

Terug
Naar boven