MuscleMeat

Welke game speel je op dit moment?

ik wil binnen kort empire total war gaan spelen ^^

PES 08 hahaha. lelijk, maar speelt gewoon chill

PES boven fifa anyday... alleen het was geleden van 2002 dat ik nog een editie van PES speelde (fifa is van 2000 geleden)... ik dacht "ik heb weer zin in PES". Dus ik koop PES 2008 voor 5 euro, zalig spel, alleen is er geen reet veranderd.

PES boven fifa anyday... alleen het was geleden van 2002 dat ik nog een editie van PES speelde (fifa is van 2000 geleden)... ik dacht "ik heb weer zin in PES". Dus ik koop PES 2008 voor 5 euro, zalig spel, alleen is er geen reet veranderd.

ik speel nooit voetbal spellen, iedereen maakt me in met fifa 09 omdat je daar op een bepaalde manier altijd scoort en de bal afpakt etc. zo statisch, pes totaal niet, iig veel veel minder.

STREETFIGHTER IV

vandaag gehaald bij mediamarkt... is vervroegd gereleased :D vette game... alleen kapot moeilijk!!!!!

en begin morgen met Fear 2 P.O.

STREETFIGHTER IV

vandaag gehaald bij mediamarkt... is vervroegd gereleased :D vette game... alleen kapot moeilijk!!!!!

en begin morgen met Fear 2 P.O.

Streetfighter en fear worden mijn volgende games nadat ik dead space en pop heb gefinished. PoP moet ik alleen nog the alchemist verslagen, uiteindelijk vind ik het toch nog een coole game.

PoP uitgespeeld... is er een ander einde mogelijk? Ik heb Elika weer tot leven gewekt waardoor de wereld weer op het randje van de afgrond is komen te staan.

PoP uitgespeeld... is er een ander einde mogelijk? Ik heb Elika weer tot leven gewekt waardoor de wereld weer op het randje van de afgrond is komen te staan.

Nee volgens mij niet, lijkt me een open eind naar deel 2?
Binnenkort in ieder geval DLC voor POP;)

Ben weer een beetje verslaafd aan COD4:o
Maar WEER opnieuw begonnen..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

3e keer vandaag dat ik de "Star Player" challenge haal, helaas unlock je die pas op lvl51!

LVL 55 ben je echt binnen een tijd van een poep en een scheet...

Das toch hetzelfde, je krijgt er enkel een medaille voor.

Still playing dead space. Ik ben net aangekomen in een afdeling van de Ishimura waar ze planten en groenten kweken. Chapter daarvoor was VET! Deed me denken aan RE 3's nemesis of die grote zombie in groene jas uit de extra scenario's uit RE2. In dat chapter van dead space is er een monster dat je niet kan killen, hoogstens even onschadelijk maken, komt dat k*tbeest zo nu en dan onverwachts uit de ventilatieshaften springen. Ik schrok keer op keer. Uiteindelijk heb ik hem diepgevroren, dus zal ik er nu geen last meer van hebben :)

Ik heb besloten om Alone in the dark nog eens een kans te geven. Vorige keer heb ik het opgegeven in chapter 3, zit nu al aan chapter 5. Ik vind hem niet zo slecht als mijn eerste try, maar ik weet nu wel weer waarom ik het destijds heb opgegeven:
+mooie graphics
+leuk concept (dvd/soap)
+inventieve item inventory
-k*t CONTROLES
-k*t CAMERA
-k*t STIJVE ANIMATIES
Toegegeven, nu ik verder kan kijken dan deze laatste 3 (zeer zware) minpunten, valt de game best heel hard mee. (Mede dankzij het feit dat ik ontdekte dat ik vuurkogels kan maken, wat de game al veel makkelijker en speelbaarder maakt).

Ik heb Fifa 08 en PES 08, maar tegenwoordig speel ik alleen nog maar die eerste omdat het gewoon in elk, maar dan ook echt elk opzicht beter is.

Mijn oude verslaving is KEIhard teruggekomen in de vorm van de Quake Live closed beta test.

Ergens morgen gaat de open beta test van start dus kan volgens mij iedereen los gaan.

Werkt super, moet ik zeggen.

Op dit moment niks... nou ja, een beetje gta sa:mp nog..

Mijn oude verslaving is KEIhard teruggekomen in de vorm van de Quake Live closed beta test.

Ergens morgen gaat de open beta test van start dus kan volgens mij iedereen los gaan.

Werkt super, moet ik zeggen.

Ok cool die ga ik spelen! Kan ik vanaf morgen die beta downloaden vanaf die site?

fallout uitgespeeld, als het goed is komt Straatvechter 4 spoedig binnen. wie heeft het nog meer voor de xbox?

world of warcraft

leveloos ik weet het maar word er telkens weer ingezoge door mensen die ik ken -_>

Terug
Naar boven