AndroidHealthClinic

Welke game speel je op dit moment?

Dawn of War 2. Geweldig in presentatie, helaas is de gameplay hard verdoet ten opzichte van het eerste deel. Alsof ze de opdracht kregen om een vernieuwde versie te maken voor verstandelijk gehandicapten. Waar de **** is de variatie heen. Ze hadden 10x beter gewoon het origineel kunnen nemen en daar dan goede gfx op plakken, was de gameplay tenminste nog goed gebleven.

Als ik tijd heb speel ik GTA IV op de PS3. Komt zelden voor dat ik speel, dus vandaar dat ik deze wat oudere game nog speel :D

heb een lange tijd WoW gespeeld , niet aan beginnen , te verslavend :D
nu speel ik af en toe cs1.6

Desktop Tower Defense
[Link niet meer beschikbaar]
(opgepast zeer verslavend !!! :D)

en Cabal (MMORPG) private server

Teveel tegelijk eig:

- Guild Wars
- Fallout 3
- Fear 2
- Dead Space
- TR Underworld
- TR Anniversary
- En vast nog wel meer

Ik wissel gwoon veel af (A)

sinds maandag hebk mirror's edge en silent hill: homecoming,ben nu bezig met silent hill,maar khad er toch meer van verwacht eerlijk gezegd...tis een leuk spel,maar er gebeurt veel te weinig,zeker na zo een spel als fallout...

sinds maandag hebk mirror's edge en silent hill: homecoming,ben nu bezig met silent hill,maar khad er toch meer van verwacht eerlijk gezegd...tis een leuk spel,maar er gebeurt veel te weinig,zeker na zo een spel als fallout...

Ben mirror's edge en silent hill ook aan het overwegen voor een latere aanschaf.

Heb alone in the dark bijna uitgespeeld, maar ben bij het lame stuk waarbij ik mijn spectral vision moet aanscherpen :s

Ondertussen speel ik nog wat dead space (still chapter 6) en ben ik begonnen met de resident evil reeks helemaal te spelen. Ik ben begonnen met RE zero, en in tandem speel ik met een maat zo nu en dan Umbrella chronicles. umbrella chronicles is best wel een vet spel als je ondertussen de hoofdreeks ook speelt; Moet wel aan RE3 zien te raken, want dat is de enige (samen met RE 5, maar die is nog niet uit op pc) in de hoofdreeks die ik mis. Kijk uit om RE code veronica op mijn dreamcast nog eens te bezoeken.

Voor ik ga werken 's ochtends verdiep ik me ook in een GP op Mario Kart Wii (wel met een gamecube controller, hij zuigt echt met wiimote).

Hehehe wow, ik heb laatst family matters gekeken. Mijn god wat een stumper dat wow kneusje, snapt totaal niks van het leven :d

End War wat verder gespeeld maar hoe om wordt gegaan met het perspectief op je troepen werkt toch niet echt optimaal. Je verliest gewoon vrij snel het overzicht omdat je eigenlijk alleen vanuit je units zicht hebt op het slagveld.

Er is wel een klein overzichtskaartje maar daarmee kan je amper het slagveld overzien.

Denk dat er meer in het spel gezeten had als je ook een vrij zicht had op het slagveld.

Ik speel veel CoD 4 online, offline nog Farcry 2. Moeilijke game wel.

Farcry 2 vond ik echt helemaal niks, zo eentonig

GAMERS!!!!

M'n neef heeft nou guitar hero (3) voor de x-box inclusief 2 gitaren.
Wat een geniaal spel! Echt een aanrader.

We hebben vannacht tot 3 uur zitten spelen, we hebben ons kapot gelachen. De een speelt bas en de ander gitaar.
Zoveel heerlijke rock songs van vroeger en nu, echt superlachen!

GAMERS!!!!

We hebben vannacht tot 3 uur zitten spelen, we hebben ons kapot gelachen. De een speelt bas en de ander gitaar.

En aan het eind mocht hij zeker trompet spelen:D

GAMERS!!!!

Haha true, heb hem ook, om alleen te doen is het wat saai, maar met vrienden is het echt een leuk spel. Alleen de meeste mensen denken dat het een saai spel is (dacht ik eerst ook) maar als je een uurtje speelt wil je doorgaan! :D

heb je guitar hero 4 op xbox360 ,zoja keertje online doen?:P

Die game is echt vet verslavend man.
Leuk om met je maten te doen ja, omdat de songs ook leuk zijn om te horen.

deel 3 heb ik ook:P

GAMERS!!!!

Spreekt guitar hero ook de dames aan? Ik heb een aantal wii games zoals boomblox die mijn vriendin leuk vindt, en dat is super fijn om samen met haar te spelen. Ben nog op zoek naar leuke titels (geen shovelware) die mij zowel haar kunnen boeien. Guitar hero lijkt me wel fijn, maar ik weet niet zo goed hoe dat spelletje in zijn werk gaat, dus vind ik het moeilijk inschatten om te zien of het liefje dat ook leuk kan vinden.

Terug
Naar boven